Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Mirann:

Jeg snakket med ei fra Batnfjorden. Hun har ei søster med to R.T. Jeg så bilde av de på FB og jeg måtte sende henne en post :p

Om de er bosatt her i fylket, vet jeg ikke. Vet du hvem de er eller?

 

Hihi, jeg sitter å surfer på russian toy nå. Og da kom jeg over din oppdretter.

De har Hovawart og RT, ser jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mirann:

Jeg snakket med ei fra Batnfjorden. Hun har ei søster med to R.T. Jeg så bilde av de på FB og jeg måtte sende henne en post :p

Om de er bosatt her i fylket, vet jeg ikke. Vet du hvem de er eller?

 

Hihi, jeg sitter å surfer på russian toy nå. Og da kom jeg over din oppdretter.

De har Hovawart og RT, ser jeg :)

Hmm.. Sender deg en PM! :)

Lenke til kommentar
Leo Dansk-Svensk gårshund 9 uker 2,5 kilo sier hei her er jeg og God påske til alle hundevenner :)

 

Han er så nydelig og vakker :love:

 

Er så rart å se han på bilder da han ser så stor ut og er nesten på størelse som en vanlig ketchup flaske :!:

 

Skikkelig kosegutt lille Leo (stikke av med snart) :ninja:

 

:sick:

 

Gikk forbi puta til Virma nå nettopp, barfot. Oj, plutselig kjente jeg noe bløtt. Selvfølgelig var det en stor flekk spy. :ermm:

 

Virma er rar når hun får til slikt. Hun ser opp på meg med det blikket, hun vet at det ikke er noe særlig, og det ser nesten ut som om hun skammer seg over det.

 

Hunder blir veldig rare når de kaster opp. De kan tisse og gjøre fra seg inne uten å se skyldige ut med når de kaster opp så ser det nesten ut som de har ranet en bank og blitt tatt på fersken :blush:

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Leo Dansk-Svensk gårshund 9 uker 2,5 kilo sier hei her er jeg og God påske til alle hundevenner :)

 

Han er så nydelig og vakker :love:

 

Er så rart å se han på bilder da han ser så stor ut og er nesten på størelse som en vanlig ketchup flaske :!:

 

Skikkelig kosegutt lille Leo (stikke av med snart) :ninja:

 

[quote

 

Takk takk kjære deg!

 

Stikke av med han :ermm:

 

Han er ikke så liten da men en stor Idun ketchup flaske så skal jeg være enig med deg :p

 

Blir fin størelse på Leo tipper 5-6 kilo samt det holder med en stor hund i familien og ja han er bare til å spise opp "perfekt"

 

klem klem

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Er så mange rare folk der ute! I går når vi var ute på tur, var det en mann som bøyde seg ned mot Tuf bare for å nistirre han i øynene! Etter det bare gikk han videre, sa ingenting. Lurer på hva som kan ha vært poenget med det...

 

DSC00651.jpg

Endret av lamial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...