Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå tre hunder her hjemme og har ansvar for alle til mandagen. Er en grunn til at man bare har to hender, for ett kaos! :p

Det er mest praktisk å feste de to små sammen, men det funker ikke for da får ikke hannhunden pissa. Tar jeg hannhundene sammen tisser de på hverandre :roll:

Får noen blikk når jeg kommer med en toller, en japansk spisshund og en nakenhund :p De er rimelig forskjellige hehe.

Lenke til kommentar

Tre katter og en hund her, takk :roll:

Rart jeg ikke har atma og er hyperallergisk. hehe.

 

Haha, jeg må le litt av Diesel her..

Jeg stengte han inne på badet med en halv griselabb.

Så begynte han å bjeffe, og ville ut derifra.

Han hadde såvidt spist på griselabben, og ville ha den med seg ut fra badet. Javel, greit.

Så gikk han å la seg på soveromet. TRE ganger snek han seg oppi senga med svineriet :hrm: Nå ligger han på stuagulvet og spiser. Jeg kjenner såvidt ei mild lukt :!:

Noe må man vel ofte for de firbeinte?? (jeg skal vaske der han har spist etterpå. Jeg er ikke såå fussete).

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Kjekt å se at de koser seg :)

Hvordan går det med Ponni om dagen da?

 

 

Diesel skal til dyrelegen i morgen. Skal ringe med en gang de åpner, slik at jeg får time snarest.

Bikkja har fått utslett rundt stellet! Det er illrødt. For å ikke snakke om at han stinka hannbikkje. Han har slikket seg en del nedentil i det siste, så det er nok "betent" og klør. Det var i går da jeg vasket han, jeg oppdaget det.

Jeg har hatt på salve osv. Hadde igjen fra en tidligere behandling. Hadde noe lignende i fjor en gang. De kunne ikke si for sikkerhet hva det kunne være, men det var noe streptokokk-stafylikokk-greier. Og han ble straks bedre etter et sprøyte i baken og en runde med antibiotika.

Diesel gleder seg IKKE til han skal til dyrelegen. Jeg må nærmest dra han inn hoveddøra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...