Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååh :love: , så mange søte hunder her!

Okei, etter at jeg har hatt lyst på hund i mange år. har familien bestemt seg for at vi skal få oss en hund.

Det er en hunderase jeg alltid har hatt en forkjærlighet for, nemlig bulldoger :love: , da spessielt engelsk!!

Om noen her kunne tenke seg å fortelle meg litt mer om engelsk bulldog (har prøvd å finne mye info om de, men har ikke funnet annet enn det som ligger på canis.no), så hadde det vært kjempe fint! Folk kan vel kanskje også kanskje komme med andre forslag til raser en familie på 6 bør vurdere! :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg har tre Collier, bilde av ene her, skal se om jeg får tatt bilde av de to andre. Jeg vet han ser veldig depressiv ut på bildet, men han er faktisk en veldig smart, og veldig, veldig glad hund ^^

Søteste tingene mine. :)

Han er den eneste av de tre (han bor hos mamma sammen med meg og brødrene) som liker katter, de to andre bjeffer og løper rundt som galninger med en gang du sier ordet "pus" :p

post-108848-1161590532_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Se der ja. Begynner å vokse til nå ja. Kor tung/høy/tullete er han nå da?

7130532[/snapback]

Han er 28-29kg, Litt usikker på høyden, men han er vel på høyde med 2 1.5 liter cola flasker +- (hehe, ingen målebånd)

Tullete... veldig, han er en tornado på speed, hopper leker og "leke biter" :)

Vaktinstinktet begynner også å komme, knurrer og bjeffer på folk som går bak bilen osv, passer på familien :)

4mnd 1 uke!

Lenke til kommentar
Juliess, hunden din var jo ufattelig nydelig! Irsk ulvehund? :]

7133802[/snapback]

Takk, det varmer en mors hjerte :!: !

Ja, irsk ulvehund.

7134319[/snapback]

Nommin.. Så utrolgi skjønn ^^

Husker jeg forelsket meg i den rasen for noen år tilbake, men å ha selv er uaktuelt pga mamma sin elsk for mellomstore hunder. De er jo helt herlige, med det deiligste gemyttet <3

Lenke til kommentar
Da er det høst og fryktelig kaldt ute. For å slippe å varme Geisha i en time etter tur har vi tatt i bruk en strikkegenser mamma har laget til henne på de kaldeste dagene:)

7147311[/snapback]

Hehe. :wee: Søtt!

Men jeg er likevel glad jeg har en bikkje som får vinterpels isteden... :p

Lenke til kommentar
Søt hund Linn! :) Hvilken rase er det?

7147594[/snapback]

Dvergpinscher:)

Kort pels, røyter ikke, 25 cm fra nakke til der halen begynner og 25 cm høy. 4,5 kg tung, utroooolig kosete og verdens gladste lille hund (rotte ifølge noen)

Hun er det absolutt kjæreste jeg har i hele verden :love:

(fordelen med at hu ikke har vinterpels er at jeg slipper å støvsuge hele huset 5 ganger i uka) :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...