darkness| Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ah. Hehe. Powerpuffgirl! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ah. Hehe. Powerpuffgirl! 6962765[/snapback] Boy he he Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Syntes den lignet en tibetansk spaniel ja. Powerpuff er vel de halveis hårløse hundene vel? Har lyst på enda en hund eg. Tror gutten kunne hatt godt av å ha en "søster" faktisk og hadde eg bodd der det var stor inngjerdet hage så hadde eg fått meg en hund til men men. Planlegger å få meg en vofs til men i framtiden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Syntes den lignet en tibetansk spaniel ja. Powerpuff er vel de halveis hårløse hundene vel? 6963361[/snapback] Chinese crested, eller kinesisk nakenhund heter den og den kommer i to varianter. Hairless: Powderpuff: Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Syntes den lignet en tibetansk spaniel ja. Powerpuff er vel de halveis hårløse hundene vel? 6963361[/snapback] Chinese crested, eller kinesisk nakenhund heter den og den kommer i to varianter. Hairless: Powderpuff: 6963719[/snapback] Ja det stemmer og den siste med hår er typen Teddy er blanding av. "ikke rart han har tykk pels" :!: Endret 29. september 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Da har jeg laget en liten film med Prins på tennisbanen( en ødelagt) der hvor jeg bor. Ble litt klur i begynnelsen av filmen. Filmen: Prins Endret 1. oktober 2006 av robB Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Da har jeg laget en liten film med Prins på tennisbanen( en ødelagt) der hvor jeg bor. Ble litt klur i begynnelsen av filmen.Filmen: Prins 6980006[/snapback] Veldig artig Skulle jo nesten tro han hadde litt hesteblod i seg Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehe, ja. Tror jeg må lage flere slike filmer. Er moro for meg og Prins. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Fant denne på youtube Konge Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Haha, den der var king ASCIWhite ________ Hows' Osvald? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hows' Osvald? Han har det bare bra..... Bortsett fra at at han har fått allergi mot hus støv! Så nå er det vasking og støvsuging every f**** day her i huset Lenke til kommentar
2ern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Ser gjerne flere bilder av forumets firbente, særlig bulldogene. Her er et gammelt bilde av Buster: Et nyere bilde: Endret 7. oktober 2006 av 2ern Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei igjen! I dag er Teddy 10 uker samt han har vært hos oss i 2 av dem Han har på 2 uker blitt en engel om natten da han er blitt både stueren og sover/viler til vi våkner Han har også lært seg at halsbånd er greit og ha på seg samt han begynner virkelig å bli flink til å gå med bånd ute. Vi har også vent han til en hundegrind "fra tips fra Linn" når vi trenger og ha litt uforstyrret tid for oss selv. (takk Linn den er super) Her er to bilder etter dagens morgenstell og et fra grinden sin. Endret 12. juni 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg vil se møkkete hunder! Her noen av min `Hunder skal være møkkete Ingenting er som å få lov å være hund Så derfor varmer det når Kåre ser slik ut: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Henri bjeffer alltid på nye folk, og er redd dem når de kommer nær. Jeg vet dette egentlig er et godt instinkt, men når vi har gjester og han bjeffer på dem kan det bli litt flaut. Noen tips om dette? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har begynt å gå tur med en saluki. Han heter Ubiq og rekker meg til magen Stor hund liten jente. Dårlig kombo, men han er for det meste snill. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg vil se møkkete hunder! Her noen av min 7045869[/snapback] Ser ut som han koser seg, ja. Dette var det mest møkkete jeg fant av bikkja mi. Hun hater å bli våt, så har ikke mange bilder av henne med søle, men når det gjelder graving, bryr hun seg ikke så mye om det... *grave* "Hva glor dere på?" Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Jeg har begynt å gå tur med en saluki. Han heter Ubiq og rekker meg til magen Stor hund liten jente. Dårlig kombo, men han er for det meste snill. 7046001[/snapback] Salukiene er en av de "penere" mynde rasene. Når jeg får bedre plass skal jeg skaffe meg en slik jeg. Er det kennel som har Ubiq eller "privat"? Endret 11. oktober 2006 av Battone Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Salukiene er en av de "penere" mynde rasene. Når jeg får bedre plass skal jeg skaffe meg en slik jeg. Er det kennel som har Ubiq eller "privat"? 7048032[/snapback] Er privat. Ikke mange oppdretterne av dem i Norge. Dama har drivi med saluki i 20 år og har endel peil. Skal høre med henne om hvor hun har fått hunden Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Afghanske mynder er tøffe. Naboene mine har to. De har et helt rom med medaljer fra utstillinger og shit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå