Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri.

Skal stille Fanny der jeg :thumbup: "Bare" 137 flatter påmeldt... 66 tisper - så det blir en "liten" konkurranse...

Finnes det noen måte å kjenne igjen deg da? Troooor ikke jeg klarer å skille Fanny ut fra de 60 andre tispene :p

Merkelig :whistle: Jeg har jo et nummer da - men nå er jeg på jobb og husker jo ikke det i farten...

Lenke til kommentar
Nå har jeg akkurat levert nabobikkja. Jeg så en "liten" hund på veien, med et bånd på slep. Ropte på han, og han fikk komme inn å herje litt :p Da jeg skulle levere han åpet ikke folket før etter tre runder med ringeklokka. Eieren åpnet.. halvfull... klokke halv tre! :roll:

De skulle sette han ute i bånd, men hadde ikke greid det, siden han var løs

Hva syns dere m denne saken; Markkur på resept

Er helt enig i at det da vil bli mange som ikke kommer til å behandle sine hunder og det kan da vel virkelig ikke være noen fordel? Har ikke hørt om noen hunder som har hatt uheldige bivirkninger i forbindelse med bruk av markekur så jeg forstår ikke helt bakgrunnen for dette.

Lenke til kommentar

Hei!

eier nr. to som svarer her :!:

Skjønnassen vår er 9 år, akkurat nå ser han ut som en hippie! Vi klipper han noe om sommeren, bla. når han er på sommerferie på den franske rivieran! Denne hunden kan tas med hvor som helst. Også smuglet inn på lugar på danskebåten. Han er veldig glad i mennesker, noen ganger liit anspent i møte med andre hunder. Det funker alltid når han får hilse løs uten bånd. Han har vært mye syk i høst, menigitt, eller hjernehinnebetennelse som det også heter. Så det har gått i kortison hele høst, med det resultat at han nå er god og rund. Helt matvrak. ja,ja....

slenger til slutt med et bilde av hunden i kosestilling. han er litt rund som dere ser, og kortklipt i dette bilde.

post-177569-1227347898_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fant noen bilder på bloggen til mora mi som jeg ikke hadde sett av Thea før. Syntes de var litt fine :innocent: I dag gikk vi tur med hundene i skikkelig rufsevær. Hundene burde definitivt hatt dekken eller noe på seg, for det var tydelig at iallefall Thea ikke trivdes særlig. Skal prøve å få overført noen bilder fra turen etterpå, men jeg har ikke PC for tiden, og har ikke lyst å overfylle typen sin PC med hundebilder.

post-90636-1227354687_thumb.jpg

post-90636-1227354693_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Linn chistin: Kjøpte meg en fleecedress fra hurtta igår. Aldri sett bikkja så glad på tur før, halsen gikk som en propell hele turen! Anbefales!

De har prøvd å lage en kolleksjon sm passer til flest mulig hunder så er en drøss av størrelser og beinlengder på de dressene.

http://www.hurttacollection.com/hurtta.jsp...fleece_overalls

Her var vi på tur igår (før jeg kjøpte dressen :p). Utrolig fint der!

Tur2111048.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Vi skulle eigentleg hatt litlesøster (ser halen hennar i utkanten av biletet), men mamma falt for Atlas då vi fekk det biletet av han. Han var skikkelig nydeleg (det er han jo sjølvsagt framleis :love: ), og tidvis saknar eg valpetida. Men å kunne ha badedøra open uten å finne undertøyet sitt i stova er ikkje noko eg saknar. :p

Lenke til kommentar

Mine hunder har jo tross alt pels da , og det skal ganske kaldt vær til for at de skal fryse skikkelig. Jeg fryser jo litt jeg også når det er rufsevær og vind. Hundene mine har ikke direkte vondt av å fryse bittelitt innimellom. Jeg vil ikke ha pysehunder som skjelver og krøker seg sammen så fort sola ikke skinner på de :)

Du trodde jo at man ikke behøvde å kle på nakenhunder før det var minus 10 grader ute før du fikk din :lol:

Lenke til kommentar

Er jo som å løpe rundt naken med lue og sokker da :!:

Hvis jeg fryser/synes det er kjølig med vinterjakka på, tar jeg på henne klær. Synes jeg det er greit eller varmt med den jakka, kler jeg ikke på henne. Virker som det er den gradestokken hun har innebygget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...