Turtlis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mirann: Jeg snakket med ei fra Batnfjorden. Hun har ei søster med to R.T. Jeg så bilde av de på FB og jeg måtte sende henne en post Om de er bosatt her i fylket, vet jeg ikke. Vet du hvem de er eller? Hihi, jeg sitter å surfer på russian toy nå. Og da kom jeg over din oppdretter. De har Hovawart og RT, ser jeg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mirann:Jeg snakket med ei fra Batnfjorden. Hun har ei søster med to R.T. Jeg så bilde av de på FB og jeg måtte sende henne en post Om de er bosatt her i fylket, vet jeg ikke. Vet du hvem de er eller? Hihi, jeg sitter å surfer på russian toy nå. Og da kom jeg over din oppdretter. De har Hovawart og RT, ser jeg Hmm.. Sender deg en PM! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gikk forbi puta til Virma nå nettopp, barfot. Oj, plutselig kjente jeg noe bløtt. Selvfølgelig var det en stor flekk spy. Virma er rar når hun får til slikt. Hun ser opp på meg med det blikket, hun vet at det ikke er noe særlig, og det ser nesten ut som om hun skammer seg over det. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Leo Dansk-Svensk gårshund 9 uker 2,5 kilo sier hei her er jeg og God påske til alle hundevenner Han er så nydelig og vakker Er så rart å se han på bilder da han ser så stor ut og er nesten på størelse som en vanlig ketchup flaske :!: Skikkelig kosegutt lille Leo (stikke av med snart) Gikk forbi puta til Virma nå nettopp, barfot. Oj, plutselig kjente jeg noe bløtt. Selvfølgelig var det en stor flekk spy. Virma er rar når hun får til slikt. Hun ser opp på meg med det blikket, hun vet at det ikke er noe særlig, og det ser nesten ut som om hun skammer seg over det. Hunder blir veldig rare når de kaster opp. De kan tisse og gjøre fra seg inne uten å se skyldige ut med når de kaster opp så ser det nesten ut som de har ranet en bank og blitt tatt på fersken Endret 5. april 2009 av Juliess Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen hunder sikler og "smiler" veldig før dem kaster opp . Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Leo Dansk-Svensk gårshund 9 uker 2,5 kilo sier hei her er jeg og God påske til alle hundevenner Han er så nydelig og vakker Er så rart å se han på bilder da han ser så stor ut og er nesten på størelse som en vanlig ketchup flaske :!: Skikkelig kosegutt lille Leo (stikke av med snart) [quote Takk takk kjære deg! Stikke av med han Han er ikke så liten da men en stor Idun ketchup flaske så skal jeg være enig med deg Blir fin størelse på Leo tipper 5-6 kilo samt det holder med en stor hund i familien og ja han er bare til å spise opp "perfekt" klem klem Endret 5. april 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sarah på sin første skogstur Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Herrefred, så søøøt hun er. DET ansiktet Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hoho, det aner meg at Sarah slipper unna litt ekstra pga. det fjeset der ja Lenke til kommentar
lamial Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Er så mange rare folk der ute! I går når vi var ute på tur, var det en mann som bøyde seg ned mot Tuf bare for å nistirre han i øynene! Etter det bare gikk han videre, sa ingenting. Lurer på hva som kan ha vært poenget med det... Endret 5. april 2009 av lamial Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Basenjier er en av svært få hunderaser som ikke ser ned når større og sterkere dyr ser dem inn i øynene. Kanskje han hadde hørt det og ville se selv? Lenke til kommentar
lamial Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Mulig det, aner ikke. Hvis folk vil "teste noe" med min hund, bør de i det minste ikke ignorere meg og gå rett på hunden... Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Åpenbart at han ville fremprovosere en reaksjon, hvis han ikke bare er gal. Hadde holdt meg unna han hvis det er en mann du kan møte på flere ganger. Jeg ville ikke tatt sjansen på at han plutselig finner på noe lurt. Fin hund du har forresten Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Heldigvis svært sjelden du klarer å fremprovosere noe som helst med en valp, men enig i at han kanskje burde oppført seg annerledes. Neppe en hundekjent person, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er mange som prøver å teste valper, fordi de har idiotiske lederskapsteorier i hodet.. jaja, god miljø/sosialiseringstrening for valpen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hæhæhæhææhæ! Slitt dem ut ser det ut som Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 De kan være ganske så daffe om de vil Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 hehe- nei. Sarah slipper nok ikke unna med noe:p slår ganske så hardt ned på ting ja. Ikke missforstå. jeg slår ikke henne:p Men veldig streng og bestemt ja. Har ikke lyst på en 65 kilos gal hund gående rundt her:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå