Niqābninja Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Gratulerer med valp! Så herlig. Lykke til fremover! 7396206[/snapback] Tusen takk! ^^, Litt uvant å ha bikkje i huset igjen etter halvanna år uten, men mest kos. Og sånn det ser ut nå, kommer det til å gå veldig bra. (: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Gratulerer så mye, hvilken oppdretter er hun fra? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Ganske lite kjent og ikke mest seriøs oppdretter i nærområdet. Husker ikke navn.. De har ca 20 stk igjen, om du har lyst på Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Her er et bilde av vår skjønne rottweiler. Zanto heter han å er snart 6år. Han vil bare bli klappa på,hehe. Han går fra en person til enn annen vis ikke du gidder å klappe han;) Så skjønn atte. Ble skikkelig fornøyd med dette bilde, har gjort litt med bilde i photoshop. Endret 1. desember 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Mona ikveld :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Om jeg setter noe på hodet til hunden min (som solbriller ) blir han helt "crazy", ruller rundt på gulvet, tar seg til hodet med labben, velter alt i et par meters omkrets og gir til slutt opp Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Om jeg setter noe på hodet til hunden min (som solbriller ) blir han helt "crazy", ruller rundt på gulvet, tar seg til hodet med labben, velter alt i et par meters omkrets og gir til slutt opp 7407663[/snapback] Det gjør rottweiliern vår åsså,hehe. Bilde lengre opp Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Mange fine hunder Her er min hund Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Hunden min spiser ikke Hei. Har problem med at hunden min ikke spiser. Og det hun spiser er velig lite. Hun har hatt en hudinfeksjon og går nå på antibiotika på fjærde uke. Er litt fortvilet, hun oppfører seg ikke noe rart sånn ellers. Tips? hva skal jeg gjøre? bare si kjipt for deg, du får gå uten mat? Sliter også med å få i henne antibiotikan, den skal vist smake som levver biter, men hun spytter det ut igjenn. har rullet den inn i gobiter, skinkebiter, biff, ribbe, alt egentlig, men hun klarer helt fint og skille det, og spytter ut antibiotikan igjenn. Jeg føler meg helt rådløs her, vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Fribbern: http://www.amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=667&art=0 Anitbiotikaen kan du putte i liten godbit, ta inn i munnen på hunden og holde munnen igjen på den. Da må den svelge om du putter biten langt nok inn Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Fribbern: http://www.amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=667&art=0 Anitbiotikaen kan du putte i liten godbit, ta inn i munnen på hunden og holde munnen igjen på den. Da må den svelge om du putter biten langt nok inn 7421379[/snapback] Takk for svar, jeg gjør det slik med antibiotikan nå, men jeg synes det er litt grusomt, tvinge henne til det. Kommer til å holde meg til tørrforet. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Fribbern: http://www.amerikanskbulldog.no/artikler.php?id=667&art=0 Anitbiotikaen kan du putte i liten godbit, ta inn i munnen på hunden og holde munnen igjen på den. Da må den svelge om du putter biten langt nok inn 7421379[/snapback] Ta gjerne å putt den inn i en levepostei bit, det liker hunder godt Særlig rottweiliern vår Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ikke tenk på det som at du tvinger henne, for medisinen MÅ hun ta. Hunden tar ikke skade av at du tvangsfòrer den piller, om den er så dreven at den klarer å spytte ut hver gang du pakker det inn. Min er heldigvis så glupsk at hun svelger hva som helst. Ang. matvegring, så er det få hunder som vil sulte ihjel ved siden av en matskål. Tar du vekk maten etter feks ti minutter om den ikke spises? Fòrer du to ganger daglig kan du prøve å dele opp i tre ganger, og se om hun spiser da. Det funker alltids å putte oppi ting, men da har de lett for å bli avhengige av å få noe oppi for å spise.. Fant forresten et bilde fra i sommer (ser ut som jeg har ølmage, men er hoftebeinet mitt )! Edit: Stopp meg om jeg spammer og dere vil slippe, men jeg finner bilder jeg hadde glemt :!: Gdobitsøk i vannet gir herlig vanntryne, hehe: Endret 4. desember 2006 av Juliess Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Du kan også prøve å fukte tørrfôret ved å ta litt vann på det og la det stå til det blir bløtt. Bikkja mi liker det i alle fall bedre da. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Du kan også prøve å fukte tørrfôret ved å ta litt vann på det og la det stå til det blir bløtt. Bikkja mi liker det i alle fall bedre da. 7422303[/snapback] Det gjør vi åsså, pleier alltid å gjøre det. For ellers så spyr han bare maten opp igjen. Kan helde over litt leverpostei som du har krøsta i litt varmt vann:) Det pleier å finke vis ikke de har lyst å spise. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Du kan også prøve å fukte tørrfôret ved å ta litt vann på det og la det stå til det blir bløtt. Bikkja mi liker det i alle fall bedre da. 7422303[/snapback] Pleier å gjøre det, pleier også å ha en litt biola oppi. Hun får vanligvis to måltider om dagen. spiser hun ikke opp, tar jeg det bort, for hun skal ikke tro hun har tilgang på mat hele dagen. Hun var litt tynn for en periode siden og måtte opp noen kilo, derfor fikk hun mere mat om dagen. Kanskje derfor hun er "matlei"? Sant som dere sier, hun dør jo ikke vis hun har tilgang på mat, så jeg må vel bare spille tøff. Er ikke bare at hun spytter ut antibiotikan, hun har den i munnen og venter til vi ikke ser. Så spytter hun den, Hun legger den også under leppa si som om det skulle vært en snus, og spytter den ut etterpå. Endret 4. desember 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Haha, smart bikkje Men som, var det Øivind som sa det, putt den inn, og hold igjen munnen til du ser hunden svelger. Kan også hjelpe om du stryker litt på halsen for å få henne til å svelge. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg har to dachser og en engelsksetter. I disse dager prøver vi å ordne en aldri så liten hyrdestund mellom dachsene, så det blir spennende å se om det blir noe av utpå nyåret:) Her er en tråd med bilder av kjæledyr, og mine hunder ligger først der Endret 4. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Avler for morro, eller er det...planlagt? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Avler for morro, eller er det...planlagt? 7425998[/snapback] Det er nok planlagt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå