Shruggie Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Hva betaler folk for tannrensing rundt om i Norge? Betalte 1150 i Elverum i fjor vinter, da brukte han ultralyd for å rense, mens Ylva var i narkose. Det var en grei pris, syntes jeg. Nå er vi i Oslo, så det koster kanskje litt mindre på NVH Smådyrklinikken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Kjekt å se at de koser seg Hvordan går det med Ponni om dagen da? Går veldig bra! Hun er nå sånn som hun ville vært hvis hun ikke hadde hatt innbilt og løpetid 11 mnd i året Hun er fortsatt rimelig "over alt" og småstressa, men det håper jeg roer seg når hun blir voksen, Ponni er jo bare 1,5 år gammel. Mye mindre "glising" til andre bikkjer og hun er ikke like på vakt når hun hilser på fremmede hunder vi møter inni skauen. Hun har også blitt lettere å komme frem til når hun bestemmer seg for noe, men båndagressiviteten er ikke blitt noe bedre. Det regnet jeg ikke med heller, men har tenkt å ha hardtrening i hele sommer og sparer opp til ett kurs. Har lært da, nestegang jeg kjøper hund møter jeg mammaen og forsikrer meg om at valpen har vært uttafor døra før jeg henter den Da har jeg sikkert ett bedre utgangspunkt hehe. Hun er ganske krevende til å være kineser og jeg har gjort en god del feil egentlig. Jobber med saken he he Er jo ikke lenge siden jeg steriliserte henne, og forventet egentlig ikke ett mirakel, men har sett mer fremgang enn jeg regnet med! Endret 24. mai 2009 av mushi Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Harley kooooser seg i sola idag Han begynner og se majestetisk ut, selv om han nettopp ble 1 år kun! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Han er jo blitt en skikkelig tøffing nå da. Kjempefin Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, skikkelig Schæfer-utstillingsposityr. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg søkte gjennom tråden for å sjekke om det var blitt nevnt, men fant ingenting. Minner om at ormekur blir reseptbelagt fra og med 1. juli. Vil i samme slengen tipse om en fotoblogg av ei som er handler hos et hundekjørerpar i Trondheim. For dere som er interessert i hundekjøring, eller bare elsker å se bilder av hunder. Evt. elsker huskyer sånn som meg. Drømmen om hundekjøring! edit: skrev juni først. Endret 26. mai 2009 av tradhtare Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Reseptbelagt? Hva skal det være godt for? Er det slik at det kan være skadelig hvis man ikke har orm? (På hunden altså) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Hender jeg har Zelda på jobben til fatter når jeg er lenge borte på dagtid, og hun har tydeligvis funnet den beste utkikksposten på bruket Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Hender jeg har Zelda på jobben til fatter når jeg er lenge borte på dagtid, og hun har tydeligvis funnet den beste utkikksposten på bruket *Snip* Så herlig D er jo bare noen av verdens herligste hunder disse bullene! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 kan hunder brenne seg på brennesler som oss mennesker? (kansje dumt spørsmål men...) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ylva gjør det ikke, jeg tror det er pga pelsen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) blah. hvorfor må valper få kviser.. Ser jo så vondt ut, har heldigvis fått dem på magen og under armhuler under kontroll men... synd på henne:p Endret 29. mai 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 jeg har aldri hatt valper med kviser Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Vel i følge vetrinær er det helt normalt. Og det samme finner jeg om jeg søker på nettet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Tror det er mindre normalt enn på mennesker, men ikke det minste farlig. Det er jo bare en liten bakterieoppsamling. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 det er nå sant. Hun verken klør eller slikker på dem så ser ikek ut til å plage henne no særlig. men ser litt vondt ut om dem er i en liten klase eller hva man kan kalle det. Håper bare det blir borte snart. Måtte jo på antibiotika pga kvisene om hun skulle ha 3mnd vaksina + fikk en krem som hjalp veldig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=554121 What... the... fuck... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=554121 What... the... fuck... Tragisk. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1115395&hl= Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Den tråden ble så utrivelig med en gang Hamnli2 og Ebeneser dukket opp. De skal alltid provosere til debatt med fantastiske utsagn. Da liker jeg meg bedre her i hundetråden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Den tråden ble så utrivelig med en gang Hamnli2 og Ebeneser dukket opp. De skal alltid provosere til debatt med fantastiske utsagn. Da liker jeg meg bedre her i hundetråden Samme her, så om vi lar tema ligge i denne fine tråden forblir den sånn var min tanke. Tar vel ikke mange postene før de samme trollene er her og forpester også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå