mushi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Gratulerer! :D Så morro! Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bridie ble Norsk Vinner med CACIB idag!!! :D Gratulerer så mye! Ble du BIR ogsåså du var med i gruppa? Fanny ble bare nr 3 i brukshund uten CK - så det var ikke det helt store.. MEN jeg øyenlyste og øynene var prima og det betyr jo mer likevel da Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bridie ble Norsk Vinner med CACIB idag!!! :D Gratulerer så mye med Bridie, veldig morro å oppleve å få en slik tittel! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Gratulerer til Bridie med fantastiske resultater Haha, herregud. I dag har jeg klipt klørne til Felix, naboshiba. Jeg hadde ikke en gang rørt neglen med saksa før han hyyyyyyylte som en stukken gris. Dere kan se for dere hvordan selve klippingen ble :!: Tok bare et par negler, var mest for treningen sin del edit: Når jeg klipte klør slapp han ekstreme mengder hår. Aldri sett makan. Jeg kom hjem med hvit bukse Endret 25. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Turtlis: Ditt første shiba scream? Det synger godt i øra en stund etterpå det der. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Neei det er mer som mitt tyvende Diesel tråkket på han en gang, han hylte noe helt forferdelig, og leeenge. Jeg trodde Felix hadde brekt foten rett av og løp bort til han :!: Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 De har mye lyder for seg. Bjeffer lite, men mjauer og skriker. Første gangen vi hadde Igor løs i skogen la han seg plutselig ned og bare hyla som en gris. Fant aldri ut hvorfor. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Felix bruker å stå i bånd utenfor, og hver gang han ser meg setter han i gang et grusomt hyl. Roper jeg FILIX klikker han helt...hehe. Tipper naboene er lei Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ylva er helt stillegående :| Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bridie ble Norsk Vinner med CACIB idag!!! :D Gratulerer så mye! Ble du BIR ogsåså du var med i gruppa? Fanny ble bare nr 3 i brukshund uten CK - så det var ikke det helt store.. MEN jeg øyenlyste og øynene var prima og det betyr jo mer likevel da Nei, "kun" Bim, men jammen holder det gitt!! Hannen slo ut Bridie der, og han ble forøvrig blandt de 6 beste i gruppeplassering, men ble ikke plassert etter det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Snøen er kommet...så lenge det varte. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det har den her også SnowDOG. Vært en stund.. Sent i forhold til fjor.. Men i følge lokale værmld så skal det regne igjen før helga :S Vil ha mer jeg =) Endret 25. november 2008 av Leffy Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Har postet linken før, og jeg gjør det igjen. Shibavalper på webcam Nå ser vi hele grinda til valpene Jeg lurer på hvor mamman er? Endret 26. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tipper mamman er drittlei og holder seg så mye unna som hun kan :!: Geisha ble ANGREPET hver gang hun nærmet seg valpene når de klarte å løpe (og bite) maaaaaaat!! Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen her som har erfaring med dalmatinere, egentlig? Jeg ble plutselig veldig nysgjerrig på rasen. Har liksom ikke hørt så mye om dem. Gemytt, bruksområde, osv. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Min erfaring er at de er livlige og røyter :!: Lenke til kommentar
Right Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Røyting og livlighet er man da vant til. :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ylva hilser på en av sine undersåtter. Please ignore the fat man on the left. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vakker hest Og hund Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Kjenner en med dalmis Flotte hunder. Trenger en del tur og dressering for å være fornøyd, men flotte familiehunder. Litt for vilter for min smak. Er kaoshund på samme måte som boxer. Virker som de er ganske lette å trene. Endret 27. november 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå