Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også hatt lyst på den rasen :love:

De er så søøøøte.

Jeg hadde kontakt med ei hyggelig jente i sverige, som ville selge meg verdens søsteste valp. Limte inn bilde av henne her i tråde også :love:

Jeg er redd de blir litt for små og skjøre, for Diesel.

Men jeg har jo sett oppdrettere som har Russian toy sammen med andre store gjeterraser(kelpie, aussie) :)

Jeg har ikke sett det bilde. :( Må bla meg bakover.

 

Btw, det har vært så hektisk her i det siste. Sambo. måtte ut på tur nr to nesten med en gang osv. Men nå har han endelig ferie, så nå har vi masser av tid til å komme på besøk. Hvis vi fortsatt får lov da. ;)

 

haha ser det for meg. store meg på snart 2m i alle retninger komme med en knøtt på knappe kiloen:p

Hehe.. Kjæresten til en slektning av meg gikk rundt med rosa bånd på hundene og knallrosa bæsjeposer, sammen med en kamerat. (De har 2 stk. RT) Folk så litt rart på de. :!:

 

Edit: Kjæresten = gutt

 

Men fruen i huset sier hun vil ha en hund som havner i vektklassen 15-20kg... :S

 

EDIT: Men nå er det ikke hun som skal ha hund da:p

Dere får komme på besøk hit og se om dere blir sjarmert. ;) hehe

Endret av Zela
Lenke til kommentar

haha. Thea spiste jo hodetelefondingsene mine fra spisestuebordet en dag :p Jeg hadde ikke fått med meg at hun hadde lært seg å klatre opp på stolene for så å hoppe opp på bordet :innocent:

 

Vi har tilbragt mange timer ute i sola i dag, med det resultatet at jeg har to veeeldig trøtte hunder. De har sovet siden klokka 18:00 , og sover fremdeles.

 

5037_122075151012_647811012_3366377_6629229_n.jpg

 

Er det noen andre som har hunder som ELSKER å grave seg ned? Samboeren min skulle lufte hundene da han kom hjem fra en bytur i natt. Geisha formelig klora seg fast til ryggen min og nekta å bli med ut av dyna :love:

 

Begge mine er eksperter på å lage seg en hule i tepper og dyner. Skulle filma det, men mobilkameraet mitt var fucka etter at moobi har fiksa mobilen min ...

Lenke til kommentar

Her: bilde 1 øverst til venstre, bilde 2 øverst til venstre, bilde 3 nederst til høyre osv

 

5037_122079131012_647811012_3366417_778691_n.jpg

 

og resultatet:

5037_122079136012_647811012_3366418_2759525_n.jpg

 

De er også jævler til å "grave ned" godbiter. Det være seg griseører eller sokkene mine. Da stapper de godbiten i et hjørne av kurva eller ved teppet, og så bretter de teppet over og stapper det nedi :!:

Lenke til kommentar

Stakkars! At det er mulig å være så egoistisk bare for å vinne en liten slump penger. Den skulle jo vært avlivd. De nekter dem nødvendig stell og medisiner bare for å vinne (ja de fleste som vinner er syke av alvorlige hudsykdommer, pra, patella luxasjon etc).

Lenke til kommentar
Turtlis: Jeg finner ikke noe bilde! :no:

Hm, kanskje det er borte? :O

Mulig jeg fjernet det og. Husker ikke helt.

Det var hvertfall ei tispe, helt lik Mia :love:

 

Vi har tilbragt mange timer ute i sola i dag, med det resultatet at jeg har to veeeldig trøtte hunder. De har sovet siden klokka 18:00 , og sover fremdeles.

Min gravde seg ned som valp, men nå er det litt for varmt å ligge under dyna.

Godt til hundene det :love:

Diesel har vært i full aktivitet siden fredagen. I går sov han ikke mellom klokken fire og to om natta.

Sov dårlig i natt også, pga varmen. Nå ligger han rett ut.

BADET har han også gjort i dag. Tok på han bånd, og vasset uti. Da jeg tok det av, løp han til land, og fikk ei ekstra fart da vannet spruta rundt han. Pingla mi :!:

 

I går var Diesel med svigerfar på tur. "Slipper han Diesel, så vedder jeg på at han kommer løpende tilbake", spøkte jeg med. Plutselig, ser jeg en hund komme løpende, alene :!: Da hadde Diesel vridd seg ut av halsbåndet!!

Han er så mammadalt at det er helt forferdelig :p Hadde ikke gått langt da, og de kom de heldigvis tilbake sammen etter forsøk nummer to :)

 

Jeg har en hund som er ekstrem til å tigge!!!

Og det er min egen feil :roll:

Det lyser PØLSE av øynene hans.

4782_221970675373_750515373_7424759_4811618_n.jpg

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Nesten angrepet av en ildsint/redd mops i dag, med flexibånd på slep. Det var rimelig komisk, haha :D

 

Kom over noe rart på Finn:

 

Pris på valparna:

4500 kr för valp nr 1 och 6

5600 kr för valp nr3

6900 kr för valp nr 2 o 4

7900 kr för valp nr 5

 

Hvor vanlig er det å ta så ulike priser på valper fra samme kullet? Største differanse på 3400 kr.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...