Jakke Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har hatt han på slankefor det siste året, han var noen kilo overvektig. Nå er han slik han skal være.. Nei, men siden ingen av slekten tilbake til 1984 har hatt HD, så virker det rart Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har du sjekket alle besteforeldre, søsken, halvsøsken, avkom osv på Dogweb? Er ALLE røntget? Det er jo dessverre mange som ikke gidder å røntge. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Står en flott artikkel om HD studier i det nye Hundesport som kom for noen dager siden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Venninna mi sin Golden hadde HD. Det var en stor hannhund, og ble belastet deretter. De valgte å avlive han, etter samtale med dyrelegen. Greide jo ikke å gå ned trapper i perioder Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er trist når det går så langt. Særlig når man får en valp fra en "familie" som er kraftig. Man vet man får problemer. Nei, er jo moro da, Danny er 7, snart 8 år (23.07.01 - om noen har hund fra dette kullet hos Gunnvor på Labråten, Slemmestad, PM meg) og oppfører seg som en valp. Han gravde opp strømledninga og kabel-TV kabelen inn til huset vårt i dag han, elsker snø og bruker å grave snøhuler sammen med meg og til tider Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har nettopp innsett at Shiba Inu faktisk er en ganske liten rase. Da ble det plutselig aktuelt på "hvilken hund skal vi ha?"-lista. Virker jo som spesielle/"rare" hunder også. Hendig størrelse på dem ja. Vår hanne er 44cm høy, 2,5 cm over rasestandard. Vesla ser ut til å bli ganske normalstor for tispe. Veldig selvstendig og sær hunderase. Stor tøff hund i liten kropp. Spør om du lurer på noe, så skal jeg svare så best det går. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gammelt bilde av Oswald. Han gikk bort for 10mnd siden men det gjør vondt enda Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Det gjør alltid ondt selv om man kommer over det etter en stund. Men det går seg til til slutt. Kondolerer EDIT: Skulle vel heller være at han er i minnet ditt, om det gjør vondt på samme måte vet jeg ikke da. Var ikke ment at du savner ham LIKE mye HELE tiden da. Endret 18. mars 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Shiben ja! Naboen min hadde en slik. Det er veldig mye hund, i en liten kropp. En sær og sta hunderase, men en veldig fin og glad rase Mye jaktinstinkt. Har du ikke innkallingen i boks, så stikker den. Lenke til kommentar
Right Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hørtes kjent ut det med jaktinnstinkt. Dyret hjemme har tatt seg et par turer etter diverse vilt. Kommer tilbake etter en stund, da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ojojoj, jeg fikk nettopp en gladmelding For et par uker siden var en av valpene etter min Geisha på tv-programmet manshow. Jeg syntes selvsagt det var utrolig artig å se. Hun har også vært med på Dyrisk på Nrk i ett innslag de hadde der om freestyle. Eieren hennes er superaktiv med henne, og jeg kunne ikke drømt om en bedre valpekjøper. I kveld klokken 22:30 på tv2 skal hun på tv igjen, og jeg er superspent! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Artig Hvilket program er det da ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Torsdag kveld fra nydalen. Nytt norsk komishow Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Gammelt bilde av Oswald. Han gikk bort for 10mnd siden men det gjør vondt enda Føler med deg. Vi mistet hunden vår i fjorhøst. Han ble 16 år. Skjer fortsatt at det kommer noen tårer når jeg tenker på han. Ojojoj, jeg fikk nettopp en gladmelding For et par uker siden var en av valpene etter min Geisha på tv-programmet manshow. Jeg syntes selvsagt det var utrolig artig å se. Hun har også vært med på Dyrisk på Nrk i ett innslag de hadde der om freestyle. Eieren hennes er superaktiv med henne, og jeg kunne ikke drømt om en bedre valpekjøper. I kveld klokken 22:30 på tv2 skal hun på tv igjen, og jeg er superspent! Så gøy!! Nå kan du være stolt mormor! hehe Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det programmet skal jeg få med meg! Hvor store er Shiba Inuer? Lenke til kommentar
Right Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det programmet skal jeg få med meg!Hvor store er Shiba Inuer? Bilde fra google: Noe sånt. Mye mindre enn jeg trodde. Så en på Letterman Show og fikk nesten sjokk. Hadde sett for meg en alaskan malamute-størrelse, liksom. Edit: Sa ikke høyde og sånn, fordi det generelt sett sier meg lite i alle fall. Et bilde sier mer enn 1000 ord, sies det. Endret 19. mars 2009 av Right Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var så kult å se for meg som tok imot henne da hun ble født Eieren hennes er verdens beste valpekjøper. Fra dag en har hun vært kjempeflink med oppdateringer og bilder, og hun driver med masse aktiviteter med hunden sin Skulle ønske jeg fikk tatt det opp, slikt er artig å se. Det er andre gang hun er på tv. Sist var på dyrisk, og da gikk det jo an å se det flere ganger på nett . Jeg så Manshow nå på nett-tv. Sååå stilig hun var! Er Dyrisk på nett-tv enda? (Link?) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det programmet skal jeg få med meg!Hvor store er Shiba Inuer? Mankehøyde: hannhunder 40 cm +/- 1,5 cm. Tisper 37 cm +/- 1,5 cm. Fant ikke vekt. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så små? Trodde de var like store som Akita Inu. Lenke til kommentar
Right Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det var DET den rasen het, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå