SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Drev og testet ut min nye flash isted og fikk tatt dette morsomme bilde av vofsen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Misunnelig på blitzen!! Bildene blir jo så mye bedre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Skal kjøpe meg blitz nå jeg også. Modellen under den snowdog har hvis jeg husker rett Herlig bilde forresten! Endret 5. januar 2009 av mushi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nydelig bilde, og nydelig hund SnowDOG. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Blits er gøy Fungerer fint til hunder, katter derimot, de er for kjappe til å lukke øynene http://en.wikipedia.org/wiki/Tapetum_lucidum <- om noen lurer på hvorfor enkelte hunder blir grønne, blå, osv med enkelte blitsbilder. Skulle ønske mennesket hadde noe slikt og Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ene katten min får alltid ett rødt g ett grønt øye når jeg tar bilder med blitz ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Diesel får INGEN øyne om man tar bilder av ham med blitz Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg veeet.. For å ikke snakke om kattene Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Prisen på pomeranian-valper er nå på over to millioner. 2.030.000,- for å være nøyaktig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper det er en skrivefeil Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Forundrer meg ikke om folk betaler det!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er en Belgisk Fårehund, Groenendael Nice Jeg (familien) har også en Belgisk Fårehund, men ikke Groendal. Mer denne typen: ' (Tatt fra google.) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har en dachwailer. Kan prøve og finne noe bilder av den Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er en Belgisk Fårehund, Groenendael Nice Jeg (familien) har også en Belgisk Fårehund, men ikke Groendal. Mer denne typen: ' (Tatt fra google.) Er ikke det en Tervueren, da? Litt rart om du ikke vet rasen, hvis den er renraset. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Tervueren er en belgisk fårehund(To langhårsvarianter Groenendael og Tervueren. Malinois er korthår og Laekanoisen har krøller) Få se bilde av den da Hvor gammel er han/hun? Endret 6. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, det er tervueren, og jeg visste det. Glemte rett og slett bare å ta det med i innlegget. Hun er 9 år, bilde kommer (kanskje) Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Apropos raser, er det noen som vet hva denne hunden kan være for en slags rase/blanding? Endret 6. januar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kanskje? :!:Lover ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå