granny Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Vært på skitur i dag.. beklager det dårlige mobilbildet som ble tatt over skulderen mens jeg gikk.. Jammen har jeg flinke trekkhunder Endret 31. januar 2009 av granny Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Igor har klemt seg ned i kurven til den ikke like fornøyde Djevelhunden! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, hun er gretten og han demper og bare "pliis da, det ER plass" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe, når jeg ser nærmere på bildet er det noen som demper seg ja Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Uff. Fra en annonse på finn.no som skal selge en hund: "Tar liten plass" "Nypris 9000" Hallo! Det er et dyr! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ponni om dagen. Hun ligger under pledd i pysjen sin, huset mitt lekker som en sil hehe. Blir aldri varmt her. Hun synes det er kaldt ute også nå, er jo over ti minus om kveldene, og hun nekter plent å gå tur hehe. Tror hun gleder seg til sommeren. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fine bilder. Er det et 50mm fastobjektiv du bruker? Jeg sliter veldig med lysstyrken på mitt kit-objektiv til D40. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er 50mm f/1.4 Uvurderlig når jeg skal ta bilder inne på dagen Husker det var ett helvete med kitlinsa. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 30/1.4 er forresten bedre på d40 siden man uansett ikke kan klare seg med ett billig 50/1.8. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Sant, men da må jeg over til Sigma, siden Nikon ikke har noe 30mm med AF-S. Nok fotogeeking Endret 2. februar 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 30/1.4 er forresten bedre på d40 siden man uansett ikke kan klare seg med ett billig 50/1.8. Den har jeg.. Sigma da.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ylva med sin beste Al Pacino imitasjon. http://flickr.com/photos/19364179@N04/3253986711/ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bjaraas: I går testet jeg furminatoren på naboshibaen. Han stod utenfor i bånd så jeg kunne ikke dy meg Et lite drag og kammen var full av hår. Jeg ringte på døra og spurte om de ville låne den..hehe.. Skal hente den i morgen. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) En liten filmsnutt jeg satt sammen i vill fart av min skotske hjortehund. 3 år. Endret 5. februar 2009 av andrucks Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Turtlis: Ah, gennialt da. Jeg tror nesten jeg får investere i en sånn altså. Får sjekke om den finnes i svenske nettbutikker. Igor er akkurat ferdig med sin røyteperiode, så for øyeblikket er det ganske så fint her. Hvordan går det forresten med den shibaen? Dreiv den ikke og stakk av og greier (ikke at det er så uvanlig for shibaer altså...) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg tror du gjør lurt i å investere i en slik. Jeg har ikke børste han mye, bare et lite drag, men det draget dro av en god del, og jeg ser for meg at den kan funke bra på shibapels. Om den kutte/skjærer og gjør pelsen stygg tørr jeg ikke svare på.. De fleste hundene ser jo helt snåle ut i røytetiden uansett Jooda, han stikker av enda :!: Utrolig kjapp liten jævel, og han er UMULIG å få tak i!! Var vel en uke siden jeg så en liten rev løpe foran huset mitt. Løp ut i bare sokkelesten for å rope på han. Eieren var der da, men bikkja bare løp rundt som en tosk på speed Han ble ellevill da han så meg, og kom neeesten helt bort til meg. Jeg måtte lokke han inn til Diesel for å få tak i han.hehe. Jeg tror han kjeder seg litt. Står mye ut i bånd. Skal prøve å få tatt han med meg på tur i morgen. La de herje litt i snøen Har ikke passet han på lenge, mest pga Diesel. Det er en liten gnist mellom de, og Diesel "tar" han. Felix underkaster seg da, så det er MIN hund som er helt på jordet i denne saken. Irriterende. Men jeg har slått hardt ned på dette tullet og han tør ikke å prøve igjen, selv om jeg ser han har lyst, der han står stiv som en påle med halen høyt til værs Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde tispe edit: Er det bare meg som ikke ser smilyene mine i dette innlegget? heh. Endret 5. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vår labrador er blitt en liten djevel i dag. Hva skal man egentlig gjøre når hunden biter? Jeg har hørt noen her si hyle, for å si ifra at nå er det nok, men vi har et par hundebøker hvor det blandt annet står at hunden etterhvert vil prøve å finne sin plass i flokken. Nå er den jo bare knappe 11 uker, men det virker som han så vidt har begynt å prøve. Av og til får den sånne perioder der han glefser, og hvis vi tar i han (ikke hardt, men tar han vekk eller sier fy eller noe sånt), så bare fortsetter han, som om det er hevn. Og når jeg prøvde meg litt frem nå i sted, så jeg at han begynte å bli sånn glefsete, men da bare reiste jeg meg opp og så på han. Da visste han ikke helt hva han skulle gjøre, og etter et par sekunder knurret han to ganger til meg (hehe, han er jo en baby, så knurringen var veldig søt ^^), og så begynte han litt å pipe og gav helt opp, når han så at det ikke hjalp å knurre. Men hva er beste måten å få han til å slutte? Og kan det være at han har begynt å prøve seg litt frem for å finne ut hvor han ligger på rangstigen, eller er det bare kløe i tennene? Eller kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Han prøver seg og tester grenser. Han er også en valp med kløe i tennene og til tider masse energi Det funket ikke å hyle/pipe når min hund(da valp) ble for hardhendt. Han ble bare værre og enda mer gira. Når min hund gjorde igjen når jeg dyttet han unna, tok jeg tak i han. Ikke hardt, men jeg holdte i han og sa nei. Dette etter at han hadde fått advarsler om å roe seg ned. Prøv dere frem, og ikke vær redd for å feile. Venninna mi sin labrador var også ekstrem til å bite som valp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå