mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Æææææsj. Glad jeg har tispe ass. Blod er bedre enn kukost. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 trikset er å starte med små smell i det fjærne, og for all del ikke gjør noe ut av at det smeller. med virma startet vi med salongrifle, litt unna, og bak henne slik at hun ikke skal forbinde smellene med rifla. det er viktig å være flere, siden det er lettere å få styrt smellene samtidig som man later som ingenting. ikke start rett på med kraftige ukontrollerte smell - lettere å miste kontroll over situasjonen da. kun når det går bra med kontrollerte smell i ditt nærvær går det ann å prøve litt avstand. etter gradvis tilpassning så klarer virma nå å slappe av i bilen på skyterbane er jo som all hundedressur, ta det gradvis og i hundens tempo. her blir det en rolig kveld sammen med familien + dyrene. en liten tur over gården til farmor og farfar ca. når det blir midnatt og ingen egne raketter. blir nok av dem selv om det ikke er spesielt mange naboer her. forøvrig bruker vi musikk på moderat volum når vi går ifra dyrene på nyttårsaften. blir liksom ikke like stille, og musikken reagerer jo ikke på at det smeller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Æææææsj. Glad jeg har tispe ass. Blod er bedre enn kukost. noen ganger så lurer jeg litt på hvor gammel du er kukost, og knulle(jepp,du sa det ang noe bikkjegreier her en gang) det er snakk om ei HUND her. dyr knuller ikke, de parrer, og de har heller ikke KUKOST. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 noen ganger så lurer jeg litt på hvor gammel du er kukost, og knulle(jepp,du sa det ang noe bikkjegreier her en gang) det er snakk om ei HUND her. dyr knuller ikke, de parrer, og de har heller ikke KUKOST. Det er jo akkurat det samme da, bare at vi kaller det noe annet når det gjelder bikkjer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Lotus, Mirabilis, Vivendel og Lily er så søte. De vil ikke ha noen leker, nei. De vil bare ha det gøy med meg! Jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg går fra dem. Så sitter de der, bak grinda, og sitter på meg med de store øynene sine. "Må du virkelig gå?? Lek med oss daa! Q.Q". Flere bilder kommer senere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Julie: Én ting jeg har lurt på, må du bruke ekstra store bæsjeposer til Mona? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg bruker vanlige Må bare ha litt teknikk, hehe.. Litt ekkelt, men jeg må gjøre sånn som med plastelina. Dytte klumpene på hverandre så de henger fast. Ellers så tar jeg to. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg så en G.D bæsj på tur en gang.. å herregud..den var seriøst større enn miniatyren til venninna mi :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Herlig! :!: Men finnes det ekstra store bæsjeposer, veit noen det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) noen ganger så lurer jeg litt på hvor gammel du er kukost, og knulle(jepp,du sa det ang noe bikkjegreier her en gang) det er snakk om ei HUND her. dyr knuller ikke, de parrer, og de har heller ikke KUKOST. Man kan da ikke være blodseriøs hver dag. Den eneste som har nevnt knulling i denne tråden er deg og øyvind dahle fant jeg ut. Hva er meninga med å trekke frem det egentlig? Hva vil du frem til? Endret 16. desember 2008 av mushi Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fra hefte jeg fikk av oppdretterne til Mona:Det er viktig å holde gutten ren her, en kan bruke forhudsrens eller grønnsåpevann (skyll godt med lunkent vann). Uttrekk av timian er også bra. Dette spyles godt inn i forhudsposen med f.eks en øreballong. Deretter tettes huden med hånden, og penis masseres. Gjør dette med et par dagers mellomrom i en ukes tid hvis det er mye gul væske på tuppen. Takk Da var jeg ikke helt på jordet når jeg ba henne vaske godt med grønnsåpevann og skylle godt! godt man kan bruke godt gammelt bondevett ! Joda.. som sagt vet jeg om forhudrens og også ørerens som er ferdig blanda.. men siden jeg har klart meg uten ferdig ørerens i alle år (bruker babyolje..) så tenkte jeg at det burde være mulig å bruke noe annet også for å holde de rene dere nede . Husker jeg har "undervist" i dette på teorikveld på dressurkurs for utallige år siden - men da var det snakk om et middel man kjøpte på apotek og som jeg nå ikke kan huske hva heter. Men det med øreballong brukte vi også da... Tenker ikke så mye på det når man bare har tisper... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg er sjeldent blodseriøst, men jeg skriver ikke at bikkja mi har kukost. Jeg vil fram til at du kommer med barnslige utsagn, ikke noe værre enn det, så du trenger ikke å legge opp til noen diskusjon rundt det Om det var under hunder, katter eller hester aner jeg ikke, men jeg legger veldig fort merke til ord som ikke passer sammen med dyrehold.. Men det er nå meg da Endret 16. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det var nå helt ærlig talt du som la opp til diskusjon med det ved å i det hele tatt ta det opp. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg la ikke opp til noen diskusjon, jeg sa bare hva jeg mente. har ingen interesse av å diskutere dette(hva er det å diskutere.lol), men det virker som Mushi har det, på svaret hun gav meg, og da skal hun gjerne få et svar tilbake Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Når du påstår noe, får du regne med å få svar også. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 endelig pause på jobben og jeg titter frem og tilbake på collier...*sukk*, skulle ønske jeg bare kunne kjøpe en nå med en gang, men jeg må vente til jeg får leilighet, og så får jeg lese meg opp, slik at jeg er klar for valpen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 At hvem gidder hva? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva forventere dere som har både katt og hund at hunden skal tåle? Virma takler nå at Frøya vasker labbene hennes Tar tid, men de holder på å gå overens nå Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva hunden skal kunne tåle fra katten? Diesel liker IKKE at de komme bort når han sover. Da "glefser" han etter de, og han brummer/smiiiler(demper seg, "flekker tenner") når de er i nærheten av maten/godbitene. Her i gården er det kattene som ikke får være i fred. Bikkja er superdryg med de enkelte dager :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå