Right Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Å herrefred. Jeg er alene hjemme. Thea står på gulvet ved stuabordet . Jeg sitter i sofaen. Plutselig begynner hun å knurre dyyyypt mens hun ser bort mot kjøkkenet. Etter 3 sekunder LØPER hun bortover mot kjøkkenet mens hun bjeffer hysterisk. Geisha spretter opp og bjeffer hun og. WTF??? Jeg avleder, og fortsetter å se på filmen jeg har satt på. 5 min etterpå gjør hun akkurat det samme igjen... Herlig... Ouuuuuuu. Spøøøøkelseeeeer. Men jeg hadde også freaka ut. Huff. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 På tide å legge ut musefelle? Lenke til kommentar
Right Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 På tide å legge ut musefelle? Går spøkelser i musefeller? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 På tide å legge ut musefelle? Hundene mine er avlet til å jage og drepe rotter og mus. Jeg kan love at hadde det vært noe slikt her i huset hadde hundene tatt de for lengst De fanger mus i friluft også Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Slikt er ekkelt! Diesel har reist bust og brummet dyypt et par ganger, når jeg har vært alene. GRØSS!! Jeg veide han hos dyrelegen i dag; 33.5 kg :!: Endret 9. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Husk at om det er sånt så kan det være i veggene. Da hører dyrene det uten at de får gjort noe med det. Har opplevd at katten har reagert på slikt her lenge før musa klarte å grave seg ut i rommet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hundene gjør av og til rare ting vi ikke skjønner noe av. F. eks Mona har på ALLE stedene hun har bodd, gått og "gravd" og skrapet i gulvet foran komfyren. Spesielt om natten. Snålt! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ylva graver i senga mi... Ustoppelig! Argh! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gjør hun det før hun skal legge seg ned? Diesel gravde i sofaen og senga som liten, før han la seg ned til å sove Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, hun tråkker ned "gresset" også Det er helt vanlig for Basenjier, men fy FAEN så irriterende. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hehe, jeg husker det var irriterende å våkne til at bikkja gravde seg ned under dyna De fleste småhundene gjør vel det, vet jeg. Hvertfall hundene til mine venninner. De liker å ligge varmt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hundene mine var helt umulige i går fordi "pappan" deres dro til Trondheim og blir borte til fredagskvelden. Geisha var skikkelig sytete lenge. Så når kvelden kom ble de bjeffete. Bjeffa på alle lyder, og hver gang naboen trampa over gulvet, og hver gang en bil kjørte inn oppkjørselen. De var nok bare ekstra på vakt pga. typen min ikke var hjemme Og ja, mine hunder graver og ordner seg huler i tepper og dyner. Geisha er en ekspert på å bre rundt seg. Kan bruke laaaang tid på å dandere dyna eller teppet akkurat slik hun vil ha det :!: Endret 10. mars 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Harley liker ikke mobilkameraet Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Aaaah. Da var togbilletter kjøpt og tisselaken og alt er klart til at jeg skal hente hjem lille "Sarah" på 8 uker neste torsdag. Det ble en Fransk Mastiff og er ikke noe impulskjøp iallefall. Gleder meg som en unge.. Håper bare det ikke er noe jeg har glemt nå da:S Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Første tur med pulk ferdig. Gikk over all forventning. Bruker å ha han med på sparketur, så det har nok hjulpet en del vil jeg tro. Etter fjellturen så var det hjem for å nyte en entrecote på 1års dagen sin. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Aaaah. Da var togbilletter kjøpt og tisselaken og alt er klart til at jeg skal hente hjem lille "Sarah" på 8 uker neste torsdag. Det ble en Fransk Mastiff og er ikke noe impulskjøp iallefall. Gleder meg som en unge.. Håper bare det ikke er noe jeg har glemt nå da:S Bæsjeposer og tyggebein Lykke til! Håper du trives med valpen og at den er frisk som en fisk! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 tyggebein er i boks.. men.. bajsposer må jeg ha^^. Ja. Blir sur om bikkja der blir syk og... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hunden min ble angrepet av nobohunden i helgen og måtte inn og sy et par sting på foten, og må nå gå med lampeskjerm. Noen som vet hvor lenge jeg må ha denne på? Når han ble sydd så tygde han ut stingene mens vi skulle betale :S sannsynligvis på grunn av lokabedøvelsen. Endret 10. mars 2009 av Teac Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 RawD: Ha med hundepose og dasspapir, tilfelle bikkja blir syk på veien hjem til sitt nye hjem (slik at du kan legge spyet i posen, samt tørke opp). Diesel spydde flere ganger, en gang i hånda mi Har han stingene enda, eller tok dyrelegen nye? Det er lurt å ha skjermen på om feks natta og når du dusjer. Når han er sammen med deg er det ikke så nøye, så lenge du passer på at han ikke slikker seg på foten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå