Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjekt å se at de koser seg :)

Hvordan går det med Ponni om dagen da?

Går veldig bra! Hun er nå sånn som hun ville vært hvis hun ikke hadde hatt innbilt og løpetid 11 mnd i året :p Hun er fortsatt rimelig "over alt" og småstressa, men det håper jeg roer seg når hun blir voksen, Ponni er jo bare 1,5 år gammel. Mye mindre "glising" til andre bikkjer og hun er ikke like på vakt når hun hilser på fremmede hunder vi møter inni skauen. Hun har også blitt lettere å komme frem til når hun bestemmer seg for noe, men båndagressiviteten er ikke blitt noe bedre. Det regnet jeg ikke med heller, men har tenkt å ha hardtrening i hele sommer og sparer opp til ett kurs. :)

Har lært da, nestegang jeg kjøper hund møter jeg mammaen og forsikrer meg om at valpen har vært uttafor døra før jeg henter den :p Da har jeg sikkert ett bedre utgangspunkt hehe. Hun er ganske krevende til å være kineser og jeg har gjort en god del feil egentlig. Jobber med saken he he

Er jo ikke lenge siden jeg steriliserte henne, og forventet egentlig ikke ett mirakel, men har sett mer fremgang enn jeg regnet med!

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg søkte gjennom tråden for å sjekke om det var blitt nevnt, men fant ingenting.

Minner om at ormekur blir reseptbelagt fra og med 1. juli. :)

Vil i samme slengen tipse om en fotoblogg av ei som er handler hos et hundekjørerpar i Trondheim. For dere som er interessert i hundekjøring, eller bare elsker å se bilder av hunder. ;) Evt. elsker huskyer sånn som meg. :D

Drømmen om hundekjøring!

edit: skrev juni først.

Endret av tradhtare
Lenke til kommentar

det er nå sant. Hun verken klør eller slikker på dem så ser ikek ut til å plage henne no særlig. men ser litt vondt ut om dem er i en liten klase eller hva man kan kalle det. Håper bare det blir borte snart. Måtte jo på antibiotika pga kvisene om hun skulle ha 3mnd vaksina + fikk en krem som hjalp veldig.

Lenke til kommentar
Den tråden ble så utrivelig med en gang Hamnli2 og Ebeneser dukket opp. De skal alltid provosere til debatt med fantastiske utsagn. Da liker jeg meg bedre her i hundetråden :)

Samme her, så om vi lar tema ligge i denne fine tråden forblir den sånn var min tanke.

Tar vel ikke mange postene før de samme trollene er her og forpester også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...