Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Å herrefred. Jeg er alene hjemme.

 

Thea står på gulvet ved stuabordet . Jeg sitter i sofaen.

 

Plutselig begynner hun å knurre dyyyypt mens hun ser bort mot kjøkkenet. Etter 3 sekunder LØPER hun bortover mot kjøkkenet mens hun bjeffer hysterisk. Geisha spretter opp og bjeffer hun og.

 

WTF???

 

Jeg avleder, og fortsetter å se på filmen jeg har satt på. 5 min etterpå gjør hun akkurat det samme igjen...

 

Herlig...

Ouuuuuuu. Spøøøøkelseeeeer. :ph34r:

 

 

Men jeg hadde også freaka ut. Huff. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hundene mine var helt umulige i går fordi "pappan" deres dro til Trondheim og blir borte til fredagskvelden.

 

Geisha var skikkelig sytete lenge. Så når kvelden kom ble de bjeffete. Bjeffa på alle lyder, og hver gang naboen trampa over gulvet, og hver gang en bil kjørte inn oppkjørselen. De var nok bare ekstra på vakt pga. typen min ikke var hjemme :)

 

Og ja, mine hunder graver og ordner seg huler i tepper og dyner. Geisha er en ekspert på å bre rundt seg. Kan bruke laaaang tid på å dandere dyna eller teppet akkurat slik hun vil ha det :!:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Aaaah. Da var togbilletter kjøpt og tisselaken og alt er klart til at jeg skal hente hjem lille "Sarah" på 8 uker neste torsdag. Det ble en Fransk Mastiff og er ikke noe impulskjøp iallefall. Gleder meg som en unge.. Håper bare det ikke er noe jeg har glemt nå da:S

Bæsjeposer og tyggebein :)

 

Lykke til! Håper du trives med valpen og at den er frisk som en fisk! :D

Lenke til kommentar

Hunden min ble angrepet av nobohunden i helgen og måtte inn og sy et par sting på foten, og må nå gå med lampeskjerm. Noen som vet hvor lenge jeg må ha denne på? Når han ble sydd så tygde han ut stingene mens vi skulle betale :S sannsynligvis på grunn av lokabedøvelsen.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

RawD:

Ha med hundepose og dasspapir, tilfelle bikkja blir syk på veien hjem til sitt nye hjem :) (slik at du kan legge spyet i posen, samt tørke opp).

Diesel spydde flere ganger, en gang i hånda mi :p

 

Har han stingene enda, eller tok dyrelegen nye?

Det er lurt å ha skjermen på om feks natta og når du dusjer. Når han er sammen med deg er det ikke så nøye, så lenge du passer på at han ikke slikker seg på foten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...