Notatblokk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri. Skal stille Fanny der jeg "Bare" 137 flatter påmeldt... 66 tisper - så det blir en "liten" konkurranse... Finnes det noen måte å kjenne igjen deg da? Troooor ikke jeg klarer å skille Fanny ut fra de 60 andre tispene Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri. Skal stille Fanny der jeg "Bare" 137 flatter påmeldt... 66 tisper - så det blir en "liten" konkurranse... Finnes det noen måte å kjenne igjen deg da? Troooor ikke jeg klarer å skille Fanny ut fra de 60 andre tispene Merkelig Jeg har jo et nummer da - men nå er jeg på jobb og husker jo ikke det i farten... Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nå har jeg akkurat levert nabobikkja. Jeg så en "liten" hund på veien, med et bånd på slep. Ropte på han, og han fikk komme inn å herje litt Da jeg skulle levere han åpet ikke folket før etter tre runder med ringeklokka. Eieren åpnet.. halvfull... klokke halv tre! De skulle sette han ute i bånd, men hadde ikke greid det, siden han var løs Hva syns dere m denne saken; Markkur på resept Er helt enig i at det da vil bli mange som ikke kommer til å behandle sine hunder og det kan da vel virkelig ikke være noen fordel? Har ikke hørt om noen hunder som har hatt uheldige bivirkninger i forbindelse med bruk av markekur så jeg forstår ikke helt bakgrunnen for dette. Lenke til kommentar
Hanne63 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei! eier nr. to som svarer her :!: Skjønnassen vår er 9 år, akkurat nå ser han ut som en hippie! Vi klipper han noe om sommeren, bla. når han er på sommerferie på den franske rivieran! Denne hunden kan tas med hvor som helst. Også smuglet inn på lugar på danskebåten. Han er veldig glad i mennesker, noen ganger liit anspent i møte med andre hunder. Det funker alltid når han får hilse løs uten bånd. Han har vært mye syk i høst, menigitt, eller hjernehinnebetennelse som det også heter. Så det har gått i kortison hele høst, med det resultat at han nå er god og rund. Helt matvrak. ja,ja.... slenger til slutt med et bilde av hunden i kosestilling. han er litt rund som dere ser, og kortklipt i dette bilde. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Også smuglet inn på lugar på danskebåten. Er det noe lurt da?? :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Fant noen bilder på bloggen til mora mi som jeg ikke hadde sett av Thea før. Syntes de var litt fine I dag gikk vi tur med hundene i skikkelig rufsevær. Hundene burde definitivt hatt dekken eller noe på seg, for det var tydelig at iallefall Thea ikke trivdes særlig. Skal prøve å få overført noen bilder fra turen etterpå, men jeg har ikke PC for tiden, og har ikke lyst å overfylle typen sin PC med hundebilder. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eg fann eit kvalpebilete av Atlas! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Linn chistin: Kjøpte meg en fleecedress fra hurtta igår. Aldri sett bikkja så glad på tur før, halsen gikk som en propell hele turen! Anbefales! De har prøvd å lage en kolleksjon sm passer til flest mulig hunder så er en drøss av størrelser og beinlengder på de dressene. http://www.hurttacollection.com/hurtta.jsp...fleece_overalls Her var vi på tur igår (før jeg kjøpte dressen ). Utrolig fint der! Endret 22. november 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Eplefe: Jeg skulle til å skrive søt sheltie :!: Nydelig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi skulle eigentleg hatt litlesøster (ser halen hennar i utkanten av biletet), men mamma falt for Atlas då vi fekk det biletet av han. Han var skikkelig nydeleg (det er han jo sjølvsagt framleis ), og tidvis saknar eg valpetida. Men å kunne ha badedøra open uten å finne undertøyet sitt i stova er ikkje noko eg saknar. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Takk.. det er ikke bare din. Ser ut som et horehus her enkelte dager. Bher og truser overalt, gjerne brukte klær Har du sluttet å skrive bokmål? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tar meg ein pause. Merker så godt når eg ikkje går på skule at nynorsken får forfalle fritt. Så eg fresher litt opp no. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er ikke noe glad i å kle på hundene mine egentlig Kjøpte bilsele til Thea her om dagen. Fy søren noe så kjekt! Thea legger seg nå bare rett ned og sover i setet. Skulle kjøpe en til Geisha i dag, men den var for trang.. får bytte i en større en på mandag. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Diesel har fått seg bein. NAM! Har også en stor pose med masse annet godt, men vi skal legge det i bua over natta for å få tint det litt. Skal hogge det opp i morgen og se hva det er for noe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvis bikkja fryser kler man vel på den? Selv om den har pels eller ikke. Går jo ann å kjøpe en genser eller dekken også. Lettere å ta på. Er ikke noe vits i at bikkja går rundt å fryser bare fordi eieren ikke er noe glad i klær på bikkjer. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mine hunder har jo tross alt pels da , og det skal ganske kaldt vær til for at de skal fryse skikkelig. Jeg fryser jo litt jeg også når det er rufsevær og vind. Hundene mine har ikke direkte vondt av å fryse bittelitt innimellom. Jeg vil ikke ha pysehunder som skjelver og krøker seg sammen så fort sola ikke skinner på de Du trodde jo at man ikke behøvde å kle på nakenhunder før det var minus 10 grader ute før du fikk din Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er jo som å løpe rundt naken med lue og sokker da :!: Hvis jeg fryser/synes det er kjølig med vinterjakka på, tar jeg på henne klær. Synes jeg det er greit eller varmt med den jakka, kler jeg ikke på henne. Virker som det er den gradestokken hun har innebygget. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Herregud så søt Turtlis Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bridie ble Norsk Vinner med CACIB idag!!! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå