Right Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det der var dårlig gjort, L_C. Lure oss til å følge med på et elendig program for å få et glimt av hunden, og så er det neste torsdag, så vi må se på da også. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da var jeg hjemme igjen etter 13 timer togtur det siste døgnet. Sarah var flink pike. Kneip igjen alle høla hele turen. (hadde tømt seg i oppdretterens bil:p) bilder kommer litt senere. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Not bad. Høres ut som om du hadde flaksen med deg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Da var jeg hjemme igjen etter 13 timer togtur det siste døgnet. Sarah var flink pike. Kneip igjen alle høla hele turen. (hadde tømt seg i oppdretterens bil:p) bilder kommer litt senere. Gratulerer med ny jente da Gleder meg til bilder. Lenke til kommentar
Right Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gratulerer. Bilder etterlyses allerede. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg driver og tenker på å skaffe en hund til når jeg får bedre leilighet til neste år. Jeg trenger raseanbefalinger Krav: Allergifri Ikke for store (ikke over retriver) Går bra med andre hunder, særlig Basenjier Kan godt ha litt personlighet, Ylva er allerede sta som et beist Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Trodde ikke det fantes allergifrie hunder. Selv nakenhunder kunne folk reagere på. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kommer an på hva man er allergisk mot. Jeg er allergisk mot hundehår, det er det vanligste. Jeg er også allergisk mot spytt, inkludert Ylva sitt, men ikke så kraftig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nakenhund er ikke å anbefale hvis du reagerer på annet enn røyting Men den kommer jo med pels også, og den er allergivennlig. Andre raser er puddel, bichon frise/havanaise, strihårete hunder i en viss grad, bedlington terrier, portugisisk vannhund, lagotto etc. Du må rett og slett prøve deg frem ved å hilse på individer av en rase som er aktuell! Rasene over er allergivennlige, ikke frie. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg måtte skifte kanal etter ti minutter. Jeg ble flau av å se på. Ekstremt dårlig program. Å fyttihelvete, så dårlig. Jeg pinte meg gjennom programmet, men etterpå klarte jeg ikke huske om det var noe hund med. Tror det kalles fortrengelse. :!: Da var jeg hjemme igjen etter 13 timer togtur det siste døgnet. Sarah var flink pike. Kneip igjen alle høla hele turen. (hadde tømt seg i oppdretterens bil:p) bilder kommer litt senere. Du har en spennende tid i møte. Gleder meg til bilder. Lenke til kommentar
granny Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det der var dårlig gjort, L_C. Lure oss til å følge med på et elendig program for å få et glimt av hunden, og så er det neste torsdag, så vi må se på da også. Støtter den.. det var noe av det mest elendige jeg noensinne har sett er det mulig å lage så dårlig "underholdning"??? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi får sende hetse-PM til LC nå, for å ha fått oss til å se på det bedritne greia. Neida.. Jeg slo på fordi jeg ville se hvilket program det var. Hund eller ei, jeg slo av. Flippet på tv2 innimellom, men det ble fort skiftet kanal igjen Lager humor av skolemassakre. Huff og huff. Tofagerl: Mushi har over her, nevnt flere raser. Det beste er å skaffe en hund som er mest mulig lik Basenjien. Siden du vil ha en allergivennlig rase, begrenser det seg. Derfor også liten sjangs for å finne en som klaffer perfekt med din. Men hundene vil nok gå overens Jeg har møtt folk som har Bichon Frise og Rottis. Litt forskjell på rasene Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det der var dårlig gjort, L_C. Lure oss til å følge med på et elendig program for å få et glimt av hunden, og så er det neste torsdag, så vi må se på da også. Jeg sovna på sofaen jeg, og våkna av sms om at det ikke var i dag alikevel. Da var jeg veldig glad for å kunne hoppe i seng Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) kamera flippa ut så fikk bare ett på toget og her ligger hun og slapper av. Og må jo sove litt i sofaen og. Se om jeg får tatt noen andre bilder enn sove bilder. Men hun gjør jo ikke annet^^ sove, tisse litt på gulvet for å så sove igjen^^ Hun veier ca 8-9 kg nå. Mammaen veier 65kg så blir spennende og se hvor stor hun blir. Endret 20. mars 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg måtte skifte kanal etter ti minutter. Jeg ble flau av å se på. Ekstremt dårlig program. Godt å vite at jeg ikke gikk glipp av noe i går da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg får se det på nett-tv hvis jeg glemmer det neste uke. Når det er "min" valp kan jeg ikke la være å se på. Synes det er mega-artig å se henne, og får en helt rart følelse inni meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Utrolig søt valp! Synes bordauxer vanligvis er veldig stygge, men det var jo ikke din Håper dere koser dere sammen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg er ikke noen fan av mastiffer, men jeg synes ikke de er stygge, bare ikke noe jeg ville hatt i hus Veldig vakker valp Jeg hadde stjelt med to påskemarsipan fra pappa. Tror dere ikke Diesel stjeler den ene fra meg igjen??? Takk. Endret 20. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 bordauxer er jo "styggfine" altså at dem er så stygge at dem blir fine. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For en nydelig valp. Gratulerer. Hva skal hun hete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå