Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Men det å kunne svare riktig på spørsmål betyr ikke at man har noe ønske om å gjennomføre det man svarer riktig på.

 

Hele vitsen er at man da vet hva som er riktig. Spørsmålene må ha klare riktige svar da, ikke "er bur bra for hund?".

Joda, poenget mitt var bare at mange vet hva som er riktig, men tenker at "det er ikke såååå nøye" eller hva som helst, og da hjelper det ikke med en test.

Men altså.. om det hadde funket å gjennomføre noe slikt, så hadde det jo ikke vært negativt i alle fall!

Endret av Right
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det å kunne svare riktig på spørsmål betyr ikke at man har noe ønske om å gjennomføre det man svarer riktig på.

 

Hele vitsen er at man da vet hva som er riktig. Spørsmålene må ha klare riktige svar da, ikke "er bur bra for hund?".

Joda, poenget mitt var bare at mange vet hva som er riktig, men tenker at "det er ikke såååå nøye" eller hva som helst, og da hjelper det ikke med en test.

 

Da kan vi droppe teoriprøven på bil da? Jeg kjører jo forbi akkurat der det passer meg, og 120 km/h er en fin hastighet.

Lenke til kommentar

Da var Sarah friskmeldt og endelig fikk hun vaksinen sin som hun skulle hatt for snart en mnd siden. Blir jo 4mnd på søndag. Lilla jenta har begynnt og bli stor. 14,8kg nå så ikke bare bare lenger. Er det for mye forlangt at hun skal komme på innkalling allerede?:p hun stikker ikke av om hun er løs.. Bare morsommere og overse meg og spise gjørme istedenfor liksom:p

Lenke til kommentar

Herregud, jeg satt på verandaen i sted..

 

Geisha kryper opp på fanget mitt og henger over gelenderet og ser litt utover og slikt. Thea hopper opp hun også, og står og titter.

 

Plutselig tar thea sats og HOPPER opp på gelenderet. Jeg får panikk, prøver å få ned Geisha så jeg kan holde fast Thea, og holder nesten på å dytte til Thea før jeg endelig får tak i henne og får revet henne ned fra gelenderet på rette siden .

 

Det er 5 meter ned på den andre siden :dontgetit: Fy fader så redd jeg ble.. dumme dumme vesla mi!

Lenke til kommentar

Jeg stemmer også for usedvanlig dum.

 

Hun bråbestemte seg for å kjøpe en valp fra denne kennelen og reiste i løpet av kort tid til Sverige. Hun reagerte imidlertid med vantro da hun kom på besøk til kennelen.

 

- Med tanke på hvilke hunder de drev oppdrett av, hadde jeg sett for meg en flott og velstelt kennel. Men det var det ikke. Jeg ble møtt av rundt 30 skitne hunder, som sprang løs i en hundegård. I tillegg var det et trist rom i kjelleren, der hundene sto i små båser, sier Aakervik.

 

Da hun fikk se den fire måneder gamle tispen hun hadde bestilt av oppdretteren ble hun svært sjokkert. Den lille hunden var fraværende, hadde dårlig hårvekst og veide bare 850 gram. Oppdretteren forklarte raskt at Candy hadde engelske blodslinjer og at det var grunnen til at den så annerledes ut enn en pomeranianvalp som hadde norske aner.

 

Haha, og LIKEVEL kjøpte hun den...

Lenke til kommentar

iom at hun til og med var der å så att dette var en valpefabrikk av verste sort, å allikevel bestemte seg for å støtte opp om slik oppdrett å kjøpe en valp, sikkert uten helsesjekk, vaksinering, eller papirer eller noenting....

 

Godt kjøp ja, bare 25.000kr, røverkjøp.!

 

Da stemmer jeg steike dum....

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Det hun burde ha gjort, var å ringt matiltilsynet/dyrebeskyttelsen, og dratt derifra!

Når hun selv fikk se tilstanden til hundene, så var hun jo fullstendig klar over hvilke hunder som kom fra kennelen? ;)

Det som står beskrevet om valpen, er jo VELDIG lett å få øye på.

SÅ hvorfor hun faktisk tok med seg en slik hund hjem finner jeg merkelig.

 

Bah..Diesel er halt enda. Etter å ha fått et ørlite kutt i foten. Har haltet i flere dager nå :hmm:

Stikker innom dyrelegen på mandag, om det ikke blir bedre til da. De får ta en snartitt på han, og evt bestiller time for nærmere undersøkelse om de ikke finner ut av det.

Jeg ser at såret er ikke dypt, eller stort. Skal rense det nå i helga, så ser vi hvordan det går seg til :)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...