SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Veldig veldig kult bilde! Men skjønner ikke helt folk som vil bruke sånne bokser....Eg personlig bruker ikke slike utenom den ene gangen da det var nødstilfelle.Syns ikke de er sikret nok og ligger til slikt at det er enkelt for folk å stjele hundene. Den så jo stor ut? Har du et bilde av hele boksen så man kan se litt størrelsen? De boksene pleier jo å være mikroskopiske.SnowDOG_, altså. Ja de er ganske store faktisk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har sett mye verre hundebokser enn dem som er på lagunen. Disse her står i hvertfall under tak og ikke midt i solen. Eller er klustrofobiske små. De med små dyre rasehunder pleier vanligvis ikke å bruke dem heller. De bare bærer dem med inn på senteret. Så en som hadde valpen mellom to svære silikonpupper her en dag. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Burde nesten hatt en vekter som passer på hundene. Gjerne fra "avstand" så hundene kan prøve å slappe av Men jeg tviler på at jeg ville plassert en hund i de kassene overhodet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 fire hele dager igjen til jeg skal reise og hente lille Sarah. Gleder meg som en unge. Får bare håpe hun greier og knipe igjen høla i 6 timer:p Så blir vel bilde spam på fredagen^^ Får du en valp som klarer å holde seg i 6 timer er du god Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Min holdte seg i mange timer, når vi hentet han. Lenke til kommentar
granny Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Har også hatt valper som har holdt seg hele natta her - MEN de må da holdes i ro i f.eks et bur slik at de ikke begynner å gå for mye rundt.. for da tisser de.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og slites ut først. Men ikke for mye, for da får de ikke sove. Vanskelig det der når de er knøttis. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hehe er lov og håpe da:p Men herregud jeg forlanger da ikke at hun skal gjøre det:p Nei skal bli spennende. Første gang jeg drar og henter ett dyr så. Skulle ønske tiden gikk litt fortere:p Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vesla har rukket å bli et halvt år "Slipp meg løs a far, jeg vil ha and!" Spaner Lenke til kommentar
Right Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fascinerende at de nesten ser ut som de har dobbelthaker. Fine hunder, da! Flott rase. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Sånn har Ylva også når hun har halsbånd på seg. Det er bare romslig hud kombinert med så kort pels at den får "piggsveis" De siste bildene minnet meg om Ylva nede i Bjølsenparken som jager ender, faktisk. De er veldig like. Endret 15. mars 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Jeg har vel ikke dobbelthake!" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hun er lik Felix... Han har jeg ikke sett igjen siden han var på vinduet mitt klokken to her ei natt Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "hunderaser på ville veier" på nrk1 nuh! Sånne med genetiske sykdommer, har sett noe skrevet om det programmet før, jaja, ville bare nenvet det Begynte 2 min siden! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Utrolig flotte hunder bjaraas. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ja, hva er egentlig greia med små asiatiske jenter? /Went there //Foretrekker afrikanere ///Fark? Endret 15. mars 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
granny Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Etter en lang dag i valpekasse ligger det nå 9 sorte sjarmtroll i tillegg til sin mor i kassa. Totalt har det kommet 11 til nå - men to var dessverre døde ved fødsel. Er redd at ei lita tispe også vil dø, men det er jo et stort kull likevel. Ikke helt sikkert at det er tomt enda heller.. får se om jeg får henne med meg ut en tur for å se om det gir fortgang. Det har gått rimelig greit da.. den første valpen kom klokken 19 og så har det gått slag i slag til nå. Endret 15. mars 2009 av granny Lenke til kommentar
granny Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Takker.. syntes jeg kjente en til også jeg nå.. så vi får nå se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå