medlem-90636 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hundene mine forsvinner i dypsnøen når vi er ute og leker på plassen utenfor brakka vi bor i :!: Du verden for en trim det er for de å bykse slik i snøen! De skulle vært filmet Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ei her i byen som fikk 13 flat-valper i fjor høst. Var innom på besøk der for å hilse på, duverden det var morsomt. Ikke unormalt med 13 valper i et kull nei.. men jeg ønsker meg IKKE så mange. Synes opp til 10 er et greit antall, spesielt siden Fanny ser ut til å ha bare 8 patter. Moren hennes fikk aldri under 10 Nå er det bare å vente å se fram til 16. mars Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hunden til en venninne fikk to ekstra patter da hun ble gravid, og jammen fikk hun ikke 10 valper også... Rart hvordan kroppen fungerer noen ganger. En døde imidlertid dagen etter, så det ble en backup-patte just in case ;p Endret 11. februar 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hunden til en venninne fikk to ekstra patter da hun ble gravid, og jammen fikk hun ikke 10 valper også... Rart hvordan kroppen fungerer noen ganger.En døde imidlertid dagen etter, så det ble en backup-patte just in case ;p Det kan godt hende det er tilfelle selv om det høres rart ut. Det må jo gå melkeganger til patten også. Cleo har 10 patter men hun har jo også hatt valper tidligere. Har faktisk aldri tenkt på å telle pattene på de jeg før nå Tessa har 10 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Geisha har 9, mens Thea har 10:) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Min har åtte. Var ikke så vanskelig å finne Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Åtte stykk her også. Lenke til kommentar
Right Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) 2 her. Åja, var det hunder folk snakket om? Endret 11. februar 2009 av Right Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lillegutten min er ikke så liten lenger. 9mnd gammel Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du verden, tiden går fort Hvordan går det med han da(hva het han nå igjen)? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du verden, tiden går fort Hvordan går det med han da(hva het han nå igjen)? Joda det går bra men makan til sta hund skal man lete lenge etter. En skikkelig håndfull hund dette her... Skulle kalt ham ADHD isteden for Harley Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skulle du bruke han til jakt? Det er jo en noe krevende(aktiv) rase til å være en vanlig familiehund. Jeg har hørt om de som ikke bruker den til jakt, har gått spor, med sin Beagle Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skulle du bruke han til jakt? Det er jo en noe krevende(aktiv) rase til å være en vanlig familiehund. Jeg har hørt om de som ikke bruker den til jakt, har gått spor, med sin Beagle Ja noe må jeg finne på.... *tenker* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tipper det vil være det beste, for deg og han Ingenting er så godt som når hunden virkelig får brukt nese og kropp. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I dag fikk jeg høre at Aiko har blitt B-godkjent \o/ Sånn, apropo spor, liksom. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når en snakker om valp, så har denne setteren fått en liten raring Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) spørsmål. Hvordan er reglene angående hund og tog? EDIT: Fant det ut selv gitt. Endret 12. februar 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 2 her. Åja, var det hunder folk snakket om? *humre* Når en snakker om valp, så har denne setteren fått en liten raring Å nei hallo så søtt!!! Nå ligger Bridie ved siden av meg her mens jeg spiser frokost. Jeg har egentlig lyst til å ut å ta bilder idag, men vet at bilen ikke vil starte, Bridie halter etter 1 min ute i kulda, og jeg kan vel egentlig ikke si jeg er sånn super glad i 20 minus selv. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Thea har krøllet seg sammen på skuldra til typen min . Syntes hun var så søt der hun lå Thea er også en engel i bilen. Legger seg ned til å sove umiddelbart. Bilsele til hund er helt supert. Jeg synes det er mye kjekkere enn å ha de i bur. Spesiellt siden bilen min er knøttliten Endret 12. februar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå