Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei på deg. Du er ny i denne tråden? :)

Fortell litt om hunden din da!

Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder :D

 

Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske.

Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hei på deg. Du er ny i denne tråden? :)

Fortell litt om hunden din da!

Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder :D

 

Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske.

Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!:

 

 

hallo :)

 

ja jeg er litt ny her.

 

vel, han er en veldig fin familiehund ;) han er litt stort for en yorkie å være egentlig, og er litt rund, hehe.

han har en helt utrolig fin personlighet, og gjør ALT for mat, eller godbit.

han liker å gå tur, men vet når han vil hjem for å si det sånn :whistle:

 

jeg vil anbefale ALLE som tenker på å kjøpe en terrier, å velge yorkshirer terrier. fantastisk rase :w00t:

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat levert nabobikkja. Jeg så en "liten" hund på veien, med et bånd på slep. Ropte på han, og han fikk komme inn å herje litt :p Da jeg skulle levere han åpet ikke folket før etter tre runder med ringeklokka. Eieren åpnet.. halvfull... klokke halv tre! :roll:

De skulle sette han ute i bånd, men hadde ikke greid det, siden han var løs

 

Hva syns dere m denne saken; Markkur på resept

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...