Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Det gjør jeg også :(

Det verste er når man plystrer på folk, det får noen spesielle blikk.

 

Off/on topic alt ettersom hvordan du ser på det:

Ylva var i et lite "vennlig" basketak med en diger Akita for noen dager siden over en godbit, og ble lagt kraftig i bakken. Det så ikke så ille ut med en gang, men etterpå ser jeg at hun har fått to små sår i siden, og en ENORM kul på skulderen. Ikke bare det, men kulen er en eller annen slags bylle under huden som jeg tror inneholder blod.

 

Hun oppfører seg 100 % normalt, har ingen problemer med å gå på benet, og hun lar meg tilogmed trykke inn byllen uten at hun gjør annet enn å se rart på meg.

 

Burde jeg gå til dyrlegen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hoppsann. liten update.. Leverte tilbake Carmen ca 5 dager etter jeg fikk henne.. Enkle grunn.. Fikk aldri den feelingen jeg syns jeg skulle hatt..Vil ha Maia jeg.... bææh

Ai da, men greit du fant det ut med engang!

Vent lenger før du skaffer deg hund du.... Og bruk LANG tid på å finne den rette. Det er ikke lett. Jeg ventet i 9mnd jeg etter jeg avlivet Buffy. Men var hele tiden på leting liksom.

 

 

 

Se denne! Imponerene. Valpen er kun 15 uker, og klikkertrent.

Ja, Fanny ER imponerende!!! Helt rått!

 

 

 

 

 

Haha. Jeg og samboeren min var ute på byen. Jeg skulle be han om å stå der til jeg hadde henta venninna mi. "BLI, DIESEL" kom det ut fra meg -med flat hånd som klart og tydelig sier bli :rofl:

 

Stakkars mann da :p Ble han fornærma? Det hadde jeg blitt (hehe)

hehehe, bruker slik på Lars ofte jeg... Vi klikkertrener også vi :p

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd min nye furminator på Diesel. Det tok en del pels. Kammen skjærer noe, og den er ikke akkurat ideel på langhårspels. Etterpå fikk han seg en runde med støvsugeren for å få fjernet all løshåret :rofl: Flinke gutten min stod helt i ro :)

 

Å herregud... Nå har jeg et mannfolk som tester kammen på seg selv.....

Og han kom fram til at den skjærer ikke :!: (til dere perverse folk: håret på hodet).

 

 

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Idag måtte vi ta livet av hunden min.

 

Hun har blitt så utrolig agressiv mot min lillesøster, det skjedde plutselig, og det ble rett og slett skummelt å la de være i nærheten av hverandre.

 

Vi hadde tre herlige år sammen, og vi fikk knyttet et stort bånd, ingen vil noen gang skjønne hvor glad jeg er i henne, hun var en venn, og hadde ellers fin personlighet, selv om hun ble veldig sjalu av seg etterhvert.

 

Her er et bilde av Leia, under sine glansdager som en uskyldig og den søteste valpen jeg visste om.

 

Jeg vil aldri glemme henne.

post-64650-1232997731_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd min nye furminator på Diesel. Det tok en del pels. Kammen skjærer noe, og den er ikke akkurat ideel på langhårspels. Etterpå fikk han seg en runde med støvsugeren for å få fjernet all løshåret :rofl: Flinke gutten min stod helt i ro :)

 

Å herregud... Nå har jeg et mannfolk som tester kammen på seg selv.....

Og han kom fram til at den skjærer ikke :!: (til dere perverse folk: håret på hodet).

 

 

 

Hund nummer to der er en shiba og det ser jo ut som hu får vekk endel pels på den. Hvordan synes du den funka sett opp mot andre børster? Blei det så mye løst hår at du var nødt til å støvsugen?

Lenke til kommentar

Det beste er å børste hunden utendørs. Det var en litt dårlig test-børsting som gjorde at han fikk mye løshår på kroppen. Jeg MÅTTE ikke støvsuge nei, hehe, men den lå like ved :p

 

Jeg har bare kjipe børster, og har ikke prøvd ei skikkelig Schæfer-karde på underullen enda. Det skal jeg kjøpe til neste røytetid. De skal være bra på slik pels..

Men se bort ifra at den er ikke så bra på Dieselpelsen er jeg meget fornøyd med den til kattene. Shibaen er jo korthår, og jeg tror den vil fungere utmerket! Du får raket bort underpels og løshår, istedet for å børste det bort :)

Jeg kjøpte størrelse M, og inkludert frakt ble det 500 :roll:

Lenke til kommentar
Så utrolig trist bertelsen! Kondolerer :(

 

Det var veldig trist, det værste er at jeg er i et helt annet fylke, så jeg fikk ikke sagt sagt adjø og takket for den herlige stunden vi hadde sammen. Pappa måtte ta turen til dyrlegen med henne, og han tok det ikke bedre enn meg.

 

Siden vi alle er så triste, betyr det at vi alle var utrolig glad i henne, og det gjør meg veldig glad, hun hadde det aldri vondt, og jeg tror ikke hun kunne havnet i et bedre hjem enn hos oss. :)

 

Det blir nok et par år før jeg vil tenke på å få en ny hund, nå må jeg bare fordøye tapet mitt.

Lenke til kommentar
Jo, jeg så de var ganske dyre, men om dem funker skikkelig er det jo greit nok. En børste har man jo så og si evig. Regner med det duger med den minste til Igor og Vesla.

Jeg hadde gått for en medium :)

Børster er som oftes veldig dyre, og denne skille seg ikke ut i pris. Dessuten kan det være en veeldig god investering :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...