Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så små? :wow:

Trodde de var like store som Akita Inu.

 

Sikker på at du ikke mener amerikansk akita? Jeg hadde ikke hørt om akita inu før nå faktisk.

Er det nøye? Her er det omvendt, så det er da ikke rart at han kanskje faktisk mente Akita Inu?

 

Dessuten er størrelsen ca den samme. Akita Inu er litt mindre, tydeligvis, men ...

Endret av Right
Lenke til kommentar
Så små? :wow:

Trodde de var like store som Akita Inu.

 

Sikker på at du ikke mener amerikansk akita? Jeg hadde ikke hørt om akita inu før nå faktisk.

Er det nøye? Her er det omvendt, så det er da ikke rart at han kanskje faktisk mente Akita Inu?

 

Tja, hvis det er to forskjellige raser så kan det jo være greit å vite hva som er hva. Akita Inu er jo japansk.

Lenke til kommentar
Tja, hvis det er to forskjellige raser så kan det jo være greit å vite hva som er hva. Akita Inu er jo japansk.

Eh, ja? Hva så? Det var snakk om størrelse.

 

Pust rolig nå da. Han mente nok Akita Inu, og da er det greit.

Jeg puster da helt rolig. ;) Skjønte bare ikke hvorfor du måtte "krangle" på hvilken rase han mente, da størrelsen ikke er så forskjellig.

 

Men.. Jeg skal puste enda litt roligere nå. ;)

Lenke til kommentar

Blæ. I går stod jeg og Diesel på en parkeringsplass utenfor en butikk og ventet på mannfolket mitt. Det kom en dame gående. Hun gikk helt inntil oss, stoppet, trakk til seg armene og så rart på meg. Halllooo. Er hun så jævlig redd får hunder, hvorfor måtte hun gå oppi meg? Veldig lett for henne å bare gå rundt, i stedet for å presse seg mellom meg og en vegg :roll:

Har opplevd flere slike episoder. Meget irriterende! Jeg tar alltid hensyn til folk som ikke liker hunder, men noen ganger så irriterer jeg meg grønn over idioter som på død og liv må gå oppå hunden.

Lenke til kommentar
Tja, hvis det er to forskjellige raser så kan det jo være greit å vite hva som er hva. Akita Inu er jo japansk.

Eh, ja? Hva så? Det var snakk om størrelse.

 

Pust rolig nå da. Han mente nok Akita Inu, og da er det greit.

Jeg puster da helt rolig. ;) Skjønte bare ikke hvorfor du måtte "krangle" på hvilken rase han mente, da størrelsen ikke er så forskjellig.

 

Men.. Jeg skal puste enda litt roligere nå. ;)

 

Grunnen til at jeg ikke forstod reaksjonen din var at jeg ikke hadde noen interesse av å krangle, bare vite hvilken rase det var snakk om.

 

Kunne jo være at han hadde sagt feil og egentlig mente Amerikansk Akita, som var den eneste jeg hadde hørt om av de to.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke forstod reaksjonen din var at jeg ikke hadde noen interesse av å krangle, bare vite hvilken rase det var snakk om.

 

Kunne jo være at han hadde sagt feil og egentlig mente Amerikansk Akita, som var den eneste jeg hadde hørt om av de to.

Haha. Det er helt greit. Jeg reagerte egentlig ikke så sterkt som det sikkert virket. :!:

Lenke til kommentar
Blæ. I går stod jeg og Diesel på en parkeringsplass utenfor en butikk og ventet på mannfolket mitt. Det kom en dame gående. Hun gikk helt inntil oss, stoppet, trakk til seg armene og så rart på meg. Halllooo. Er hun så jævlig redd får hunder, hvorfor måtte hun gå oppi meg? Veldig lett for henne å bare gå rundt, i stedet for å presse seg mellom meg og en vegg :roll:

Har opplevd flere slike episoder. Meget irriterende! Jeg tar alltid hensyn til folk som ikke liker hunder, men noen ganger så irriterer jeg meg grønn over idioter som på død og liv må gå oppå hunden.

Noen mennesker skjønner ikke at det er flere enn de i verden som er av betydning.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Shibaer er søte :)

 

Var ei som hadde en shiba på dressurkurset jeg var på med Virma. Hun hadde valgt kun etter utseende og skulle ha en rolig familiehund. Joda, fin var den, men litt vel sta.

 

Men utover kurset bedret opførselen seg betraktelig. Utrolig hva en god instruktør kan gjøre. Det er jo en "liten" utfordring med jaktinstinkt i familiehunder, men det kan jo gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...