Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geisha har lært seg et "triks"

Hver dag før jobb hekter jeg opp en kompostgrind som deler den delen av stua hvor sofaen er fra resten av stua - for å være helt sikker på at hundene ikke prøver å spise sofaen mens jeg er på jobb.

Onsdag kom jeg hjem fra jobb og oppdaget at grinda var hektet av festene sine. Jeg tenkte jeg kanskje hadde festet den dårlig. Dagen etterpå hadde akkurat det samme skjedd.

Geisha har da hoppet over grinda og landet i sofaen, gått ned på gulvet og åpnet grinda innenfra. :whistle:

Så da var det å finne en ny måte å sette opp grinda på :p

Lenke til kommentar

I dag har vi for første gang vært å sett på kullet vi skal ha valp fra.!

Er i valperus, klabbete loddene runde valper som sjangler og triller avsted å tror de er tøffere en chuck noris...

Firefox Vixen er ei tøff lita berte som vokser opp med bare brødre...

Desverre var kameraet tomt for batteri.... :ermm:

Vixen synes det er tøft med vinge, jaktspire.? håper det...

vixenvinge.jpg

Miiin vinge.!

valpefight.jpg

Elisabeth koser med pøbelfrøet Yahoo...

valpekos.jpg

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Herlig :love:

Miih. Jeg merker jeg er forbanna valpesjuk for tia, men jeg kan jo ikke ha noe bikkje i nærmeste fremtid. Jeg fpr bare bite tenna sammen, og kose så mye som mulig på valpene til Arja når de kommer.

Også er det vel bare sju-åtte måneder før det blir en kooiker-valp hjemme hos mamma. Sukk.

Lenke til kommentar

Hei.

Lekte med hunden min ute i stad. en liten pomeranian. Han sprang som en gal rundt og rundt huset og jeg sprang etter han, men akuratt da jeg skal rundt et hjørne har han snudd og jeg sparka han i snuta/hodet ganske hardt.

han klynka og har tydelig vondt, men det gikk over ganske fort.

neste timen har han nysi ganske mye, men leker og oppfører seg ellers normalt.

nå ser alt bra ut, men kan han ha skada seg uten at jeg vet om det? noe farlig som kan skje han??

Lenke til kommentar
Hei.

Lekte med hunden min ute i stad. en liten pomeranian. Han sprang som en gal rundt og rundt huset og jeg sprang etter han, men akuratt da jeg skal rundt et hjørne har han snudd og jeg sparka han i snuta/hodet ganske hardt.

han klynka og har tydelig vondt, men det gikk over ganske fort.

neste timen har han nysi ganske mye, men leker og oppfører seg ellers normalt.

nå ser alt bra ut, men kan han ha skada seg uten at jeg vet om det? noe farlig som kan skje han??

Er vel egentlig umulig å svare på men du har vel gode ods hvis alt ser bra ut.. Nå er jo nesen forferdelig følsom hos en hund så ikke rart at hunden fikk vondt og fikk noen utblåsninger etter smellen men de tåler stor sett mye. Legger du merke til at han plages igjen så bør du oppsøke dyrlege.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Geisha har lært seg et "triks"

Hver dag før jobb hekter jeg opp en kompostgrind som deler den delen av stua hvor sofaen er fra resten av stua - for å være helt sikker på at hundene ikke prøver å spise sofaen mens jeg er på jobb.

Onsdag kom jeg hjem fra jobb og oppdaget at grinda var hektet av festene sine. Jeg tenkte jeg kanskje hadde festet den dårlig. Dagen etterpå hadde akkurat det samme skjedd.

Geisha har da hoppet over grinda og landet i sofaen, gått ned på gulvet og åpnet grinda innenfra. :whistle:

Så da var det å finne en ny måte å sette opp grinda på :p

:!:

Utrolig fine bilder dere har lagt ut. Så fine hunder. :love:

Lenke til kommentar
Mirann sin vakre Mia er sååå nuudelig :love:

Har sett bilder av henne på facebook nå *smelt*.

Tror nesten jeg må vise mannfolket mitt bilde av henne etterpå. Kanskje jeg skal sitte naken samtidig. Smiske litt. :whistle:

Takk. ;)

Hehe.. God ide! Ellers får dere bare si fra om dere er i byen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...