Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Jeg har lest at den beste plassen å ha et bur, er i dørken mellom setene. Kræsjer du, flyr ikke buret noen steder. Det blir heller ikke smadret.

 

Stemmer det.

I det programmet jeg nevnte tidligere var det enden på visa også.

Alt som veide litt var best plassert der, og selv verktøykassa lå som den skulle da ;)

Mange biler har desverre svært begrenset plass for å sette et bur der da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fiiiin Toller :love:

Tusen Takk.. Fineste Decoyen i verden... :love:

Elsker tollere, men jeg er VILLT alergisk mot dem. Kan ikke ta på de uten å nyse.

De er noen hårballer ja, synd du er allergisk, om jeg blir allergisk hadde jeg død på meg... :dontgetit:

 

 

Et nytt familiemedlem er født.!

 

Å den lille frøkena har stamtavlenavn Firefox etter Mozilla Firefox (logoen)... :D

 

Om en uke eller to får vi dra på besøk...

Å rundt 1.Mai kommer hun hjem til oss.!

 

Lenke til kommentar
Fiiiin Toller :love:

Tusen Takk.. Fineste Decoyen i verden... :love:

Elsker tollere, men jeg er VILLT alergisk mot dem. Kan ikke ta på de uten å nyse.

De er noen hårballer ja, synd du er allergisk, om jeg blir allergisk hadde jeg død på meg... :dontgetit:

 

 

Et nytt familiemedlem er født.!

 

Å den lille frøkena har stamtavlenavn Firefox etter Mozilla Firefox (logoen)... :D

 

Om en uke eller to får vi dra på besøk...

Å rundt 1.Mai kommer hun hjem til oss.!

Så artig! Er hun også fra Tone?

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Har dere forsikring på hunden, og eventuelt hvor mye betaler dere for det?

 

Selvsagt har jeg det, og betaler 2495,- i året, det inkl. livs og medisiner i tillegg til veterinærutgifter ;)

Ok, så det dekker så og si alt. Kom på denne tanken etter hunden min ble angrepet i forrige uke. Har aldri tatt stilling eller hatt "behov" for det på disse 4 årene. Hunden har jo ingen "verdi" ettersom det ikke er en rase hund, og kostet bare en symbolsk sum på 500,- Men det har jo gått opp for meg at operasjoner osv kan bli dyrt og hunden er høyt elsket.

 

Edit.

Har Trygvesta på alt av forsikring, men jeg lurer på om det er noe vits med en forsikring på 2500 kr i året. Hunden har i løpet av disse årene ikke vært innom vetrinær utenom vanlige vaksiner, og det dekkes vell ikke.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Har dere forsikring på hunden, og eventuelt hvor mye betaler dere for det?

 

Tror min koster 1250 kroner i året per hund.

 

Kunne ikke fallt meg inn å ikke ha forsikring. Skulle en av de brekke et ben vil jeg kunne fikse det lett uten å måtte låne 15.000 kroner - DET er kjekt å ha med seg :)

 

Geisha brakk benet 13 uker gammel, Vi betalte mer for å fikse bruddet enn vi betalte for bikkja , som er renraset :) Etterpå skaffet vi forsikring :ph34r: Siden har hun vært frisk...

Lenke til kommentar
Hm. Dette må jeg tenke litt over. Hunden min er vell blant de blandingene som er minst utsatt for sykdommer/skader og hunden brukes ikke til noe annet enn som en 100& familiehund.

 

Når du skal avgjøre dette er det egentlig bare et spørsmål du bør stille.

 

Har du råd til å legge ut 10-15 000 uforbredt, eller er du villig til å da la hunden dø om du ikke har dette trenger man ikke forsikring.

Vil man vite at selv den dagen man har dårligst råd kan man behandle og redde hundene sin er de 2000,- verdt det i året.

Er forskjellig premie ut fra hvilken hund du har, så ta kontakt med ditt forsikringsselskap og be om et tilbud.

Selv bruker jeg Agria på alt som har med dyr og forsikring å gjøre og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Hm. Dette må jeg tenke litt over. Hunden min er vell blant de blandingene som er minst utsatt for sykdommer/skader og hunden brukes ikke til noe annet enn som en 100& familiehund.

 

Når du skal avgjøre dette er det egentlig bare et spørsmål du bør stille.

 

Har du råd til å legge ut 10-15 000 uforbredt, eller er du villig til å da la hunden dø om du ikke har dette trenger man ikke forsikring.

Vil man vite at selv den dagen man har dårligst råd kan man behandle og redde hundene sin er de 2000,- verdt det i året.

Er forskjellig premie ut fra hvilken hund du har, så ta kontakt med ditt forsikringsselskap og be om et tilbud.

Selv bruker jeg Agria på alt som har med dyr og forsikring å gjøre og er veldig fornøyd.

Ser den. Kontakter Trygvesta i morgen og hører hva en slik forsikring kommer på. Har sendt en forespørsel til Agria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...