Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Jeg synes det blir litt feil å klusse med ørene jeg.

Har en hund hengører, så har den jo det. Blir de rettet opp ved hjelp, så vil jo hunden fortsatt gi barn med hengører.

 

I dag fant jeg TRE påter/flott på meg selv. GR. De kravlet på meg.

Jeg hadde vært i skogen i fem minutter.

Ser for meg at Diesel har et par stykker :hrm:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg "måtte" teipe Geisha sine ører. Hun hadde ikke hengeører, men hadde litt bøy i kanten.

 

Hadde jeg latt være å teipe hadde hun allikevel ikke fått hengeører.

 

Thea sine sto fra dagen før hun fylte 8 uker, så hennes ører har aldri sett teip. Noe jeg er veldig glad for.. det ser jo UFATTELIG teit ut.

 

Hvis du har lyst å stille ut hunden din for å få en dommers mening, er det jo synd å gå glipp av rødsløyfe pga noe så bagatellmesssig som slappe ører.

 

EDIT: Turtlis : Flottfjerning? :p Flott med flått! :dribble:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Da har jeg vært hos vetrinær for å gi Sarah 3mnd vaksine... Men neida. det fikk jeg ikke gjort. Hun hadde nemmelig en god del kviser,utslett på den bare huden under armene og magen, kunne sammenlignes med barneeksem hos mennesker. Og dem kunne ikke vaksinere henne så lenge det var en betennelse i kroppen. Så ble en 10 dagers antibiotika kur og 7 dagers salvekur på lille jenta her. MEn ellers var hun i fin form. Pelsmidden var vekk og alt så OK ut utenom utslettet da. Og hun veier nå 13,4 kg, Blir 4mnd 17 mai.

Lenke til kommentar

Pleier ikke alle valper å ha slike "kviser" da? Har alltid hatt det på mine valper under magen og ned mot kjønnsorganene når de var små - og de forsvinner da alltid av seg selv og veterinæren har da aldri gitt antibiotika for det? Er ikke så glad i antibiotika for alt mulig jeg.. Så lenge ikke hunden er syk altså! Sa de noe om hva slags betennelse det var snakk om da? Klør hun seg mye?

Lenke til kommentar
Pleier ikke alle valper å ha slike "kviser" da? Har alltid hatt det på mine valper under magen og ned mot kjønnsorganene når de var små - og de forsvinner da alltid av seg selv og veterinæren har da aldri gitt antibiotika for det? Er ikke så glad i antibiotika for alt mulig jeg.. Så lenge ikke hunden er syk altså! Sa de noe om hva slags betennelse det var snakk om da? Klør hun seg mye?

 

Hei. Nei hun klør ikke i det hele tatt. Men hun kunne visst ikke ha betennelse i kroppen (da disse kvisene var litt sånn store) når hun skulle vaksineres. Så han ville få det bort før han vaksinerte henne. Var ikke noe uvanlig syn sa han. Og jeg gjør jo bare som jeg får beskjed om jeg. Vil jo få henne vaksinert liksom. Men det beste i dag for meg og sarah var at hun ble bekreftet middfri.

Lenke til kommentar
Pleier ikke alle valper å ha slike "kviser" da? Har alltid hatt det på mine valper under magen og ned mot kjønnsorganene når de var små - og de forsvinner da alltid av seg selv og veterinæren har da aldri gitt antibiotika for det? Er ikke så glad i antibiotika for alt mulig jeg.. Så lenge ikke hunden er syk altså! Sa de noe om hva slags betennelse det var snakk om da? Klør hun seg mye?

 

Hei. Nei hun klør ikke i det hele tatt. Men hun kunne visst ikke ha betennelse i kroppen (da disse kvisene var litt sånn store) når hun skulle vaksineres. Så han ville få det bort før han vaksinerte henne. Var ikke noe uvanlig syn sa han. Og jeg gjør jo bare som jeg får beskjed om jeg. Vil jo få henne vaksinert liksom. Men det beste i dag for meg og sarah var at hun ble bekreftet middfri.

Var ikke ment som noen kritikk av deg altså.. er bare generelt nysgjerrig jeg :). Så flott at Sarah er middfri - har hun vært veldig plaget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...