Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Igor ja, kanskje det. Jo, hu hopper rett på henne. Biter seg fast et sted der hu får tak og blir hengende. Flekker tenner og skriker. 12 uker gammel.... Er nok ikke lenge før hu dytter Igor ned på rangstigen. Igor er også bittelitt sånn mot den valpen faktisk. Han skal stjele ALT som hun finner, være seg det er ei leike, tyggebein eller ei fille. Hu skal ikke få lov til å ha det moro med noenting. Forbanna spesiell rase, men som sagt, verdens herligste, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle det være fake?

Her er en labrador, jeg tviler ikke på at de kan få en sånn snål kroppsfasong ;)

 

Hvorfor? Fordi den mangler forbenet kanskje..

Ser jo ut som noen har glemt å putte det tilbake i redigeringen.

Sier ikke jeg vet det er fake, jeg sier bare det ser litt slik ut,.

At den manglet et ben og veier 98kg passer ikke helt sammen.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

hehe, neimen hallo! Så så lenge man ikke SER 4 bein på bildet, så mangler hunden et?

 

Da har jeg hund med 3 bein gitt... Evnt 8 i visse tilfeller, og en ekstra hale osv.

 

Bikkja på bildet GÅR jo. Det ene bakbeinet er bare i rett vinkel bak frambeinet, som forøvrig er strekt bakover fordi hunden GÅR fremover.

Jeg er forøvrig heller ikke i tvil om at bikkja faktisk ER så feit... Det ER hunder som er det.. Desverre.

 

Har selv vært med å avlive en lab på 60 kg liksom. Rundt 35 kg overvekt. Så at en rottis kan bli 98 tviler jeg ikke på.

 

 

Edit: Hvor mange bein har Bridie?

 

091208_008.jpg

 

091208_013.jpg

Endret av LuciferLynx
Lenke til kommentar
hehe, neimen hallo! Så så lenge man ikke SER 4 bein på bildet, så mangler hunden et?

 

Og resten av det jeg skrev hopper vi over da det passet så bra med kun 3 ben?

Det er et stort søkk inn der jeg mener det ville vært mer naturlig at frembenet var.

Hos din hund ser du tydelig konturene av et ben, selv om det ikke er tydelig, mens på rottisen kunne det like godt være ulvekloa slik han står.

 

Jeg syntes det var flere mistenkelige detaljer, og slik hunde faktisk står ville bakbenet og frembenet ligget klin intill hverandre.

Sier ikke jeg vet det er fake for andre gang, jeg bare syntes bildet var merkelig.

Lenke til kommentar

Ja må sutre litt jeg nå. Hadde som sagt en shar pei som het Maia. Hun har hatt store problemer med ørene sine siden veldig ung alder. Hun hadde fått betennelse igjen for 3-4 gang, så tok henne med til vetrinæren i dag for å eventuellt få medisiner til henne. Betennelsen har sluppet taket og kommet tilbake ca hver tredje måned. Men i dag ble det ingen medisin. Fikk beskjed om at det var ikke noe mer dem kunne gjøre for henne siden det ikke er noen medisin som hjelper på henne og opersajon var ingen hensikt. Så med dette ble en vanlig helsesjekk til noe mye mer. Det ble anbefalt avliving. Så da ble hverdagen plutselig en helt annen igjen. Ingen Maia og gå tur med. Ingen Maia i senga si. Vel. er vel sånn livet er desverre. snufs. R.I.P . Hun ble 13mnd gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...