Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min svarte engel i himmelen fyller i dag ni år. Du verden..tiden går fort.

Jeg husker det som det var i går.. Mamma ringte å sa jeg måtte komme hjem, fordi Caiser hadde falt i trappa. "Haha, kløne" tenkte jeg.. Men det viste seg å være lagt mer alvorlig enn som så. Det var et komplisert brudd på en valpelabb.

Jeg tenkte ofte "hva om jeg hadde gått tur med han rett etter skolen? hva om jeg hadde gått hjem fra venninna mi tidligere??". Jeg fikk ikke tatt farvel en gang.

Hvil i fred, min vakre Caiser. Du rakk bare å bli syv mnd :cry:

n750515373_3020266_9709.jpg

Lenke til kommentar

Altså, er det bare jeg som er KVINNFOLK nok her, og har klart å oppdra mannen min eller? dasslokket er ALLTID igjen om doen ikke er i bruk! Så nei, selvfølgelig drikker ingen fra den!

 

Lucifer kan tusle inn i dusjen og vaske gulvet der etter vi har dusjet, ellers drikker alle kattene fra en blomst på stua, og bikkja fra skålen på kjøkkenet. ;)

Lenke til kommentar

Hvis savnet etter den avdøde hunden var stort, og rasen blir "feil" så skjønner jeg godt at han angrer.

Det er stoor forskjell på Shar Pei og Hvit gjeterhund ;)

 

Det er fort gjort å ta vann over hodet eller handle litt på impuls. Og det er bra at Raw har funnet ut av det såpass tidlig.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hvis savnet etter den avdøde hunden var stort, og rasen blir "feil" så skjønner jeg godt at han angrer.

Det er stoor forskjell på Shar Pei og Hvit gjeterhund ;)

 

Det er fort gjort å ta vann over hodet eller handle litt på impuls. Og det er bra at Raw har funnet ut av det såpass tidlig.

 

Jeg visste ikke at han hadde mistet hunden sin. Da blir det lettere å forstå, men synes fortsatt ikke noe om å kvitte seg med hunder.

 

Var det valpen i seg selv, eller rasen det var noe galt med, Raw? Vil jo nesten tro det var rasen.

Lenke til kommentar
hehe blir vel bedre om jeg sier at ja.. det var nok feil rase for meg... Men men.

Var en fin fin hund men... Nei.. litt for vilter etter min taste... Men var null problem og levere henne tilbake så ingen har tatt skade av det.. tror jeg,.

 

Skjønte ikke helt om det er rasen som er feil eller hva du mener. Det ser litt ut som at du prøver å finne en legitim grunn.

 

De fleste valper er krevende, men det vet du kanskje. Hva er planen nå, skal du ha en annen hund?

Lenke til kommentar

Nå har vi fått hund! :new_woot:

 

En labrador retriever. Fikk den i dag, og den er ni uker gammel. Vi har fra før av to katter, en blåmasket hellig birma, og en rødoransje, langhåret skogskatt. Det går egentlig veldig fint med hunden og kattene. Hunden bryr seg ikke det minste om kattene, men kattene tør enda ikke nærme seg hunden, men da den kom turte de ikke være i samme rom, så det er skjedd en forbedring i det minste! :p Det er første gang vi har hund. Min mor har hatt hunder i oppveksten, men vi andre har lite erfaring når det kommer til å ta vare på en hund.

 

Uansett, litt bilder. Tatt med dårlig kompaktkamera, så ikke forvent særlig god kvalitet:

post-103104-1232664953_thumb.jpg

post-103104-1232664959_thumb.jpg

post-103104-1232664965_thumb.jpg

post-103104-1232664972_thumb.jpg

post-103104-1232664978_thumb.jpg

post-103104-1232664984_thumb.jpg

post-103104-1232665006_thumb.jpg

post-103104-1232665012_thumb.jpg

post-103104-1232665022_thumb.jpg

post-103104-1232665031_thumb.jpg

post-103104-1232665037_thumb.jpg

post-103104-1232665042_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hehe blir vel bedre om jeg sier at ja.. det var nok feil rase for meg... Men men.

Var en fin fin hund men... Nei.. litt for vilter etter min taste... Men var null problem og levere henne tilbake så ingen har tatt skade av det.. tror jeg,.

 

Skjønte ikke helt om det er rasen som er feil eller hva du mener. Det ser litt ut som at du prøver å finne en legitim grunn.

 

De fleste valper er krevende, men det vet du kanskje. Hva er planen nå, skal du ha en annen hund?

 

 

Prøver ikke å finne en grunn til noe som helst i grunn.. Jo hund blir det.. men ikke med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...