Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, det var det jeg tenkte du gjorde :p

 

Usj, jeg hadde ikke orka å putta oppi noe leverpostei oppi den der.

Veeldig vanskelig å vaske vet du :whistle:

Da stemmer jeg for å helle vann i en halvtom leverposteiboks, evt blande leverposteien med vann.

Det blir ikke noe å vaske. Leverposteien blir liggende inni isbiten. ;)

Lenke til kommentar
Så en basenji i dag. Er mye slankere enn jeg hadde trodd av en eller annen grunn. Utrolig flotte hunder gitt. :love:

 

:love: Er stor forskjell på dem. Noen er lange og slanke, andre er kraftigere, som min. Noen er veldig små, andre er høyere og tyngre, som min :)

Lenke til kommentar

Hadde med Igor en tur opp Gaustatoppen på mandag. Det var regn og tåke og nesten ikke folk i fjellet.

 

juli044.jpg

 

Er det....snø...?

juli045.jpg

 

SNØ!! *Gravegravegravegrave*

juli046.jpg

 

Full spiker rundt og rundt og rundt på snøen

juli048.jpg

 

Hadde han løs hele veien og han klatra som ei geit rundt på steinene. Fint å se han i sitt rette element. Gikk en pen halvmeter bak far hver gang det kom folk.

Lenke til kommentar

Woot! Oppdretteren til Ylva har fått et kull på en av søsterene hennes, og modern vurderer en valp. Hun ville helst ha en rød tispe, men det ble bare en tispe og fem gutter, så nå må hun revurdere det.

Hvorfor vil folk egentlig ha tisper? Er det bare markeringen og aggresjonen? For det er jo for det første noe man kan trene bort, og går ikke det er det jo en... velkjent kur som vi menneskegutter ikke liker å tenke på...

Lenke til kommentar
Woot! Oppdretteren til Ylva har fått et kull på en av søsterene hennes, og modern vurderer en valp. Hun ville helst ha en rød tispe, men det ble bare en tispe og fem gutter, så nå må hun revurdere det.

Hvorfor vil folk egentlig ha tisper? Er det bare markeringen og aggresjonen? For det er jo for det første noe man kan trene bort, og går ikke det er det jo en... velkjent kur som vi menneskegutter ikke liker å tenke på...

 

Tisper er vel generellt enklere å ha med å gjøre?

Mindre aggresjon, enklere å trene osv..

 

For min del var det egentlig ett fett om det var jente eller gutt, men trives godt med valget om å ta tispe.

Bortsett fra 2 uker i året vel og merke, men det er ikke så ille at det er noen grunn til ikke å velge tisper.

Lenke til kommentar
Hadde med Igor en tur opp Gaustatoppen på mandag. Det var regn og tåke og nesten ikke folk i fjellet.

 

juli044.jpg

 

Er det....snø...?

juli045.jpg

 

SNØ!! *Gravegravegravegrave*

juli046.jpg

 

Full spiker rundt og rundt og rundt på snøen

juli048.jpg

 

Hadde han løs hele veien og han klatra som ei geit rundt på steinene. Fint å se han i sitt rette element. Gikk en pen halvmeter bak far hver gang det kom folk.

 

Er det en Basenji?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...