Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei her i byen som fikk 13 flat-valper i fjor høst.

Var innom på besøk der for å hilse på, duverden det var morsomt.

Ikke unormalt med 13 valper i et kull nei.. men jeg ønsker meg IKKE så mange. Synes opp til 10 er et greit antall, spesielt siden Fanny ser ut til å ha bare 8 patter. Moren hennes fikk aldri under 10 ;) Nå er det bare å vente å se fram til 16. mars :)

Lenke til kommentar
Hunden til en venninne fikk to ekstra patter da hun ble gravid, og jammen fikk hun ikke 10 valper også... Rart hvordan kroppen fungerer noen ganger.

En døde imidlertid dagen etter, så det ble en backup-patte just in case ;p

Det kan godt hende det er tilfelle selv om det høres rart ut. Det må jo gå melkeganger til patten også. Cleo har 10 patter men hun har jo også hatt valper tidligere. Har faktisk aldri tenkt på å telle pattene på de jeg før nå :hmm: Tessa har 10 ;)

Lenke til kommentar
2 her. :D

 

 

Åja, var det hunder folk snakket om? :blush:

*humre* :p

 

 

 

 

Når en snakker om valp, så har denne setteren fått en liten raring :)

post-6768-1234397110_thumb.jpg

post-6768-1234397118_thumb.jpg

Å nei hallo så søtt!!!

 

 

 

Nå ligger Bridie ved siden av meg her mens jeg spiser frokost. Jeg har egentlig lyst til å ut å ta bilder idag, men vet at bilen ikke vil starte, Bridie halter etter 1 min ute i kulda, og jeg kan vel egentlig ikke si jeg er sånn super glad i 20 minus selv.

Lenke til kommentar

Thea har krøllet seg sammen på skuldra til typen min . Syntes hun var så søt der hun lå :love:

 

n647811012_2567531_1967.jpg

 

Thea er også en engel i bilen. Legger seg ned til å sove umiddelbart. Bilsele til hund er helt supert. Jeg synes det er mye kjekkere enn å ha de i bur. Spesiellt siden bilen min er knøttliten

 

n647811012_2567602_3870.jpg

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...