Matsemann Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jada, jada, det er bare det alle bokser-eiere er litt spesielle Vet ikk hvorfor, men det er som at alle som eier en bokser er kamerater. Og man får masse oppmerksomhet når man går rundt med en bokser. Mens med de fleste andre raser er det ikke slik. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jada, jada, det er bare det alle bokser-eiere er litt spesielle Psssshhhhh! Det er samme smøla her Har fått masse nye kontakter nå når jeg har Oswald. Og alle er lovey dowey o.s.v! Ville bare si det! Men vi har jo ikke hunder som er like alle andre heller da! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Det har du helt rett i Lenke til kommentar
Übergeneral Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Bischon frishe er BEST Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jada, jada, det er bare det alle bokser-eiere er litt spesielle Vet ikk hvorfor, men det er som at alle som eier en bokser er kamerater. Og man får masse oppmerksomhet når man går rundt med en bokser. Mens med de fleste andre raser er det ikke slik. 7169842[/snapback] Hvorfor i all verden tror du at dette er spesielt for din rase? Hehe.. Jeg vil da si at jeg får ganske mye oppmerksomhet når jeg går rundt med Mona, som er en sjeldnere rase enn boxer, samt større enn meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jada, jada, det er bare det alle bokser-eiere er litt spesielle Vet ikk hvorfor, men det er som at alle som eier en bokser er kamerater. Og man får masse oppmerksomhet når man går rundt med en bokser. Mens med de fleste andre raser er det ikke slik. 7169842[/snapback] Hvorfor i all verden tror du at dette er spesielt for din rase? Hehe.. Jeg vil da si at jeg får ganske mye oppmerksomhet når jeg går rundt med Mona, som er en sjeldnere rase enn boxer, samt større enn meg. 7174180[/snapback] Det er vel det som er så spesielt med boxer-eiere, at de tror de er så spesielle Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Du har helt rett, Linn Christin Men jeg tenker på boksere i forhold til de mer vanlige rasene. Men en hund er en hund, og man har moro med den uansett rase Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Her kommer bilder av mine tre nydelige hunder ^^ Atlas i stuen, oh the joy. ^^ Chico og Kayzer på hytten ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Så fine Hvordan er det å ha tre? Endret 30. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Beklager, men jeg synes ikke ulvehund er en så veldig pen rase Sorry, Juliess Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Kaos heter han! Veldig bortskjemt, og alltid glad Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 SØT!<3 Hva slags rase? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er en bokser, eller boxer. Alle staver det forskjellig Alltid leken og alltid glad (du ser det på halen hans) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Beklager, men jeg synes ikke ulvehund er en så veldig pen rase Sorry, Juliess 7182832[/snapback] hun gråter nok inni seg... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Beklager, men jeg synes ikke ulvehund er en så veldig pen rase Sorry, Juliess 7182832[/snapback] Nei, så leit. Kjøp deg en chihuahua, som alle andre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ace(dalmantiner) og Mozart som hvalp og stor.( St Bernard) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 St. Bernhardene er flotte, spesielt når de ikke henger så mye i ansiktet. Din så fin ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Desto mer hengeansikt desto søtere Likte bildet i mitten. Hunder er så kule når de er valper Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Personlig liker jeg ikke hengeansikt. Er vel kanskje noe med at det medfører en del sleving jeg kan klare meg fint uten. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor høy er du Juliess? Så på galleriet og lurer på høydeforholdet til hunden din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå