Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer med nytt kamera :)

 

Flere bilder og mindre krangling høres ut som en god ide. Kjappe reflekser på hunden forresten, skal mye til for at hunder reagerer kjapt nok for d40 sin blits.

 

Det var ikke det første bildet i den serien :D

Holde på oppmerksomheten hennes er ikke enkelt alltid, men her hadde jeg en godbit liggende oppå kameraet(!)

Lenke til kommentar

Mark var vel min første tanke/bekymring også ja.

 

Hun spiser ikke gul,brun eller sort tydelig skitten snø som jeg har sett da.

Hun spiser mest i snøfonner eller hvis man må gå igjennom litt dyp snø som gjør at skoen sparker opp snøbiter.

Da hiver hun seg fremover for å "fange" disse, og hun virker til å ha glemt alt hva som heter "gå pent i bånd" lærdommen sin.

Om det er snøen eller alderen som gjør hun har glemt dette skal jeg ikke si for sikkert, men det er "work in progress".

Lenke til kommentar
Hvordan er deres hunder med dette å spise snø?

Min har helt dilla og spiser alle snøbiter/isbiter den kommer over ute.

Begynner å bli litt nervøs for om mengder av dette ikke er så bra for henne, og nå om dagen er det snakk om ganske store mengder.

Cleo min er helt gal etter snø og spiser store munnfuller så fort hun får sjansen. Har ikke merket noe annet negativt en at hun faktisk har tisset på gulvet noen ganger rette etter at hun har kommet inn...( er 8 år så det er ikke akkurat slikt jeg venter....)kommer nok av at det blir kaldt og mye væte... Bare jeg husker å lufte henne en tur rett etter en slik "nysnø" tur så går det greit. Gir jo markekur minst vår og høst da...

Lenke til kommentar
Jeg var hjem til ei venninne i helga, og hunden hennes drakk fra toalettet. Diesel får IKKE lov til den slags, men det hender seg han gjør det hvis vannskåla er tom. Jeg syns det er skikkelig diskøsting!! tongue.gif

Er det normalt hjemme hos dere? hehe

Min har ikke mulighet da hun er for lav, og at badet er mitt sted.

Når jeg sitter på do, dusjer eller steller meg om morgenen kan hun pent holde seg ute av badet, og egentlig ellers også.

(jeg bor i liten leilighet, med tilsvarende lite bad)

Hadde hun derimot vært stor nok og begynt med dette skulle det fått en brå slutt ja.

Ekkelt er forbokstaven. hehe

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...