ASCIWhite Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg fikk en sånn utrolig kjekk "sprøyte" med paste i. Første dose på 2 mm. Trodde det skulle bli et problem å få Geisha til å spise det, men hun sleika velvillig på "sprøyta" hun. Allerede etter første dose ble hun VELDIG mye bedre Hun fikk andre dose før jeg dro på jobb i dag - har noen som kan gå ut med henne dersom hun må på do i dag også. Regner med at det var Zoolac du fikk? Brukte Zoolac masse på Oswald siden han hadde mye vondt i magen sin! Det funker som bare juling. Det er det samme som finnes i biola og lignende, bare mye mer konsentrert og beregnet på dyr Endret 10. juni 2009 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Virker som noe lignende med det vi fikk. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det var akkurat den vi fikk. Makan til kjekk dings! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) skal poste hund straks! Her er min hund kaisa <3 Kaisa på hytten i voksen alder: Kaisa som valp: Hundem in kaisa er 5år og en blanding av collie og tollar. Endret 11. juni 2009 av Juliess Dobbelpost Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Valpen min har tråkket på en flis eller liten glassskårbit. Var hos dyrlegen, og da fikk jeg beskjed om at jeg skulle bade foten i grønnsåpevann i 10 minutt, to ganger om dagen, så skulle jeg se om det ble bedre til uken. Jeg klarer ikke å se noe sår, men kjenner så vidt noe når jeg har foten i vannet og føler med fingrene. Det er inni baklabben, det hullet der "fingrene" er krøllet innover. Det virker som det er ganske lokalt, siden hun ikke reagerer hvis jeg tar på foten andre plasser enn akkurat det lille området der hun har vondt. Noen andre som har opplevd dette? Den går fint, men når den løper så løper den annenhvert skritt på 3 og 4 ben. Ellers er den like leken og kosete som vanlig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Min fikk et lite kutt for ikke så lenge siden. Blødde ikke, men han haltet i flere dager. Tror du det er noe der inne, så kan en tur til dyrelegen i morgen være en god ide Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Min fikk et lite kutt for ikke så lenge siden. Blødde ikke, men han haltet i flere dager. Tror du det er noe der inne, så kan en tur til dyrelegen i morgen være en god ide Var hos dyrlegen i dag, og hun sa at vi burde bade labben i grønnsåpe to ganger daglig. Siden det er en valp, ville hun ikke gi den bedøvelse eller narkose. Hun mente at hvis det var noe de rinne, ville det støtes ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis du trodde det skyldbevisste blikket til en uskikkelig hund er tegn på anger, er det mulig du overvurderer darlingen, mener amerikanske forskere. Angrer ingenting.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Innlært respons. Når typen med pekefingeren står og skriker, henger jeg med hodet litt, OK. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Likevel, jeg har opplevd flere ganger at Connie har hengt med hodet som bare det før vi i det hele tatt har funnet ut at hun har gjort noe galt. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har også opplevd det at de blir svar skyldig og henger med hodet om de har gjort noe galt. De vet i allefall veldig godt om de har gjort noe fyfy, det er jo helt sikkert! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er ikke fordi de angrer, det er fordi de ser på hele oss hva som kommer til å skje og det = ikke hyggelig, som regel. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis de vet at de har gjort noe galt vet de vel også at de får kjeft. Men jeg er enig i at hunder ikke kan angre, de kan bare gjette på en reaksjon, så etter en stund skjønner de at bæsje inne = not happy eier. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) går det an? http://www.vgtv.no/?id=22850 Jeg blir helt matt. Stakkars stakkars valpen Endret 16. juni 2009 av Sookie Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Linken er død. Orker du fortelle litt mer om det som sto? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Oppdaterte nå, kanskje det fungerer? I korte trekk ser det ut til at familiens 4 år gamle barn skulle vaske den nyfødte valpen i toalettet ved å trekke ned, og glapp den slik at den forsvant ned i rørene. Bildene av en nesten livløs nyfødt valp liggende nedi rørene omringet av kaldt vann og avføring gjorde meg vondt (så filmen uten lyd, så hva som ble sagt vet jeg ikke). Synes dog det er uansvarlig av guttens mor å la 4'åringen holde på med en nyfødt valp uten tilsyn.... Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nå virket den. Stakkars. Det var i alle fall bra at fireåringen skjønte hva han hadde gjort, med en gang, ellers kunne det vært en valp mindre her i verden.. Endret 16. juni 2009 av Right Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Faen meg ille. Noen tenker ikke !! Diesel har ikke fått vom på ei stund nå. Vi har kjøpt "billigmat". Man ser helt klart en stor forskjell på bæsjen!! Nå bæsjer han sikkert fire ganger om dagen. Med vom gjør han fra seg en til tre -og da er det lite som kommer ut. Jeg har ikke børstet han skikkelig på ei stund nå. Men i går, fikk han seg en omgang, Herregud, så mye hår. Hele plena var svart :!: Føler meg som en skikkelig kjiip hundeeier.. Dårlig mat og ingen børsting Sjokk at tunga henger ut Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Faen meg ille. Noen tenker ikke !! Han var tross alt fire år. Eneste som var gale, var vel at fireåringen fikk tak i valpen. Ellers ser jeg ingen problemer med saken utenom at det var et uhell som kunne endt med tragiske konsekvenser, men pga. en snartenkt fireåring og flinke foreldre, så gikk det bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikkert..jeg har ikke sett linken, og regnet med at det fikk et tragisk utfall. Jeg få for meg at dette var en standard sak, med uansvarlige foreldre og en unge som ville kose med valpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå