Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Veldig veldig kult bilde! Men skjønner ikke helt folk som vil bruke sånne bokser....
Eg personlig bruker ikke slike utenom den ene gangen da det var nødstilfelle.

Syns ikke de er sikret nok og ligger til slikt at det er enkelt for folk å stjele hundene.

 

Den så jo stor ut? Har du et bilde av hele boksen så man kan se litt størrelsen? De boksene pleier jo å være mikroskopiske.

SnowDOG_, altså.

Ja de er ganske store faktisk.

post-9159-1237079143_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett mye verre hundebokser enn dem som er på lagunen. Disse her står i hvertfall under tak og ikke midt i solen. Eller er klustrofobiske små. De med små dyre rasehunder pleier vanligvis ikke å bruke dem heller. De bare bærer dem med inn på senteret. Så en som hadde valpen mellom to svære silikonpupper her en dag. ;)

Lenke til kommentar

Etter en lang dag i valpekasse ligger det nå 9 sorte sjarmtroll i tillegg til sin mor i kassa. Totalt har det kommet 11 til nå - men to var dessverre døde ved fødsel. Er redd at ei lita tispe også vil dø, men det er jo et stort kull likevel. Ikke helt sikkert at det er tomt enda heller.. får se om jeg får henne med meg ut en tur for å se om det gir fortgang. Det har gått rimelig greit da.. den første valpen kom klokken 19 og så har det gått slag i slag til nå.

2009%2003%2015_fem_hanner_og_tre_tisper_kommet.jpg

Endret av granny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...