Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shh, og å dytte henne forsiktig vekk eller "Nei" har fungert veldig fint på Thea.

 

Thea er veldig forsiktig av seg , så det har vært veldig lett med henne :)

Hun her er alt annet enn forsiktig! Hehe.. Men jeg innser vi må være mer konsekvente. Har pratet med samboeren om det nå og han er enig. Vi skal også bli flinkere til å si fra til gjester om at de ikke må bruke hender/føtter som leke. (Vi har sagt fra tidligere, men blir fort glemt.)

 

EDIT: Så fine bilder av Diesel! :D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Her hender det titt og ofte at vi bruker hender og føtter som leker :)

 

Men hundene forstår med en gang at de skal slutte når leken er over, og da går det jo an :)

Mia er mildt sagt gal, så jeg tror vi bare må unngå det helt. Mistenker henne for å ha ADHD eller noe :p hehe

Lenke til kommentar
Nåååw....

Gleder meg til du kommer til Kr en tur, en vakker dag. Da skal jeg kose ihjel lille :love:

Så søt hun er Mirann. :D

Hun er ganske så skjønn. Flaks for henne siden hun er ei skikkelig rampejente! hehe ;)

 

Tror hun gleder seg like masse til Kr.sundstur. Hun elsker folk og dyr! hehe :D

Lenke til kommentar
Kan man ta med hunder på toget, samt på båter som hurtigruta og danskebåten?

 

I "dyrevogna" jeg satt i på vei hjem med sarah var det jæææævlig trangt. kun 3 seter og null plass til bagasje eller noe. Måtte ha dyret på fanget i 3 timer før sidemann gikk av så jeg fikk kapre setet der. Men vet at det finnes skikkelige vogner til å ha dyr i og.

Lenke til kommentar

Dette er min basenji, Tufani! Han er snart 5 måneder gammel, og vi har hatt han i ca 2 uker nå :)

 

Første dag i nytt hjem:

PICT0518.jpg

 

Ute på tur:

DSC00647.jpg

 

Basenjien er en utrolig kul rase, som jeg kom over ved en ren tilfeldighet. Jeg har ønsket meg hund i årevis, fordi jeg har vokst opp med det, men samboeren min er allergisk. Så fant vi en annonse i avisa fra oppdretteren til Tufani, hvor det sto at han var allergivennlig. Og da begynte jeg å lese masse om rasen, og mase på huseieren vår om å få lov til å ha hund :p Det fikk vi lov til etter en del diskusjon, og så fikk Tufani komme hjem til oss for en prøveperiode. Nå har vi kjøpt han, og han er bare vår! Og vi er superfornøyd!

 

Men så fort man får en hund i hus, begynner man å planlegge hund nummer to... Rart det der... Det må også bli en basenji :) Men ikke før om noen år.

Lenke til kommentar
Men så fort man får en hund i hus, begynner man å planlegge hund nummer to... Rart det der... Det må også bli en basenji :) Men ikke før om noen år.

Hehe.. Kjenner meg veldig igjen!!

 

Gratulerer så utrolig mye med ny hund! :D Skal sette meg ned og lese litt om rasen. Den var ukjent for meg. :)

Lenke til kommentar
Dette er min basenji, Tufani! Han er snart 5 måneder gammel, og vi har hatt han i ca 2 uker nå :)

 

Men så fort man får en hund i hus, begynner man å planlegge hund nummer to... Rart det der... Det må også bli en basenji :) Men ikke før om noen år.

 

På tide det kom en Basenji til i denne tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...