Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sånn utrolig kjekk "sprøyte" med paste i.

 

Første dose på 2 mm. Trodde det skulle bli et problem å få Geisha til å spise det, men hun sleika velvillig på "sprøyta" hun.

 

Allerede etter første dose ble hun VELDIG mye bedre :) Hun fikk andre dose før jeg dro på jobb i dag - har noen som kan gå ut med henne dersom hun må på do i dag også.

 

 

Regner med at det var Zoolac du fikk?

 

Brukte Zoolac masse på Oswald siden han hadde mye vondt i magen sin! Det funker som bare juling. Det er det samme som finnes i biola og lignende, bare mye mer konsentrert og beregnet på dyr :)

post-23461-1244675600_thumb.jpg

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valpen min har tråkket på en flis eller liten glassskårbit. Var hos dyrlegen, og da fikk jeg beskjed om at jeg skulle bade foten i grønnsåpevann i 10 minutt, to ganger om dagen, så skulle jeg se om det ble bedre til uken. Jeg klarer ikke å se noe sår, men kjenner så vidt noe når jeg har foten i vannet og føler med fingrene. Det er inni baklabben, det hullet der "fingrene" er krøllet innover. Det virker som det er ganske lokalt, siden hun ikke reagerer hvis jeg tar på foten andre plasser enn akkurat det lille området der hun har vondt.

 

Noen andre som har opplevd dette? Den går fint, men når den løper så løper den annenhvert skritt på 3 og 4 ben. Ellers er den like leken og kosete som vanlig.

Lenke til kommentar
Min fikk et lite kutt for ikke så lenge siden. Blødde ikke, men han haltet i flere dager.

Tror du det er noe der inne, så kan en tur til dyrelegen i morgen være en god ide :)

Var hos dyrlegen i dag, og hun sa at vi burde bade labben i grønnsåpe to ganger daglig. Siden det er en valp, ville hun ikke gi den bedøvelse eller narkose. Hun mente at hvis det var noe de rinne, ville det støtes ut.

 

:)

Lenke til kommentar

Oppdaterte nå, kanskje det fungerer?

 

I korte trekk ser det ut til at familiens 4 år gamle barn skulle vaske den nyfødte valpen i toalettet ved å trekke ned, og glapp den slik at den forsvant ned i rørene.

 

Bildene av en nesten livløs nyfødt valp liggende nedi rørene omringet av kaldt vann og avføring gjorde meg vondt (så filmen uten lyd, så hva som ble sagt vet jeg ikke).

 

Synes dog det er uansvarlig av guttens mor å la 4'åringen holde på med en nyfødt valp uten tilsyn....

Lenke til kommentar

Faen meg ille. Noen tenker ikke !!

 

Diesel har ikke fått vom på ei stund nå. Vi har kjøpt "billigmat".

Man ser helt klart en stor forskjell på bæsjen!! Nå bæsjer han sikkert fire ganger om dagen. Med vom gjør han fra seg en til tre -og da er det lite som kommer ut.

 

Jeg har ikke børstet han skikkelig på ei stund nå. Men i går, fikk han seg en omgang,

Herregud, så mye hår. Hele plena var svart :!:

Føler meg som en skikkelig kjiip hundeeier.. Dårlig mat og ingen børsting :p

 

Sjokk at tunga henger ut :p

146399-3-1245016442845-n400.jpg

Lenke til kommentar
Faen meg ille. Noen tenker ikke !!

Han var tross alt fire år. Eneste som var gale, var vel at fireåringen fikk tak i valpen. Ellers ser jeg ingen problemer med saken utenom at det var et uhell som kunne endt med tragiske konsekvenser, men pga. en snartenkt fireåring og flinke foreldre, så gikk det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...