Turtlis Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? Det varierer. Bikkja mi kan være meget trøtt, men spretter opp med en gang jeg står opp. Må jeg opp for å tisse, midt på natta, tusler han etter meg. Og sovner på gulvet før jeg har rukket å hatt satt meg ned på dasslokket :!: Han reagerer ikke når mannfolket står opp. Diesel tar bare plassens hans, og er egentlig bare glad for å få ligge ved siden av mamman sin Samboeren min kan stå opp og lage fest på stua om han vil. Diesel bryr seg ikke i det hele tatt.... Det er KUN meg som gjelder Typen må jo nesten bruke "makt" for å få han med seg ut å tisse noen ganger. hehe. Endret 11. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det Kaos-bildet er herlig! Hahahah, jeg ler meg skakk. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det Kaos-bildet er herlig! Hahahah, jeg ler meg skakk. Kaos/boxer er nydelige hunder Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? Jeg kan godt stå opp og ordne meg før hundene gidder å våkne. Skal jeg opp om natta for å tisse er det ingen som bryr seg om det. I helgene bruker jeg å dra med meg hundene ut for å tisse i 9-tida dersom vi har planer om å sove lenge. De hadde klart seg uten å tisse til klokken 12 også, men det er en vane jeg har fått siden jeg skaffet meg Thea for 13 mnd siden. Da var det ut og tisse klokken 7 om morran hver dag :!: Når vi har vært ute og tissa stuper de i senga igjen og skal ligge under dyna inntill meg og typen. Søte selskapsdyr Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Speaking of, du har ikke tilfeldigvis et litt mer høyoppløst bilde av Kaos i 1920x1200 oppløsning. Jeg trenger en ny bakgrunn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Det er tatt med mobil, så dårlig kvalitet. (trykk for større) Originalen: En annen: Vet ikke om de er brukbare, men synes han ser så kul ut når han ligger opp ned. Det henger litt sammen med at han i fjor fikk betennelse i øret som gjorde ham lam. Men etter at den gikk bort er det heldigvis kun kinnene hans som er berørt. Endret 12. april 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? Om morgenen når folk i huset står opp for å gå på skole/jobb, er Connie lys våken med en gang, for så å gå og legge seg igjen etter en luftetur. Når vi kommer hjem senere på dagen, derimot, må jeg nærmest dra henne ut av senga for å gå tur. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen andre som har en hund som ser ut som de har et par kromosomer for mye når de klør seg i nakken med bakbeinet... og bommer? Skulle gjerne hatt et bilde, men kameraet befinner seg til enhvert tid der jeg _ikke_ er. Jeg tror det er en Poltergeist... Lenke til kommentar
Right Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg foretrekker den der dyret prøver å klø seg i øret med baklabben, men så klør labben også, så han ender opp med å gnage på labben samtidig som han desperat prøver å klø seg i øret. Hunder, altså... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg foretrekker den der dyret prøver å klø seg i øret med baklabben, men så klør labben også, så han ender opp med å gnage på labben samtidig som han desperat prøver å klø seg i øret. Hunder, altså... I loled Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Slik ble det, side ved side ved side ved side... Knall bilde Endret 12. april 2009 av oOF Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hørte nettopp litt rar bjeffing ifra gangen. Når jeg går ned trappen ser jeg at Virma ligger fortvilt forran den åpne baderomsdøren og lager lyd. Frøya koser seg rett innom døren, og Virma vet at det ikke er lov å jage katt på badet. Virma kan enkelte ting godt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hunden min har også det med å klø seg bak øret osv, og så begynne å knurre og flekke tenner til foten, for så å begynne å gnage på den Han har nok nøyaktig ETT kromosom for mye, og alle vet hva som skjer da Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Milla storkoste seg i solen i dag, lå i hundegården og gnagde på en pinne helt til solen forsvant Skal passe henne alene denne helgen, tror det kan bli en liten utfordring for et b-menneske som meg. Hun kan finne på å bli totalt rabiat når som helst, og da er alt hun vil å bite fingrene til noen. Får satse på at jeg slipper billig. Endret 14. april 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en Grand Danois til salgs her i byen! Søk opp rasen på finn.no, så finner dere annonsen Ikke så veldig glad i å være alene hjemme, og kan med det ødelegge møbler Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Savner virkelig valpetiden. Denne annonsen lignet voldsomt på min hund som valp. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skal på NKK oppdretterskolen i morgen og søndag. Gleder meg! Kjøpte meg akkurat en såpeboblemaskin med bacon- og peanutbutter-smak på boblene Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Skal på NKK oppdretterskolen i morgen og søndag. Gleder meg! Kjøpte meg akkurat en såpeboblemaskin med bacon- og peanutbutter-smak på boblene Gleder meg til den kommer! Skal du drive med oppdrett, eller vil du bare lære om det fordi du synes det er interessant? Endret 17. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjøpte meg akkurat en såpeboblemaskin med bacon- og peanutbutter-smak på boblene Gleder meg til den kommer! Link? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sært. Jeg vil ikke ha et gulv flekkete av baconvann I dag kom vi hjem til blod på gulvet og oppi den nyskifta senga Diesel har fått et lite kutt på en pote, på tur i dag, rett før han skulle være hjemme alene. kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå