Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da døde den svake tispa, så da er det 2 tisper og 6 hanner igjen her. Nå får vi krysse fingrene for at resten er kvikke og raske :)

Gratulerer med kull.!

Synd Granny...

Alltid trist når valper ikke klarer de første dagene...

 

Håper hannene også får gode eiere... :)

 

Ganske irriterende at alle skal ha Tisper...

Har 2 hannhunder å synes nå det også er herlig jeg...

Ikke no stress å ikke no mensen med de liksom...

Lenke til kommentar
Hannene er så lite lekre deg de ligger på ryggen for å bli klødd :p

:!: Neida, bare søtt. Da kan man jo virkelig studere "stasen", om man har et ønske om det.

 

For meg er det nesten en grunn til å ikke ha hannhund, er mindre å "se" på hos tispene. Heller løpetid to ganger i året da.

 

Men aller viktigst er jo atferden, og det er ikke til å komme bort fra et tisper er enklere å håndtere jevnt over.

 

Min neste hund blir hannhund :)

Men skal jeg ha flere småhunder blir det nok tisper, orker ikke all pissinga inne.

 

Hehe, what?

Lenke til kommentar
For meg er det nesten en grunn til å ikke ha hannhund, er mindre å "se" på hos tispene. Heller løpetid to ganger i året da.

 

Men aller viktigst er jo atferden, og det er ikke til å komme bort fra et tisper er enklere å håndtere jevnt over.

Der er det tydeligvis forskjellig smak ute og går. Jeg takler ikke patter eller hva man kan kalle det.

 

Generelt sett er vel tisper enklere, ja, selv om vi faktisk ble rådet til å ta en av hannhundene som vår første. Vil tro det var fordi tispa i kullet hadde en sterk vilje. Endte opp med å bli overkjørt fordi hun jaktet biler, så jeg er bare glad til.

Endret av Right
Lenke til kommentar
Min neste hund blir hannhund :)

Men skal jeg ha flere småhunder blir det nok tisper, orker ikke all pissinga inne.

Eh? Hunden blir hva du selv gjør det til. Pissing inn er dårlig oppdragelse.

Jeg kjenner maange småhunder, og ingen av de pisser inne.

 

For meg er det nesten en grunn til å ikke ha hannhund, er mindre å "se" på hos tispene.

 

Men aller viktigst er jo atferden, og det er ikke til å komme bort fra et tisper er enklere å håndtere jevnt over.

haha, akkurat :p Jeg skulle egentlig ha tispe, men så ble det en gutt... Angrer ikke, men jeg skulle gjerne ha sett at han roet seg ned et par hakk når det er tisper tilstede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...