Tore Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Såpass tung og ja. Jeg hadde ikke tippa at en slik blanding ble 38 kg 30 ja, 38 nei. Fine vofser Doberman 32-45 kg Flat 25-36kg Hannhund også så... Han er et stort kjærlighetsbarn ja... Jeg stemmer for flere bilder i denne tråden.! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 "Hmm denne så rar ut" "Er jeg søt nå eller?" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hihihi, Så utrolig herlig! Ser nesten ikke ut som en valp, bare noe supersøtt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tore, du vet det er farlig å be hundeeiere om bilder Jeg savner sommeren...sukk.. håper den kommer i apri Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvilken hund er det Julie? Blå øyer, er det blanding av husky og noe rart? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hold på og le så jeg ramla av stolen. Måtte bare dele med dere name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvilken hund er det Julie? Blå øyer, er det blanding av husky og noe rart? Aussie, så vidt jeg husker. Råbra video, ASCIWhite! Endret 21. mars 2009 av Right Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 4 tennisballer i munnen, samtidig? Hvor stor er kjeften på de der? Er jo ikke store saken iforhold til min golden iallefall (ser mot senga på filmen), og min får maks to i kjeften Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvilken hund er det Julie? Blå øyer, er det blanding av husky og noe rart? Australian shepherd, ikke noe blanding Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 har aldri sett hunder med blå øyne bortsett fra Husky så.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, tror du ikke på meg da eller? Det er ganske vanlig hvertfall på raser som har merlegenet.. Sheltie Welsh Corgi Australian Cattledog Border Collie Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Her står det litt om fargen http://en.wikipedia.org/wiki/Merle_(coat_colour_in_dogs) Skal på kinesertreff idag, det blir kos! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hold på og le så jeg ramla av stolen. Måtte bare dele med dere Hehe. Stillig. Kjenner igjen min egen hund der. Han stapper et stort bein, kongen og en gummi ball i munnen samtidig når han skal invitere til lek. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tore ba om bilder morro med fisheye: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Før og etter klipp. "What did I ever do to you to make me deserve this!?" Sorry, jeg har en indre monolog når jeg ser på bilder... Noen ganger må den ut ;p Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Klipp kan utgjøre litt på utseende. Virma ble klipt igår. Ryggraden og ribbeina er såvidt synlige, og musklene kommer virkelig fram. Men det rareste er at hun går ifra sølvgrå til sjokoladebrun Skal se om jeg får tatt noen bilder. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Før og etter klipp. "What did I ever do to you to make me deserve this!?" Sorry, jeg har en indre monolog når jeg ser på bilder... Noen ganger må den ut ;p Skjønner deg. Pelsen hennes ble til en diger floke da snøen kom, så vi klippet den av. Nå bruker hun genser i stede for. Det er bedre enn floker som lugger og sliter i huden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skal ikke strihåret vorsteh egentlig nappes? Eller er det ikke strihåra dere har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå