Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? :p

Det varierer.

Bikkja mi kan være meget trøtt, men spretter opp med en gang jeg står opp. Må jeg opp for å tisse, midt på natta, tusler han etter meg. Og sovner på gulvet før jeg har rukket å hatt satt meg ned på dasslokket :!:

Han reagerer ikke når mannfolket står opp. Diesel tar bare plassens hans, og er egentlig bare glad for å få ligge ved siden av mamman sin :blush: Samboeren min kan stå opp og lage fest på stua om han vil. Diesel bryr seg ikke i det hele tatt....

Det er KUN meg som gjelder :p

Typen må jo nesten bruke "makt" for å få han med seg ut å tisse noen ganger. hehe.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? :p

 

Jeg kan godt stå opp og ordne meg før hundene gidder å våkne. Skal jeg opp om natta for å tisse er det ingen som bryr seg om det.

 

I helgene bruker jeg å dra med meg hundene ut for å tisse i 9-tida dersom vi har planer om å sove lenge. De hadde klart seg uten å tisse til klokken 12 også, men det er en vane jeg har fått siden jeg skaffet meg Thea for 13 mnd siden. Da var det ut og tisse klokken 7 om morran hver dag :!:

 

Når vi har vært ute og tissa stuper de i senga igjen og skal ligge under dyna inntill meg og typen. Søte selskapsdyr :love:

Lenke til kommentar

Det er tatt med mobil, så dårlig kvalitet.

(trykk for større)

Originalen:

387953.jpeg

En annen:

387956.jpeg

 

Vet ikke om de er brukbare, men synes han ser så kul ut når han ligger opp ned. :p

Det henger litt sammen med at han i fjor fikk betennelse i øret som gjorde ham lam. Men etter at den gikk bort er det heldigvis kun kinnene hans som er berørt.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker deres hunder på å stå opp? :p

Om morgenen når folk i huset står opp for å gå på skole/jobb, er Connie lys våken med en gang, for så å gå og legge seg igjen etter en luftetur. Når vi kommer hjem senere på dagen, derimot, må jeg nærmest dra henne ut av senga for å gå tur. :p

Lenke til kommentar

Milla storkoste seg i solen i dag, lå i hundegården og gnagde på en pinne helt til solen forsvant :D

 

post-132912-1239720202_thumb.jpg

 

Skal passe henne alene denne helgen, tror det kan bli en liten utfordring for et b-menneske som meg. Hun kan finne på å bli totalt rabiat når som helst, og da er alt hun vil å bite fingrene til noen. Får satse på at jeg slipper billig.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Skal på NKK oppdretterskolen i morgen og søndag. Gleder meg! :)

 

 

Kjøpte meg akkurat en såpeboblemaskin med bacon- og peanutbutter-smak på boblene :D Gleder meg til den kommer!

 

Skal du drive med oppdrett, eller vil du bare lære om det fordi du synes det er interessant?

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...