mushi Skrevet 18. april 2009 Rapporter Del Skrevet 18. april 2009 Skal du drive med oppdrett, eller vil du bare lære om det fordi du synes det er interessant? Tispa jeg har nå skal steriliseres, og neste hund blir hanne, så gjør det bare fordi det er interessant ja Synes sykdom og arvgang er spennende. Link? http://www.doggiesolutions.co.uk/erol.html#281X0 Turtlis: Kunne ikke falle meg inn å bruke den inne Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Milla har en enorm energi om morgenen.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Ojda. Landsmesterskap i feltskyting. Mye smell, selvfølgelig nære nok til at Virma blir helt spinnvill. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Da har nå Sarah rukket og bli 3 måneder allerede:S Endret 19. april 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Haha, det sorrytrynet :!: Har vært på konkurransekurs med Øystein Ødegaard i går og idag, som observatør. Plukket med noen tips jeg skal teste ut i egen trening Lenke til kommentar
tamw Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tenkte æ kunne legge ut bikkja vårs åsså! Garm heter han egentli, men jeg kaller han Tyggen Det er en snart 6 år gammel Berner Sennen, veier litt over 60kg og er bare en stor og nusselig koseklump! tyvradden! dagens fangst: Nugatti! :!: En liten hvil etter jakta! (på kjøkkenet) Umulig å få'n til å holde sæ unna senga! men Elsker å gå tur faktisk, bjeffer og springer rundt hvis han oppdager at noen skal ut! Mamma påstår den er Helt normal i størrelse for di bikkjene dær, men æ e veldig sikkert på at den er noen hunder større enn den skal være! Endret 19. april 2009 av tamw Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Sto på Wikipedia at Berner skal veie mellom 40 og 50 kg, så han er nok stor ja! Utrolig fin hund, de ser så snille ut Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Så fin Sarah er, veldig søt! Og den berner sennen'en var jo veldig fin, de ser så snille og gode ut! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Fin berner, men husk at hunder ikke skal ha sjokolade Bare sånn om den har for vane å raide Nugattiboksen! Lenke til kommentar
tamw Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Den er veldig snill ja, får ikke fred fra den når den er i kosehumør hehehe, ja vet at det ikke er lurt å gi dem sjokolade da.. har skjedd et par ganger. den spiser jo ALT den finner :!: en gang hadde den rappa en pakke O'boy sjokoladepulver da jeg kom hjem fra skolen. så bare en stripe oboy pulver som gikk fra kjøkkenet og ut til verandaen, og dær sto den å glæfsa det i seg! da han så meg sprang den meg rett ned etter den hadde bitt nesten helt ukontrollert i klærne mine og sofaputer og løpt rundt i huset en go stund, klarte den å roe seg ned etterhvert sto å rista litt, før den klarte å legge seg ned:P herregud! aldri sett en SÅ vill hund før:P alt gikk heldigvis bra med den den presterte en anna gang å hente en full melkepakke, som den bærte opp i sofan, og SÅ spiste hull på den! men hvordan kan man være sint på denne? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Når det er snakk om helsa til hunden, så må du nesten være litt streng, synes jeg Sjokolade er farlig. Punktum. Men jeg skjønner hva du mener... Diesel fikk vom i går. Det var stas. Han har jo ikke spist skikkelig på to uker nå. Blitt mye tynnere også. men i går trykte han i seg vom som bare det. Han har også blitt så utolmodig og sytete i det siste. Kresen er han og! Vil ikke ha ost, feks. Og han er jo altetende. Frustrerende Her er naboen min, Bamse Endret 21. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 uff. Valpestadiet er pyton. Biting og herjing for alle penga:p Alt er lek og morro:p Men men. Går vel over en gang^^ Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Neii, valpetiden er den beste! ^^ *mimre* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Har tatt et par bilder av hundene siste uka Thea står i vinduet på hytta og passer på at "faren" ikke drar noen sted På tur i finværet i går. Thea til venstre, Geisha til høyre Etter turen satte vi oss utenfor huset i sola Thea på en benk Ut på tur. Geisha går rolig ved siden av meg i bånd. Thea går løs bak meg ved siden av Geisha. Er så fornøyd, for Thea er ufattelig lettlært og det tok meg 5 min å fortelle henne at det ikke var lov å gå forbi meg. Når hun går bak meg bryr hun seg heller ikke om å hilse (eller bjeffe) på folk vi møter på turen, så det var utrolig deilig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Man husker jo alt det koselige, og fortrenger det værste Man glemmer helt følelsen når man tråkker i hundebæsj barbeint, ikke har sovet ordentlig på tre uker, alle sokkene dine er full av hull, kattene ikke tørr å tråkke på gulvet og det at hendene dine er fulle av hull :!: Det eneste man egentlig husker er at en er søt og lukter godt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg husker fremdeles veldig godt følelsen av å stå opp for 2. gang på en natt for å gå ut i Marsnatten for å stå på plenen og få valpen til å tisse. Og det å stå ute i snøføyken og vente på at valpepakket skal bæsje ute i 20 minutter, for så å gå inn, snu seg bort i 2 sekunder, og så finne en fin bæsj under spisebordet. Og å sove med reiseburet med valpen i under dyna for at valpen skal falle til ro om natta uten å hyle :!: Det er vel med valper som det er med babyer. De lukter jævlig godt, er forferdelig søte og man får lyst på de så fort man har fortrengt hvor slitsomt det var sist . Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Sant. ^ Fikk se noen bilder i går fra da vovven min var åtte uker, fyy søren så liten og søt hun var. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hva tenker dere om å hilse på andre hunder når man går tur? Jeg er skeptisk. Valpen er liten enda og jeg er redd større hunder vil skremme henne eller gjøre henne vondt. Nå nettopp fikk jeg vite om at tre hunder i nabolaget har angrepet en valp, like ved oss. (De var på tur.) Samboeren min skjønner ikke helt hvorfor jeg er så skeptisk og jeg må innrømme at jeg har litt vanskelig for å ordlegge meg og komme med gode argumenter. Er jeg hønemor eller er det riktig å hindre hunder å hilse på når man går tur? Jeg er forsåvidt oppvokst med hund. Men det var i ei lita bøgd der "alle kjente alle". Da møtte vi jo de samme bikkjene år etter år, så det ble ingen problemstilling. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Du MÅ jo ikke stoppe for å hilse på alle som går forbi Hilser dere på større hunder, hils på de som har en rolig holdning. En litt vilter hund(erase) kan lett slå henne med labbene sine. Sosialisering er jo veldig veldig viktig for hundens framtid. Jeg har møtt såå mange småhunder som er livredd større hunder. Dette fordi eieren ikke har latt de hilst på andre hunder, eller at de kanskje har fått seg en "kavring". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå