Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Så artig! Slik har jeg lyst å ha på hundene mine også , så jeg kan se hva de driver med mens jeg er på jobb!

Jeg ønsket meg til bursdagen min jeg - og så la jeg ut spørsmål her på Forumet om hvilken type jeg burde velge :!: Valget ble et Panasonic BL-C131 der jeg selv velger oppsett for hva andre skal få lov å se. Selv har jeg lyd og mulighet til å "sveipe" kameraet over hele rommet både opp og ned.. men lite ønskelig at "alle" andre skal se ALT jeg holder på med da :whistle: . Kan koble meg opp fra jobb og også fra mobilen og se hva som foregår. Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kjøper et slikt, følger "programmet" med kameraet da, slik at jeg har alt jeg trenger, og det er lett å fikse? Lov å spørre hva prisen ligger på? Ser såppass dyrt ut at jeg tviler på at det blir en investering jeg gjør for å følge med på hundene mens jeg er på jobb - med tanke på at de klarer seg såppass bra alikevel :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg kjøper et slikt, følger "programmet" med kameraet da, slik at jeg har alt jeg trenger, og det er lett å fikse? Lov å spørre hva prisen ligger på? Ser såppass dyrt ut at jeg tviler på at det blir en investering jeg gjør for å følge med på hundene mens jeg er på jobb - med tanke på at de klarer seg såppass bra alikevel :p

Kostet 2584,- på komplett og hadde nok ikke kjøpt det hvis jeg ikke skulle ha valper ;) Nå kan jeg ta med den bærbare dit jeg er og likevel følge med på hva som skjer på valperommet.. får gjor noe annet ihvertfall...

Lenke til kommentar

Hun hadde fått bæsj i pelsen sin..

 

Nå har jeg ikke akkurat så mange valpekjøpere enda da.. :whistle: , men en som lurer på den ene tispa har nå fått link ihvertfall.. Også skal kanskje Fanny sin oppdretter ha ei tispe hvis vi synes den er god nok.(Hun var forøvrig "med" på fødselen også...)

Er jo artig å kunne følge med på valpene helt fra de er bittesmå, men blir jo mer artig om noen uker da :)

Lenke til kommentar
Jeg får ikke linken til å virke, jeg. Funker hverken i Opera eller IE. :hmm:

Min linke mener du? Merkelig for andre får den til. Kameraet står også på. Må innstallere activX mener jeg å huske .. men det skal du få beskjed om.

Jeg vet. Jeg tror det er en konspirasjon.

Neida. Skal sjekke litt mer, men ville bare si ifra i fall det er flere som ikke får det til, for da er det jo ikke bare meg.

Lenke til kommentar
Når jeg ser en tispe die så mange valper blir jeg glad jeg er født som menneskelig hannkjønn ;p

 

Fødsel er sikkert flott og greier, men jeg er jævlig glad jeg slipper å finne det ut!

Godt å høre.. til vanlig får jeg høre hvor synd det er på dere mannfolk som jo må barbere dere hver dag :D . Er egentlig glad jeg ikke er henne jeg også.. og verres skal det bli når tennene kommer :ermm:

Lenke til kommentar
Hvem er det som koser med hundene nå?

 

Flott måte å overvåke på, da. :p

Jeg som koser vet du.. klarer ikke å holde meg unna.. så stilig nå.. for den størst "buldoserhannen" klarte å ta puppen fra en av sine mindre brødre.. men jammen ga den lille seg ikke uten kamp og klarte å "vriste" den tilbake igjen :!: Blir aldri lei av å sitte å følge med på alt de gjør.. små personligheter allerede...

Lenke til kommentar
Jeg som koser vet du.. klarer ikke å holde meg unna.. så stilig nå.. for den størst "buldoserhannen" klarte å ta puppen fra en av sine mindre brødre.. men jammen ga den lille seg ikke uten kamp og klarte å "vriste" den tilbake igjen :!: Blir aldri lei av å sitte å følge med på alt de gjør.. små personligheter allerede...

Å de er så skjønne! Gøy å sitte å følge med. :D

Lenke til kommentar

Tenkte å legge ut noen bilder av uhyret mitt da :p

 

7 år gammel Golden Retriever. Er fra Labråtens på Slemmestad.

danny1.jpg

imgp0763.jpg

imgp0764x.jpg

imgp0765.jpg

imgp0766h.jpg

 

Noen som vet hvorfor min hund (ved navn Danny forresten) har grad D HD, mens begge foreldre og søsteren har A? Er vel naturens lunefulle saker dette, men allikevel, surt...

Lenke til kommentar

Så fin hun er :) Er Gunnvor fortsatt i farta? Det er en dame jeg har utrolig stor aktelse for!

 

Edit: Så fin HAN er ble det vel da...

Når det gjelder HD så er det ikke lett å si.. "Alle" avler vel stort sett nå på frie hunder - men likevel så dukker det dessverre opp HD etter de innimellom. Håper han ikke er for plaget da.

Endret av granny
Lenke til kommentar

iblant er han helt frisk i flere måneder uten smertestillende, plutselig sliter han med å gå på flatmark... Er veldig opp og ned. Men at han er frisk lenge i strekk er et bra tegn da ;)

 

Det er en hann ja ;) vet ikke om Gunnvor holder på ennå. Holdt på når vi fikk han da jeg var 11, altså i 2001. Men Grete har merkelig nok søsteren til Danny, Lady hos seg i Kabelvåg, en drøye 5km herifra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...