Jann - Ove Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jo den skal nappes. Men Virma har ekstremt mye og langt hår til å være strihåret, så vi jukser litt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har et par ganger klippet enkelte deler av ulvehunden min, men er veldig forsiktig med det. For når du klipper, så ødelegger man nappehårene, dvs at neste gangen det kommer ut så er kvaliteten på pelsen dårligere, og vil ikke ha den samme isolerende effekten og også vanskeligere å nappe igjen Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fikk anbefalt å bruke pepper spray mot han-hunder! Er skeptisk her - noen som har tanker? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke pepperspray diskusjon igjen... Selvfølgelig skal man ikke bruke slikt mot dyr. Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ikke pepperspray diskusjon igjen... Selvfølgelig skal man ikke bruke slikt mot dyr. enig i det... her er det snakk om eiere som skulle hatt hunden i bånd! det er ikke hunden sin feil - han/hun går på instinkt. Om da hunde saken som ikke er i bånd går i strupen på andre hundre? Hvem skal man ta? eller eller hund? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis du går rundt med pepperspray får du et forklaringsproblem når eieren politianmelder deg. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva skal jeg egentlig gjøre om det kommer en fremmed og aggressiv hund som vil banke min hund? Har jeg lov til å gi den et godt spark i ræva da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Om du ikke har "lov" vil jeg si du absolutt har "rett" ;p Men ikke bruk våpen, det er over streken! Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er nettopp det som er poenget. Om du bor i en kommune der det er bånd-tvang! og man møter en syk hund uten bånd - og bruker spray på den?! lykke til - politi Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Klart det, det er ulovlig bruk av våpen! Edit: Ikke bruk... Innehavelse? Poenget er at du ikke har lov til å ha eller bruke pepperspray. Endret 22. mars 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 enig i det... her er det snakk om eiere som skulle hatt hunden i bånd! det er ikke hunden sin feil - han/hun går på instinkt. Om da hunde saken som ikke er i bånd går i strupen på andre hundre? Hvem skal man ta? eller eller hund? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=955148 Kan du ikke ta den diskusjonen her hvor det allerde er debatert til et vondt år? La oss holde denne tråden til stoff relatert rundt våres egne hunder, for den diskusjonen eksploderer over alt for mange sider og blir bare rot. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Slenger opp noen nye bilder av Milla Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nydelige bilder, men hvis du har lyst på litt konstruktiv kritikk er de litt preget av standard "ovenfra-og-ned" stil. Prøv å ta bilder på samme plan som den nydelige lille hunden Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synes skikkelig synd på hunden min nå. For et par dager siden, lekte den med stefar og så fikk han plutselig vondt i høyre benet og nå greier han såvidt å røre på seg. De siste 48 timene har han kun ligget på vaskerommet, og har såvidt rørt seg, stakkars Han skal heldigvis til dyrlegen i morgen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det hørtes jo ikke bra ut. Har dere fått kjent om det er noe brukket? Eller virker det mer som heftig strekk/andre ting enn brudd? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Når det er gått to dager tenker i hvert fall jeg det verste... Har du forsikring? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Tok noen bilder da vi var ute å lekte i godværet i dag Endret 22. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det hørtes jo ikke bra ut. Har dere fått kjent om det er noe brukket? Eller virker det mer som heftig strekk/andre ting enn brudd? Vi tror det er en heftig strekk, men ikke noe brukket. Får vel se i morgen. Når det er gått to dager tenker i hvert fall jeg det verste...Har du forsikring? Ja Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe bilde nr 3:p Ja, tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå