Dernel Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jaja, da var det jo sommer og all vinterpelsen skal av. Det er egentlig noe herk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Woot, ny sofapute! ;p Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Et særs upassende innlegg er fjernet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Fra finn.no Vetrinærattesten sier " ett serdeles bra gjevnt kull med ett fint preg " Den veterinæren hadde ikke jeg hatt særlig tillit til. (Eller var det selgeren??) Endret 20. mai 2009 av Mirann Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Fra finn.noVetrinærattesten sier " ett serdeles bra gjevnt kull med ett fint preg " Den veterinæren hadde ikke jeg hatt særlig tillit til. (Eller var det selgeren??) He he he. Selgeren skriver på et høyere nivå, så sitatet er vel direkte fra attesten. Ville nok ikke stolt helt på den nei Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Gaah. Store hunden humper lille hunden med en gang jeg snur hodet vekk. >__< Hun stiller seg klar til å humpe, ser på vinduet mitt *blikk møtes* og setter seg ned igjen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har nå tre hunder her hjemme og har ansvar for alle til mandagen. Er en grunn til at man bare har to hender, for ett kaos! Det er mest praktisk å feste de to små sammen, men det funker ikke for da får ikke hannhunden pissa. Tar jeg hannhundene sammen tisser de på hverandre Får noen blikk når jeg kommer med en toller, en japansk spisshund og en nakenhund De er rimelig forskjellige hehe. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Sett de oppå hverandre! Og ta noen bilder Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Haha, kan få de til å sitte vedsidenav hverandre, oppå tror jeg blir litt vanskelig, er ikke katter akkurat :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Jaja, da var det jo sommer og all vinterpelsen skal av. Det er egentlig noe herk Det der er jo ingenting Jeg tok av bikkja mi halvparten av det der, her om dagen. Og når det var røytetid, tok jeg av så mye hver dag i et par dager :!: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Haha, tro meg, hele plenen er fyllt av dotter med hundehår som jeg har børsta av han, men det begynner vel å bli litt mindre får vi håpe ^^ La til et bilde av han Endret 22. mai 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Vakker vofs Ser for meg at det er en del pels på den karen der ja, når røytesesongen stå på for fult. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Nesten så vi må støvsuge hver dag, men det er nå bare sånn det er Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Husker det var mye røyting her når vi hadde elghunder. Virma røyter litt, men ikke så mye at det blir plagsomt. Katta røyter mer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Støvsuger ofte jeg og gitt Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde nakenhund, eller noe. Forbanna til hår. Til og med hår i maten jeg lager !! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Hjelper ikke med nakenhund når man har en flokk med katter Finner hår i alt fra pizzadeig til kyllingfillet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Tre katter og en hund her, takk Rart jeg ikke har atma og er hyperallergisk. hehe. Haha, jeg må le litt av Diesel her.. Jeg stengte han inne på badet med en halv griselabb. Så begynte han å bjeffe, og ville ut derifra. Han hadde såvidt spist på griselabben, og ville ha den med seg ut fra badet. Javel, greit. Så gikk han å la seg på soveromet. TRE ganger snek han seg oppi senga med svineriet Nå ligger han på stuagulvet og spiser. Jeg kjenner såvidt ei mild lukt :!: Noe må man vel ofte for de firbeinte?? (jeg skal vaske der han har spist etterpå. Jeg er ikke såå fussete). Endret 22. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2009 Hundene har vært i folkeparken og lekt med en JRT. De lekte kjempegodt sammen. Mye dårlige bilder grunnet høy fart Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Har vært på tur med Julie og hundene hennes idag. Søsteren min som tok bilder, så dessverre ingen av mona. Siri er gal hehe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Kjekt å se at de koser seg Hvordan går det med Ponni om dagen da? Diesel skal til dyrelegen i morgen. Skal ringe med en gang de åpner, slik at jeg får time snarest. Bikkja har fått utslett rundt stellet! Det er illrødt. For å ikke snakke om at han stinka hannbikkje. Han har slikket seg en del nedentil i det siste, så det er nok "betent" og klør. Det var i går da jeg vasket han, jeg oppdaget det. Jeg har hatt på salve osv. Hadde igjen fra en tidligere behandling. Hadde noe lignende i fjor en gang. De kunne ikke si for sikkerhet hva det kunne være, men det var noe streptokokk-stafylikokk-greier. Og han ble straks bedre etter et sprøyte i baken og en runde med antibiotika. Diesel gleder seg IKKE til han skal til dyrelegen. Jeg må nærmest dra han inn hoveddøra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå