Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde huset vårt stått klart hadde jeg ikke nøla et sekund med å kjøre 70 mil for å hente ham.

 

Basert på at han er en pen hund av "riktig" rase? Du vet vel omtrent ingenting om denne hunden vil jeg tro.

 

Kjenner ikke denne hunden personlig nei, men utifra det Turtlis har sagt om ham vil jeg tro dette er en ganske typisk shiba som bare trenger eiere med mer tid. Tatt i betraktning at vi har to stykker fra før er jeg ganske sikker på at det hadde gått ganske så bra med ham hjemme hos oss. Og hva er egentlig dealen med å klippe en setning rett ut av kontekst og hevde at jeg ikke veit noe om hunden? Alt jeg mente var at jeg gjerne hadde gitt den et godt hjem om alt lå til rette for det.

Lenke til kommentar

Hunden fikk krage idag stakkar, kræsjer i alt som er... Synes så synd på han, samtidig som det er så moro. aah, så søt.

Et par dager til så er det tilbake til normal tilværelse.

I tillegg har han blitt veldig glad i snø, noe som er bra, med så mye snø som har kommet her i Oslo i dag. Nei å nei.

Lenke til kommentar

Spesiellt uten pels :!: Var ikke helt gjennomtenkt det der ass, hadde jeg kommet på at det faktisk kommer snø om vinteren og det er drit å bruke fem minutter extra hver gang man skal ut for å kle på hunden, ville jeg kjøpt en med pels.

Blir bra om vår, høst og sommeren da :)

Lenke til kommentar

Nå har vi fått tilbake Rosie, eller Lily, som jeg pleide å kalle henne. En av valpene fra Shila sitt kull. Det har visst ikke gått så bra med henne i det nye hjemmet. De fortalte at hun glefset, knurret, var engstelig og utrygg generelt.

 

Nå som hun er her oppfører hun seg helt som normalt, vertfall.

Lenke til kommentar
Nå har vi fått tilbake Rosie, eller Lily, som jeg pleide å kalle henne. En av valpene fra Shila sitt kull. Det har visst ikke gått så bra med henne i det nye hjemmet. De fortalte at hun glefset, knurret, var engstelig og utrygg generelt.

 

Nå som hun er her oppfører hun seg helt som normalt, vertfall.

Det tyder vel på at de som har hatt henne kanskje ikke har vært så veldig flinke da. Hvor gammel er hun? Og hvilken rase er det? (husker ikke hva du har skjønner du...)

Lenke til kommentar

En coton de tulear. 4 mnd. De snakket allerede om å avlive henne. En liten valp!

 

Damen som kjøpte henne hadde visst tatt henne med på bråkte håndballkamper helt fra starten av. Jeg tror/vet at de behandlet henne helt feil. For hos oss oppfører hun seg helt som normalt. Verken engestelig eller utygg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...