Flexo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Deler katten og Embla matskål eller er det bare katten som er nysgjerrig? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Deler katten og Embla matskål eller er det bare katten som er nysgjerrig? 7288298[/snapback] De gjorde det tidligere, men nå må vi passe på for katten er på slank(8,1kg) og Embla får jo næringsrikt valpefor . De sover av og til sammen om natten under trappa Lenke til kommentar
mrJaHoo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her er krapylet mitt...Hehe... Blandingshund på 3 år Lenke til kommentar
livi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Skjønn vofs! Ser ut som den har både berner sennen og border collie blod eller noe i den duren. 7287395[/snapback] takk ja..det er blanding av d meste i den hunden Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får vel se å poste et bilde av bikkja jeg passer av og til for søstra mi, ei rottweiler-tispe. Nokså sky overfor fremmede mennesker, men aldeles utrolig kosete overfor flokken sin. Hu blei henta igjen av oppdrettern fra de som hadde henne først da hun var noen måneder og hadde ikke blitt behandla særlig pent av dem. Dessverre. Sikkert derfor ho er var for fremmede mennesker og spesielt herrer. Unger derimot elsker ho så til de grader. Lenke til kommentar
robB Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Prins har fått ny pels! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Må bare si at den ulvehunden som det har vært en del bilder av her får meg til å le hver gang jeg ser bilder av den. Liten hund i et stort legeme eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Sita er en svart elghund.... 6 år gammel. fyller 7 i februar. vi fikk ho da ho var rundt 3 år. Endret 20. november 2006 av Slettet+312 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Prins har fått ny pels! 7314947[/snapback] Hehe. Stilig Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Selvfølgelig er fôring noe av det viktigste vi gjør med kjæledyrene våre!Men skal jeg gi råôr til en to år gammel, litt liten collie med ustabil mage? ikke søren. 7228414[/snapback] Nettopp.Å gi råfôr til en hund som allerede har ustabil "valpemage" er som å BE om å måtte løpe ut med ham hvert kvarter for at han må drite. Oo 7228464[/snapback] Tenkt på at bikkja kan være allergisk mot tørrfor? Schæfertispa jeg hadde sleit med diare de 4 første månedene vi hadde henne. Konstant rennemage og dyrt veterinærfor osv osv. De neste årene kunne hu ikke spise NOE annet enn tørrfor før hu fikk diare. Fikk hu en bitteliten pizza bit av oss, så hadde hu diare i to dager... Da hu var 4 år eller noe rundt der testet vi rå mat til henne. Lagde selv først, men gikk over på Vom og Hundemat etterhvert, og etter det var diare en sagablott.Hu spiste vom og hundemat som vanlig foring, fikk alle mulige slags godbiter, bein, matrester, pizza, et fett om det var sterk mat, melk eller hva som helst, diare hadde hu ikke i det HELE tatt lenger! KUN da hu stjelte 2 kg med frolic som hu kvelte nedpå mens jeg var borte. Så, kanskje du sku prøve v og h?? Det som gir hunden mest dårlig mage, er nok brå forandring i kosten. Hvis en hund som kun spiser tørrfôr plutselig får kjøtt, vil den sannsynligvis få rimelig løs mage. Hvis du vender den gradvis til det, derimot, vil det nok gå bedre, og når den har fått råfôr en stund, fungerer det helt utmerket. Det er klart at noen hunder har mer følsom mage enn andre, men dette kommer nok mest an på hva den er vant til. EDIT: Gratulerer med dagen til Santoz! 7230216[/snapback] Brå forandring eller ikke, har min mening her også jeg.. Prøvde å blande tørrfor og vogh på Buffy, hu fikk diare tvert. Men da jeg gikk brått over, så ga diareen seg med engang. Ikke ALLTID det er lett å blande to forskjellige typer mat sånn, men det er selvfølgelig individuelt til hver hund... Det, som alt annet. Men, JEG kommer til å bruke vom og hundemat på min nye valp etterhvert. Jeg vil gi henne et skikkelig valpefor i tillegg i oppveksten, men kmmer til å fore KUN vom og hundemat (om hu tåler det) når hu vokser opp. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Her er forresten min nye kamerat! Lille Luna, en Border Collie / Australian Shepherd blandingsjente født 5. oktober. Jeg skal hente henne om 2 uker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nydelig hund, LuciferLynx Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har nå oppdatert førsteposten med linker til info og hendelser i tråden. Si fra hvis det er mer dere mener burde være med der (jeg kan ha oversett noe). Har heller ikke testet alle linkene, så si fra hvis noe er feil. Endret 22. november 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Noen som vet hva slik hale hunden i min avatar har? Mener det var kupert eller noe, men er ikke sikker. Noen som vet hvor man kan finne avataren min i større versjon? Den forsvant dessverre fra Google-søket jeg pleier å bruke for å finne den (boxer), og har prøvd mye annet. Det bildet var uansett kun 100x100 eller noe slikt, men jeg vil ha en større, for alt jeg har nå er denne. ENDRET: Eller hva med en nye avatar? Noen fine hunder eller? Se her: http://www.kateconnick.com/postcards/page1c.html ENDRET2: Jeg klarer nemlig ikke sette briller på vår egen bokser, han blir bare helt gæern og ruller rundt, tar seg til hodet med labben og, ja, man kan si det er en grunn til at hunden vår heter Kaos Endret 24. november 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Stumphale syndromet heter det. Det er en arvelig defekt som forekommer ofte hos enkelte raser som boxer, bulldog, corgi osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Oi, ikke helt det jeg mente, beklager. Før var det nemlig mote å kappe av halen på boksere, slik at det ble gjort av mennesker, helt til det ble forbudt. Jeg lurer på hva den prosessen heter. Beklager at det ikke kom tydelig frem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kupering av hale tenker du på. Leste forresten om at det ble blandet inn blod fra corgi inn i boxeren for å forsterke denne defekten hos boxeren da noen mener at boxere helst ikke skal ha hale. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Er det noe sted i diskusjonen man kan få info/bilder av pointere? Har to, og de er utrolig søte. Her er noen (dårlige) bilder: Den hvite og sorte er 6år og heter Bonnie, og den brune og hvite er 4år og heter Ask. Endret 27. november 2006 av IamBored Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kupering av hale tenker du på. 7352879[/snapback] Så jeg hadde rett da Takk Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kupert hale er ikke noe særlig pent syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå