Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver og tenker på å skaffe en hund til når jeg får bedre leilighet til neste år. Jeg trenger raseanbefalinger :)

 

Krav:

 

Allergifri

Ikke for store (ikke over retriver)

Går bra med andre hunder, særlig Basenjier

Kan godt ha litt personlighet, Ylva er allerede sta som et beist

Lenke til kommentar

Nakenhund er ikke å anbefale hvis du reagerer på annet enn røyting :p Men den kommer jo med pels også, og den er allergivennlig. :)

Andre raser er puddel, bichon frise/havanaise, strihårete hunder i en viss grad, bedlington terrier, portugisisk vannhund, lagotto etc.

Du må rett og slett prøve deg frem ved å hilse på individer av en rase som er aktuell! Rasene over er allergivennlige, ikke frie.

Lenke til kommentar
Jeg måtte skifte kanal etter ti minutter. Jeg ble flau av å se på. Ekstremt dårlig program.

Å fyttihelvete, så dårlig. Jeg pinte meg gjennom programmet, men etterpå klarte jeg ikke huske om det var noe hund med. Tror det kalles fortrengelse. :!:

 

Da var jeg hjemme igjen etter 13 timer togtur det siste døgnet. Sarah var flink pike. Kneip igjen alle høla hele turen. (hadde tømt seg i oppdretterens bil:p) bilder kommer litt senere.

Du har en spennende tid i møte. Gleder meg til bilder. :)

Lenke til kommentar
Det der var dårlig gjort, L_C. Lure oss til å følge med på et elendig program for å få et glimt av hunden, og så er det neste torsdag, så vi må se på da også. ;)

Støtter den.. det var noe av det mest elendige jeg noensinne har sett :ermm: er det mulig å lage så dårlig "underholdning"???

Lenke til kommentar

Vi får sende hetse-PM til LC nå, for å ha fått oss til å se på det bedritne greia.

Neida.. Jeg slo på fordi jeg ville se hvilket program det var. Hund eller ei, jeg slo av. Flippet på tv2 innimellom, men det ble fort skiftet kanal igjen :p

Lager humor av skolemassakre. Huff og huff.

 

Tofagerl:

Mushi har over her, nevnt flere raser. Det beste er å skaffe en hund som er mest mulig lik Basenjien. Siden du vil ha en allergivennlig rase, begrenser det seg. Derfor også liten sjangs for å finne en som klaffer perfekt med din.

Men hundene vil nok gå overens :)

Jeg har møtt folk som har Bichon Frise og Rottis. Litt forskjell på rasene :p

Lenke til kommentar

kamera flippa ut så fikk bare ett på toget og her ligger hun og slapper av.

img0667lzo.th.jpg

 

Og må jo sove litt i sofaen og.

img0668y.th.jpg

 

Se om jeg får tatt noen andre bilder enn sove bilder. Men hun gjør jo ikke annet^^ sove, tisse litt på gulvet for å så sove igjen^^

 

Hun veier ca 8-9 kg nå. Mammaen veier 65kg så blir spennende og se hvor stor hun blir.

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen fan av mastiffer, men jeg synes ikke de er stygge, bare ikke noe jeg ville hatt i hus :p

Veldig vakker valp :love:

 

 

Jeg hadde stjelt med to påskemarsipan fra pappa.

Tror dere ikke Diesel stjeler den ene fra meg igjen??? :roll:

Takk.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...