RaW_DeNiM Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 haha ser det for meg. store meg på snart 2m i alle retninger komme med en knøtt på knappe kiloen:p Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Kjøpte ny valp for noen uker siden, kongepuddel. Snart 12 uker gammel. (hunden med pinnen i munnnen) Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Men fruen i huset sier hun vil ha en hund som havner i vektklassen 15-20kg... :S EDIT: Men nå er det ikke hun som skal ha hund da:p Endret 27. juni 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP119_var <- noen som har erfaring med denne? Virma har for tykk pels for sommervarmen og det er strevsomt å klippe henne med hundesaks. Evt. noen som vet av gode maskinklippere? (Og ja, vet at Strihåret Vorstehhund skal nappes, men Virma har litt for mye hår.) Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Du kan ikke bruke maskin da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg har også hatt lyst på den rasen De er så søøøøte. Jeg hadde kontakt med ei hyggelig jente i sverige, som ville selge meg verdens søsteste valp. Limte inn bilde av henne her i tråde også Jeg er redd de blir litt for små og skjøre, for Diesel. Men jeg har jo sett oppdrettere som har Russian toy sammen med andre store gjeterraser(kelpie, aussie) Jeg har ikke sett det bilde. Må bla meg bakover. Btw, det har vært så hektisk her i det siste. Sambo. måtte ut på tur nr to nesten med en gang osv. Men nå har han endelig ferie, så nå har vi masser av tid til å komme på besøk. Hvis vi fortsatt får lov da. haha ser det for meg. store meg på snart 2m i alle retninger komme med en knøtt på knappe kiloen:p Hehe.. Kjæresten til en slektning av meg gikk rundt med rosa bånd på hundene og knallrosa bæsjeposer, sammen med en kamerat. (De har 2 stk. RT) Folk så litt rart på de. :!: Edit: Kjæresten = gutt Men fruen i huset sier hun vil ha en hund som havner i vektklassen 15-20kg... :S EDIT: Men nå er det ikke hun som skal ha hund da:p Dere får komme på besøk hit og se om dere blir sjarmert. hehe Endret 27. juni 2009 av Zela Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ninjakos: joda. Derfor jeg også nevner maskin. Men den maskinen vi har nå fungerer dårlig. Klipp for hånd tar fort mange timer, og napping er enda værre. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Turtlis: Jeg finner ikke noe bilde! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ylva har faktisk klatret opp på pulten for å hente ned min nye skulderveske (fikk i dag), for så å ta den med seg ned på gulvet igjen, og spise over remmen... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 haha. Thea spiste jo hodetelefondingsene mine fra spisestuebordet en dag Jeg hadde ikke fått med meg at hun hadde lært seg å klatre opp på stolene for så å hoppe opp på bordet Vi har tilbragt mange timer ute i sola i dag, med det resultatet at jeg har to veeeldig trøtte hunder. De har sovet siden klokka 18:00 , og sover fremdeles. Er det noen andre som har hunder som ELSKER å grave seg ned? Samboeren min skulle lufte hundene da han kom hjem fra en bytur i natt. Geisha formelig klora seg fast til ryggen min og nekta å bli med ut av dyna Begge mine er eksperter på å lage seg en hule i tepper og dyner. Skulle filma det, men mobilkameraet mitt var fucka etter at moobi har fiksa mobilen min ... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ponni har vært på hytta i helga og er rød som en hummer Smørte henne med ett tykt lag solfaktor 30 en gang i timen og lagde ett fort med masse skygge til henne, men allikavel ble hu brent gitt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Her: bilde 1 øverst til venstre, bilde 2 øverst til venstre, bilde 3 nederst til høyre osv og resultatet: De er også jævler til å "grave ned" godbiter. Det være seg griseører eller sokkene mine. Da stapper de godbiten i et hjørne av kurva eller ved teppet, og så bretter de teppet over og stapper det nedi :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Registrerer med... less than shock at en CC er kåret til styggeste hund igjen http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/...digree-Dog.html Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Stakkars! At det er mulig å være så egoistisk bare for å vinne en liten slump penger. Den skulle jo vært avlivd. De nekter dem nødvendig stell og medisiner bare for å vinne (ja de fleste som vinner er syke av alvorlige hudsykdommer, pra, patella luxasjon etc). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Turtlis: Jeg finner ikke noe bilde! Hm, kanskje det er borte? :O Mulig jeg fjernet det og. Husker ikke helt. Det var hvertfall ei tispe, helt lik Mia Vi har tilbragt mange timer ute i sola i dag, med det resultatet at jeg har to veeeldig trøtte hunder. De har sovet siden klokka 18:00 , og sover fremdeles. Min gravde seg ned som valp, men nå er det litt for varmt å ligge under dyna. Godt til hundene det Diesel har vært i full aktivitet siden fredagen. I går sov han ikke mellom klokken fire og to om natta. Sov dårlig i natt også, pga varmen. Nå ligger han rett ut. BADET har han også gjort i dag. Tok på han bånd, og vasset uti. Da jeg tok det av, løp han til land, og fikk ei ekstra fart da vannet spruta rundt han. Pingla mi :!: I går var Diesel med svigerfar på tur. "Slipper han Diesel, så vedder jeg på at han kommer løpende tilbake", spøkte jeg med. Plutselig, ser jeg en hund komme løpende, alene :!: Da hadde Diesel vridd seg ut av halsbåndet!! Han er så mammadalt at det er helt forferdelig Hadde ikke gått langt da, og de kom de heldigvis tilbake sammen etter forsøk nummer to Jeg har en hund som er ekstrem til å tigge!!! Og det er min egen feil Det lyser PØLSE av øynene hans. Endret 28. juni 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Nesten angrepet av en ildsint/redd mops i dag, med flexibånd på slep. Det var rimelig komisk, haha Kom over noe rart på Finn: Pris på valparna: 4500 kr för valp nr 1 och 6 5600 kr för valp nr3 6900 kr för valp nr 2 o 4 7900 kr för valp nr 5 Hvor vanlig er det å ta så ulike priser på valper fra samme kullet? Største differanse på 3400 kr. Endret 28. juni 2009 av Kloever Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fikk en melding i sta. Om jeg ville ha mammaen til Maia. en 4år gammel shar pei. aldri vært syk (utenom magedreining eller hva det heter, men dette er hun nå operert for), Så viser det seg hun som hadde henne hjemme hos seg hadde solgt henne uten lov.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Solgt uten lov? Den må du utdype. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hatt på for, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå