Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er trist når det går så langt. Særlig når man får en valp fra en "familie" som er kraftig. Man vet man får problemer.

 

Nei, er jo moro da, Danny er 7, snart 8 år (23.07.01 - om noen har hund fra dette kullet hos Gunnvor på Labråten, Slemmestad, PM meg) og oppfører seg som en valp.

 

Han gravde opp strømledninga og kabel-TV kabelen inn til huset vårt i dag han, elsker snø og bruker å grave snøhuler sammen med meg og til tider :D

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp innsett at Shiba Inu faktisk er en ganske liten rase. :dontgetit: Da ble det plutselig aktuelt på "hvilken hund skal vi ha?"-lista.

 

Virker jo som spesielle/"rare" hunder også.

 

Hendig størrelse på dem ja. Vår hanne er 44cm høy, 2,5 cm over rasestandard. Vesla ser ut til å bli ganske normalstor for tispe. Veldig selvstendig og sær hunderase. Stor tøff hund i liten kropp. Spør om du lurer på noe, så skal jeg svare så best det går.

Lenke til kommentar

Det gjør alltid ondt selv om man kommer over det etter en stund. Men det går seg til til slutt.

 

Kondolerer

 

EDIT: Skulle vel heller være at han er i minnet ditt, om det gjør vondt på samme måte vet jeg ikke da. Var ikke ment at du savner ham LIKE mye HELE tiden da. ;)

Endret av Seruka
Lenke til kommentar

Ojojoj, jeg fikk nettopp en gladmelding

 

For et par uker siden var en av valpene etter min Geisha på tv-programmet manshow. Jeg syntes selvsagt det var utrolig artig å se. Hun har også vært med på Dyrisk på Nrk i ett innslag de hadde der om freestyle.

 

Eieren hennes er superaktiv med henne, og jeg kunne ikke drømt om en bedre valpekjøper.

 

I kveld klokken 22:30 på tv2 skal hun på tv igjen, og jeg er superspent!

Lenke til kommentar
Gammelt bilde av Oswald. Han gikk bort for 10mnd siden men det gjør vondt enda :(

Føler med deg. Vi mistet hunden vår i fjorhøst. Han ble 16 år. Skjer fortsatt at det kommer noen tårer når jeg tenker på han. :(

 

Ojojoj, jeg fikk nettopp en gladmelding

 

For et par uker siden var en av valpene etter min Geisha på tv-programmet manshow. Jeg syntes selvsagt det var utrolig artig å se. Hun har også vært med på Dyrisk på Nrk i ett innslag de hadde der om freestyle.

 

Eieren hennes er superaktiv med henne, og jeg kunne ikke drømt om en bedre valpekjøper.

 

I kveld klokken 22:30 på tv2 skal hun på tv igjen, og jeg er superspent!

Så gøy!! Nå kan du være stolt mormor! hehe ;)

Lenke til kommentar
Det programmet skal jeg få med meg!

Hvor store er Shiba Inuer?

Bilde fra google:

apollo-biss.jpg

 

Noe sånt. Mye mindre enn jeg trodde. Så en på Letterman Show og fikk nesten sjokk. Hadde sett for meg en alaskan malamute-størrelse, liksom.

 

Edit: Sa ikke høyde og sånn, fordi det generelt sett sier meg lite i alle fall. Et bilde sier mer enn 1000 ord, sies det. ;)

Endret av Right
Lenke til kommentar
Var så kult å se for meg som tok imot henne da hun ble født :love: Eieren hennes er verdens beste valpekjøper. Fra dag en har hun vært kjempeflink med oppdateringer og bilder, og hun driver med masse aktiviteter med hunden sin :) Skulle ønske jeg fikk tatt det opp, slikt er artig å se. Det er andre gang hun er på tv. Sist var på dyrisk, og da gikk det jo an å se det flere ganger på nett .

Jeg så Manshow nå på nett-tv. Sååå stilig hun var! :D Er Dyrisk på nett-tv enda? (Link?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...