Right Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Men det å kunne svare riktig på spørsmål betyr ikke at man har noe ønske om å gjennomføre det man svarer riktig på. Hele vitsen er at man da vet hva som er riktig. Spørsmålene må ha klare riktige svar da, ikke "er bur bra for hund?". Joda, poenget mitt var bare at mange vet hva som er riktig, men tenker at "det er ikke såååå nøye" eller hva som helst, og da hjelper det ikke med en test. Men altså.. om det hadde funket å gjennomføre noe slikt, så hadde det jo ikke vært negativt i alle fall! Endret 14. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Men det å kunne svare riktig på spørsmål betyr ikke at man har noe ønske om å gjennomføre det man svarer riktig på. Hele vitsen er at man da vet hva som er riktig. Spørsmålene må ha klare riktige svar da, ikke "er bur bra for hund?". Joda, poenget mitt var bare at mange vet hva som er riktig, men tenker at "det er ikke såååå nøye" eller hva som helst, og da hjelper det ikke med en test. Da kan vi droppe teoriprøven på bil da? Jeg kjører jo forbi akkurat der det passer meg, og 120 km/h er en fin hastighet. Lenke til kommentar
Right Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Da kan vi droppe teoriprøven på bil da? Jeg kjører jo forbi akkurat der det passer meg, og 120 km/h er en fin hastighet. Ikke sant? Neida, men jeg tror en del bryr seg mer om sitt eget liv enn kjæledyret. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har bikkja fått første ordentlige tur siden hun ble operert. Det tror jeg hun trengte! Var ute en time og hun var i hundre hele turen Løp som en gærning og hoppa rundt som en kanin i skogen etter fugler. :!: Tunga var ca en meter lang hehe. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Så koselig Mushi. Nano stakk av i sted, jeg så henne løpe til staffen som bor på haugen borti her. Løp etter, men heldigvis var det bare jentestaffen. *pjooh* Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Da var Sarah friskmeldt og endelig fikk hun vaksinen sin som hun skulle hatt for snart en mnd siden. Blir jo 4mnd på søndag. Lilla jenta har begynnt og bli stor. 14,8kg nå så ikke bare bare lenger. Er det for mye forlangt at hun skal komme på innkalling allerede? hun stikker ikke av om hun er løs.. Bare morsommere og overse meg og spise gjørme istedenfor liksom:p Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som ikke føler seg truffet? :!: Det verste er at bikkja eter sur-agurk, t.o.m. den på macdonaldsburgeren Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Sarah titter innom en liten tur. (vil ha nytt kaaamera!) Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som ikke føler seg truffet? :!:Det verste er at bikkja eter sur-agurk, t.o.m. den på macdonaldsburgeren Hunden min slikker opp blodflekkene hun lager på gulvet. Bæsj er også godt. Spesielt fuglebæsj. Nam. Sarah er søt! ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Herregud, jeg satt på verandaen i sted.. Geisha kryper opp på fanget mitt og henger over gelenderet og ser litt utover og slikt. Thea hopper opp hun også, og står og titter. Plutselig tar thea sats og HOPPER opp på gelenderet. Jeg får panikk, prøver å få ned Geisha så jeg kan holde fast Thea, og holder nesten på å dytte til Thea før jeg endelig får tak i henne og får revet henne ned fra gelenderet på rette siden . Det er 5 meter ned på den andre siden Fy fader så redd jeg ble.. dumme dumme vesla mi! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543271 Klarer ikke bestemme meg om hun er dum, veldig uheldig, eller begge deler. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543271 Klarer ikke bestemme meg om hun er dum, veldig uheldig, eller begge deler. Hunden virket pjuskete og merkelig, og kom i tillegg fra en ekstrem-oppdretter. Da stemmer jeg for dum. Spesielt når hun snakker om at hun hadde planer om å stille ut og drive oppdrett selv. Endret 16. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
lamial Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg stemmer også for usedvanlig dum. Hun bråbestemte seg for å kjøpe en valp fra denne kennelen og reiste i løpet av kort tid til Sverige. Hun reagerte imidlertid med vantro da hun kom på besøk til kennelen. - Med tanke på hvilke hunder de drev oppdrett av, hadde jeg sett for meg en flott og velstelt kennel. Men det var det ikke. Jeg ble møtt av rundt 30 skitne hunder, som sprang løs i en hundegård. I tillegg var det et trist rom i kjelleren, der hundene sto i små båser, sier Aakervik. Da hun fikk se den fire måneder gamle tispen hun hadde bestilt av oppdretteren ble hun svært sjokkert. Den lille hunden var fraværende, hadde dårlig hårvekst og veide bare 850 gram. Oppdretteren forklarte raskt at Candy hadde engelske blodslinjer og at det var grunnen til at den så annerledes ut enn en pomeranianvalp som hadde norske aner. Haha, og LIKEVEL kjøpte hun den... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) iom at hun til og med var der å så att dette var en valpefabrikk av verste sort, å allikevel bestemte seg for å støtte opp om slik oppdrett å kjøpe en valp, sikkert uten helsesjekk, vaksinering, eller papirer eller noenting.... Godt kjøp ja, bare 25.000kr, røverkjøp.! Da stemmer jeg steike dum.... Endret 16. mai 2009 av Tore Lenke til kommentar
Right Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Hun "fikk inntrykk av å ha gjort et godt kjøp", men oppsøkte veterinær med en gang hun kom hjem? Hun visste jo tydeligvis godt at hun ble lurt og at noe ikke var som det skulle. Noen mennesker, altså.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg stemmer for dum og naiv. Uansett om du får vondt i hjertet når du er der og ser hvordan hundene har det og kan "redde" en.. la være! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Du redder en hund, men pengene dine finansierer tre nye kull :| Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det hun burde ha gjort, var å ringt matiltilsynet/dyrebeskyttelsen, og dratt derifra! Når hun selv fikk se tilstanden til hundene, så var hun jo fullstendig klar over hvilke hunder som kom fra kennelen? Det som står beskrevet om valpen, er jo VELDIG lett å få øye på. SÅ hvorfor hun faktisk tok med seg en slik hund hjem finner jeg merkelig. Bah..Diesel er halt enda. Etter å ha fått et ørlite kutt i foten. Har haltet i flere dager nå Stikker innom dyrelegen på mandag, om det ikke blir bedre til da. De får ta en snartitt på han, og evt bestiller time for nærmere undersøkelse om de ikke finner ut av det. Jeg ser at såret er ikke dypt, eller stort. Skal rense det nå i helga, så ser vi hvordan det går seg til Endret 16. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Vel, jeg hadde ikke kjent igjen vannhode om det sto et skilt under. Men at det var noe galt med hunden kunne jo alle se Endret 16. mai 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå