Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Det er veldig enkelt. Jeg laster ned ett tilleggsprogram til msn som heter msn+ og installerer det på laptoppen hjemme. Så lager jeg en egen msn adresse til hundene ([email protected]) og legger til denne som en kontakt til min egen msn adresse. Tilleggsprogrammet bruker jeg fordi det muliggjør å automatisk akseptere webcam-forespørsler :)

Før jeg drar på jobb logger jeg meg på msn med hundenes adresse og vender kameraet mot hundene . Når jeg kommer på jobb logger jeg meg på min adresse, åpner kontaktvinduet til hundene og trykker "se webcam".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er veldig enkelt. Jeg laster ned ett tilleggsprogram til msn som heter msn+ og installerer det på laptoppen hjemme. Så lager jeg en egen msn adresse til hundene ([email protected]) og legger til denne som en kontakt til min egen msn adresse. Tilleggsprogrammet bruker jeg fordi det muliggjør å automatisk akseptere webcam-forespørsler :)

Før jeg drar på jobb logger jeg meg på msn med hundenes adresse og vender kameraet mot hundene . Når jeg kommer på jobb logger jeg meg på min adresse, åpner kontaktvinduet til hundene og trykker "se webcam".

Smart :thumbup: og tusen takk for utfyllende forklaring! Jeg har jo planer om å ha valper - og da hadde det jo vært kjempekjekt når jeg ikke kan sitte ved valpekassa hele tiden:-)

Edit: så enkelt var det ikke - for jeg klarer jo selvfølgelig ikke å finne msn+ noe sted jeg da... linke?

Edit 2: Fant det!

Endret av granny
Lenke til kommentar

For det første: Dette med å bruke hunder som ransvåpen, syns jeg er helt absurd. En hund er jo påstått å være menneskets beskytter, og nå blir dette helt omvendt! Jeg synes det er helt sykt. Ikke bare med tanke på menneskenes sikkerhet, men også at dette er å utnytte de stakkars dyrene. De hisser dem opp og stresser dem slik at de skal være angrepsklare :nei:

Og for det andre:

Eller hva med denne rottisen på 98 kg:

Dette syns ikke jeg er morsomt i det hele tatt. Noen folk ler kanskje og peker mens de skriker opphisset: "Se på den feite hunden, a!" Det er rett og slett dyreplageri, noe som er ganske opplagt. Tenk på hvordan dyrene har det da; de må da ha alle slags beinproblemer, ryggploblemer, fuglene vet hva. Helt forferdelig...

Lenke til kommentar

Egg er bra for hud og pels, og da spesielt rå eggeplomme, som inneholder store mengder av b-vitaminet biotin. Biotin er spesielt fordelaktig for både hud og pels. Rå eggehvite inneholder riktignok et stoff som reduserer opptaket av biotin, men man skal gi store mengder rå eggehvite før det slår ut negativt.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke navnet ditt(jeg har gullfisk minne), men du med to Shiba. Hvordan er de mot andre hunder ?

Jeg tok med meg Felix på tur i dag, skulle møte ei venninne med tispa si. Diesel dro meg over ende og var helt VILL!! De er nemlig kjærester og har ikke møttes på leenge.. Gledelig gjensyn kan man si :love: Og lille Felix da.. Han bjeffa og "knurra" mot denne tispa. Han "angrep" også. Vi slapp de løs, og da roet han seg ned et par hakk.

Det er jo tydelig at han er usikker, men jeg skjønner ikke hvorfor han føler seg truet av tisper? Han er også bare 7-8 mnd, og det er jo ikke normal valpeoppførsel å angripe andre(han var også meget hissig på Diesel bare åtte uker gammel). Sært..

Han fikk seg en karamell av Diesel og. Da ble han helt paff, og kom bort til meg. Satte seg foran meg og ville ha kos. Og han kommer sjeldent bort til meg på tur :p Rare hunden..men han er litt søt og da.

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke navnet ditt(jeg har gullfisk minne), men du med to Shiba. Hvordan er de mot andre hunder?

Det er nok fordi jeg var teit og valgte etternavn som nick istedetfor noe mer klingende. Skal jobbe med saken og bytte til noe mer letthusket!

Jo, mot andre hunder. Igor er sykt selektiv. Han har to bestevenner, den ene er Ludde som er en bichon og den andre er Trixie som er samojed. Disse to overfaller han hver gang de møtes og blir helt spinnvill. Andre hunder er han ikke interessert i for fem øre. Vesla er det totalt motsatt med. Hu skal bort til alle hu ser. De som har samojed har også en stor Vorsteh-valp på 8 måneder. Denne bosser Vesla over hele tida. Hu er sykt tøff og kommer til å bli et mareritt å oppdra! Vorstehn er 10 ganger så stor, men kryper langs gulvet når lillemor kommer.

Endret av bjaraas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...