Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes den lignet en tibetansk spaniel ja. Powerpuff er vel de halveis hårløse hundene vel?

 

Har lyst på enda en hund eg. :cry: Tror gutten kunne hatt godt av å ha en "søster" faktisk og hadde eg bodd der det var stor inngjerdet hage så hadde eg fått meg en hund til men men. Planlegger å få meg en vofs til men i framtiden.

Lenke til kommentar
Syntes den lignet en tibetansk spaniel ja. Powerpuff er vel de halveis hårløse hundene vel?

6963361[/snapback]

Chinese crested, eller kinesisk nakenhund heter den og den kommer i to varianter.

 

 

Hairless:

chinese_crested_dog_02.jpg

 

Powderpuff:

cni1.jpg

6963719[/snapback]

 

Ja det stemmer og den siste med hår er typen Teddy er blanding av.

 

"ikke rart han har tykk pels" :!:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

I dag er Teddy 10 uker samt han har vært hos oss i 2 av dem :)

 

Han har på 2 uker blitt en engel om natten da han er blitt både stueren og sover/viler til vi våkner :love:

 

Han har også lært seg at halsbånd er greit og ha på seg samt han begynner virkelig å bli flink til å gå med bånd ute.

 

Vi har også vent han til en hundegrind "fra tips fra Linn" når vi trenger og ha litt uforstyrret tid for oss selv. (takk Linn den er super) :)

 

Her er to bilder etter dagens morgenstell og et fra grinden sin.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Jeg vil se møkkete hunder! Her noen av min

 

7045869[/snapback]

Ser ut som han koser seg, ja. :wee:

 

Dette var det mest møkkete jeg fant av bikkja mi. Hun hater å bli våt, så har ikke mange bilder av henne med søle, men når det gjelder graving, bryr hun seg ikke så mye om det...

 

post-78619-1160568598_thumb.jpg

*grave*

 

post-78619-1160568631_thumb.jpg

"Hva glor dere på?"

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å gå tur med en saluki. Han heter Ubiq og rekker meg til magen :wee: Stor hund liten jente. Dårlig kombo, men han er for det meste snill. :)

7046001[/snapback]

 

Salukiene er en av de "penere" mynde rasene. Når jeg får bedre plass skal jeg skaffe meg en slik jeg. Er det kennel som har Ubiq eller "privat"?

Endret av Battone
Lenke til kommentar
Salukiene er en av de "penere" mynde rasene. Når jeg får bedre plass skal jeg skaffe meg en slik jeg. Er det kennel som har Ubiq eller "privat"?

7048032[/snapback]

Er privat. Ikke mange oppdretterne av dem i Norge. Dama har drivi med saluki i 20 år og har endel peil. Skal høre med henne om hvor hun har fått hunden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...