Turtlis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har du snakket med andre med denne rasen?? På feks doggis.no(eller bull.forumet) vet jeg det er flere med rasen. De har mye kunnskap og kjenner oppdrettere. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jo. har vel lest det som er å lese, pluss snakket med MANGE forskjellige oppdrettere osv osv, Det blir ikke noe impulskjøp uansett for å si det sånn. Vurderte også Ambull før jeg valgte Maia. EDIT: Men siden det er iallefall 2 her inne tenkte jeg og sjekke her først og så hadde jeg planer om å spørre på ambull forumet. Endret 13. desember 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spør på flere plasser du, så er du garantert en god oppdretter Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 joda. er jo liksom det jeg driver og sjekker opp nå da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eg kan egentlig ikke si så mye om østergaards ettersom eg ikke kjenner såå mye til de men en ting er sikkert og det er det at eg blir meget skeptisk når man ser antall av hunder som kommer derfra. Nå skal eg ikke annklage de for å drive valpefabrikk men det er rart at det er så mange hunder som kommer derfra. Vet om en som ringte og fikk valp på dagen så de virker ikke så spesielt nøye med kem som får kjøpe valper heller. Eg har/hadde planer om ambull i framtiden og om eg skal ha så vil eg ikke ha valper fra noen andre enn Blockybulldogs fra sverige som er meget seriøse. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hmm fikk en mail fra http://www.american-bulldogs.dk/en/ . Dem hadde en tispe igjen.Da er det snakk om å eventuellt sende via fly hit. Vet ikke helt om jeg skal takke ja eller nei. En oppdretter som selger hund til noen de aldri har møtt før? Og som ikke krever at du kommer og henter valpen selv? Jeg unner ikke noen valp å sitte alene i lasterommet på ett fly iallefall. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis du skulle bruke god tid på å bestemme deg og finne en god oppdretter, så bør du vente litt lenger Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis du skulle bruke god tid på å bestemme deg og finne en god oppdretter, så bør du vente litt lenger Som sagt., ingen planer om å få en hund igjen før neste år, Men skader ikke å sjekke ut div oppdrettere. Jeg tar ikke det første og beste jeg kommer over for å si det sånn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ser ut til at det blir ny bikkje i hus hos mamma óg. Parringa skulle vel skje i løpet av høsten. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Diesel altså..... Han har spist en kleshenger av tre i senga Små flis overalt! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei. sa ifra meg hele ambull opplegget. Tror jeg går for en rase jeg har vært litt mer borti. Så blir en rottis. Og etter å ha blitt anbefalt å gå igjennom NRK så fant jeg en opdretter ikke så langt unna her jeg bor faktisk. Dem fikk ett kull den 10 desember i år, Så jeg hadde en lang fin samtale med dem, og dem ville jeg skulle komme og hilse på dem og valpene når dem er en 4 ukers tid. Pluss dem forlangte at jeg røngta dem og mental testa dem innen en viss tid. Dem skulle hjelpe meg med angående mental testen. Så går det som det skal så blir det vel hund i hus i februar en gang. SKal bli morro og få følge med helt fra starten av iallefall. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det hørtes helt ideellt ut Hvilken oppdretter er det? Lykke til videre! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Oppdretter er Last Legend Men ingenting er avgjort ennå. Fra dems side iallefall. så får bare vente og se. Endret 14. desember 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 De så ordentlig flott ut, men hørtes krevende ut også Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva hørtes krevende ut? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Måten de avlet på, bruks og lydighet. Slike linjer krever jo gjerne litt mer enn den hverdagslige hund avlet for utstilling/familieforhold. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jau. Men jeg sa nå hva jeg skulle ha hunden til osv. og jeg har verken fått ja eller nei så letingen etter en ny følgesvenn stopper ikke av den grunn. Tar som sagt ikke det første og beste. Men Kan ikke se noen bedre løsning enn å kontakte oppdrettere og høre hva dem sier. Og eventuellt lar meg komme og hilse på valpene med tid. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den 25. november kom Kennel Hakinos G-G kull til verden. La meg presentere..... Gromme Gorm. Rød tricolor, hannhund, lang hale. Gåtefulle Gynter. Svart tricolor, hannhund, lang stump. Gode Goliat. Red Merle, hannhund, lang stump. Gossine Geisha. Svart tricolor, tispe, kort stump. For flere bilder og mer info om kullet, se på min hjemmeside. www.psycholynx.com Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Huff, her er jeg borte fra forumet i en uke fordi bestemor døde, og så er det nok en forumhund som har blitt avlivet, også Maia som var så søt også. Jeg liker de asiatiske rasene, Shar Pei, Inu'er osv. Rottweiler er også godhunder, men jeg er så grusomt allergisk mot slike hunder. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Å, jeg har så lyst på hund! Har hatt lyst på en Staffordshire Bull Terrier de siste årene, og jeg blir bare gal av hvor heftig jeg lengter etter å være hundeeier. Men vanskelig når jeg bor for meg selv, går på skole og jobber. Hadde ikke vært rettferdig ovenfor hunden, hvor enn smertefullt det er å innrømme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå