Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke flau av sånt lenger. Etter at Ylva bestemte seg for at kassakøen på Deli de Luca klassifiserte som "ute" har jeg liksom kommet over den greia der :)

 

Vi har vært inne stort sett i dag. Ylva er litt hormonell, så jeg tok meg en liten sykkeltur alene ned til Kubaparken i stedet.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Ponni var med å så på russetoget :p Hun er stødig som ett fjell når det kommer til musikk, og nå fikk jeg det virkelig bekreftet hehe. Fikk mange kommentarer på hvor søt og rar hun var. Usikker på hvordan hun ville ha taklet korps, det fikk jeg ikke testet ut, sto opp litt seint idag.

Gikk tur i nabolaget uten bånd til mårran idag, noe jeg aldri gjør pga. alle menneskene jeg vanligvis møter på, men da var det jo ikke en sjel ute.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål angående hunden vår, en 6 mnd. gammel jaktlabrador. Den har fått et lite sår på høyre poten, ser nesten ut som et insektsstikk/bitt, og er ca. 1-2 cm i diameter. Selve såret er kanskje 4-5 mm i diameter, men det er et lite område rundt, der håret er mye tynnere, og litt hovent.`Dette har han hatt i 4-5 dager. Etter en eller to dager ble det mindre, men nå har han begynt å slikke litt på det, som ser ut til at gjør at det ikke gror skikkelig. Hva er dette, og burde vi gå til vetrinæren med det?

 

Og i dag merket vi at den pustet litt rart. Den oppfører seg helt normalt, men han pustet ganske fort og korte pust med litt tung utpust. Noen som har en ide om hva dette er?

Lenke til kommentar
Jeg har et par spørsmål angående hunden vår, en 6 mnd. gammel jaktlabrador. Den har fått et lite sår på høyre poten, ser nesten ut som et insektsstikk/bitt, og er ca. 1-2 cm i diameter. Selve såret er kanskje 4-5 mm i diameter, men det er et lite område rundt, der håret er mye tynnere, og litt hovent.`Dette har han hatt i 4-5 dager. Etter en eller to dager ble det mindre, men nå har han begynt å slikke litt på det, som ser ut til at gjør at det ikke gror skikkelig. Hva er dette, og burde vi gå til vetrinæren med det?

 

Og i dag merket vi at den pustet litt rart. Den oppfører seg helt normalt, men han pustet ganske fort og korte pust med litt tung utpust. Noen som har en ide om hva dette er?

 

Det høres ut som et bitt, ja. Hørtes litt stort ut for flått, vepsesesongen har vel ikke helt startet, har den det?

Lenke til kommentar

De første vepsene kom i mars her. :(

 

Jeg trenger nytt utstyr til hunden min. Hun bitt det gamle i stykker eller vokst ut av det. Vil det lønne seg å heller kjøpe dette i Sverige? Men jeg skal ikke dit før om 1.5 mnd så blir litt lenge uten passelig sele og halsbånd. :/

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke med hundene på bytur i dag fordi jeg ikke orket. Stress å passe på at ingen tråkker på hundene...

 

Det var veldig mange hunder ute på tur i sentrum. Vi gikk bak en dame som sa "å herregud, æ skjønne ikkje ka dæm ska dra med sæ hundan på byen førr i dag".

Jeg kjenner ei som hadde med sin franske bulldog i gågata, når team elg sang. Det var jo sinnsykt med folk, og bikkja ble omtrendt tråkket på.

Men hvorfor ikke ha med hundene liksom. Mamma og mente det kom til å bli stress, men Diesel tok det helt kuli. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal bekymre seg over andre sine avgjørelser?

Dessuten er det veldig god trening, særlig for valper.

Da Diesel var tre måneder var han med ute på 17 Mai. Trodde han var såå kul der han gikk..

En liten ulldott som ikke kunne brydd seg mindre om folk og smell. Smisket med hele byen og alle fikk klappe han :D

Nå er det ingen som tørr å gå bort :!: "mamma, den ligne på en ulv"

Lenke til kommentar

Hadde med Sarah til byen i går. mye folk ja men hun brøyta bare vei hun. Men fikk ett par negative kommentarer som " hvorfor skal dem absolutt ha med seg bikkja til byen på 17mai" osv. Men meste var positivt, Noen ville ta bilder også. Hun hadde jo på seg skjerf og 17mai sløyfe:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...