Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er den syk da?

 

Jeg sa nettopp at det ser ut som at øynene renner. Jeg vet ikke, men synes ikke det så bra ut.

 

Så ikke det før jeg hadde postet. ;) Kan være enig i det ja. Den så litt stakkarslig ut der den stod liksom, men det kan bare være en tilfeldighet at bildet ble tatt på et uheldig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Hvorfor er den syk da?

 

Jeg sa nettopp at det ser ut som at øynene renner. Jeg vet ikke, men synes ikke det så bra ut.

 

Så ikke det før jeg hadde postet. ;) Kan være enig i det ja. Den så litt stakkarslig ut der den stod liksom, men det kan bare være en tilfeldighet at bildet ble tatt på et uheldig tidspunkt.

 

Hunden ser litt skakk ut generelt, men kan naturligvis være et uheldig bilde. Hvis hunden har en øyesykdom ville jeg fjernet gørra og heller forklart at det er noe som vil gå over i løpet av X antall dager.

 

Pelsen så gyllen ut, det var litt rart. Vet riktignok at noen kan være det, ikke at det har noen stor betydning.

 

Edit: jeg ville fjernet gørra uansett, men forsikret meg om at det ikke var gørr på bildet spesielt.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Hentet som skrevet lille Prins i går og han er selvsagt verdens søteste :love:

 

Tenkte jeg skulle skrive en liten tilbakemelding om råd jeg fikk rundt soverutiner da han var vant med å dele dobbelseng med sine gamle eiere.

 

Vi hadde buret i stua i hele går for han var rolig og bare sov i buret under hele bilturen slik at vi tok med buret inn for å sjekke om han ville bruke dette som et alternativt til soveplass inne også.

 

Han er jo bortskjemt og hadde både hundeseng og to flotte hundetepper samt sin favorittleke inni buret når vi hentet han men det er jo bare helt greit.

 

Han gikk fort inn i buret for å sove også når vi kom hjem selv om han byttet plass fra stueteppe, buret, gulvet etc men sov faktisk mest inne i buret i løpet av dagen.

 

Vi la oss 23.30 i går og danderte med en lekegrind på siden av sengen vår samt vi har verdens største pappeske fra vår 50 tommers plasmaskjerm i enden på sengen og da ble det umulig for han å hoppe opp i sengen vår.

 

Vi hadde på forhånd da satt buret hans inn på soverommet samt vi la det ene hundeteppe hans rett ved min side av vår seng slik at han hadde flere alternativer.

 

Det ble piping og noen få bjeff i ca 15 min etter vi slo av lyset men så hørte vi han romsterte inne i buret og det ble stille.

 

Vi sovnet og jeg våknet av meg selv 07.30 og da lå fortsatt Prins i buret og sov dypt :love:

Han våknet da jeg begynte å røre på meg så da tuslet vi opp og ut slik at gutten fikk gjort sitt ute og ja han er 100% ren som eierne beskrev for oss heldigvis.

 

Nå sitter jeg å skriver med buret ved min side og godgutten har lagt seg inn igjen og sovnet så vilken start eller hva? :)

 

Edit- Noen som får bedre vær en oss i dag eller (bildet) da di da di :)

post-85184-1240647108_thumb.jpg

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar
Den var utrolig søt Just-Me :)

 

 

Jeg skal til byn for å gjøre Milla vant til å gå i bystrøk. Er det noe spesielt jeg bør tenke på?

 

:) Ja han er nydelig (tusen takk)

 

Sinnapels

 

Gå rett ut etter valpen har sovet fått mat eller vært i aktivitet/lekt så går det bra så lykke til med masse tisseturer :)

Lenke til kommentar

Du kan også gi den maten utendørs hvis du har mulighet til det. Valpen gjør fra seg kort tid etter at den har spist, så da vil den venne seg til å gjøre det ute. Men den tisser jo ofte utenom, og den skal ut hver gang den har sovet eller lekt. I det hele tatt man den følges med argusøyne!

Lenke til kommentar
Har fått valp! :w00t:

 

En Chinese Crested Powder puff gutt :)

 

Er det noen her som har gode tips til å få den stueren kjapt?

Grattis så søt den er! :D Hvilken oppdretter er han fra?

Jeg har også Chinese Crested, bare uten pels ;)

 

Ja, det vet jeg at du har. Ponni eller Ponny :p Den er ifra Grolis. Men har røtter ifra Eugenios kennelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...