medlem-90636 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Turtlis: Hvis du har en hanne på 30 kg, ei tispe på 25 ser jeg for meg at du blir dratt veldig lett overende Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Får gå tur når det er vindstille da... Fløy nesten på havna ista Lenke til kommentar
joestone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei tenkte jeg skulle legge ved et bilde av yorkshirer terrieren min Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Hei på deg. Du er ny i denne tråden? Fortell litt om hunden din da! Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske. Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!: Endret 19. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Valpesyk! Hvorfor blir man aldri frisk? Har utrolig lyst på en sånn her: http://www.dkimages.com/discover/previews/947/55005807.JPG Er litt tilbakeholden siden folk sikkert hadde sett på meg som gal om jeg hadde en sånn og en nakenhund :!: Men de er så herlige! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mushi, du var jo valpesyk allerede når Ponni var 12 uker :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 *sukk* Ja det kommer aldri til å gå over før jeg kjøper meg hundre valper. Da har jeg hundre-og-en, akkurat som i filmen. ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og det ender med at du må gå på sosialen fordi du ikke har penger til mat, og hele huset er fullpissa :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Neida, er god på reinslighetstrening. Kanskje det er babis jeg egentlig vil ha, billigere enn å kjøpe hundre bikkjer haha. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hehe, du vet ikke om du er valpesjuk eller verpesjuk ?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er ikke lett noenganger å være kvinnfolk. Samme greiene haha. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg kjenner lett forskjellen på valpesjuk og verpesjuk. Og jeg er IKKE valpesjuk :!: I lengden tror jeg det er MYE billigere å kjøpe seg bikkjer though - Hvis det er penger det står om. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri. Lenke til kommentar
joestone Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei på deg. Du er ny i denne tråden? Fortell litt om hunden din da! Venninna mi har to stykker, fra sverige. En valp og ei på 1 1/2 år. Søte hunder Haha, føler meg som en lam sosialklient her jeg sitter. Diesel holder nemlig på å roter til huset. Jeg orker ikke å røre meg en meter..og det straffer seg. Han har dradd utover fire colaflasker og holder nå på å river i stykker ei pizzaeske. Nå ble vist pizzaesken kjedelig.. Lurer på hva han finner på da? Se der ja.. han hentet seg ei penn :!: hallo ja jeg er litt ny her. vel, han er en veldig fin familiehund han er litt stort for en yorkie å være egentlig, og er litt rund, hehe. han har en helt utrolig fin personlighet, og gjør ALT for mat, eller godbit. han liker å gå tur, men vet når han vil hjem for å si det sånn jeg vil anbefale ALLE som tenker på å kjøpe en terrier, å velge yorkshirer terrier. fantastisk rase Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvor gammel er han, og klipper dere han? Det bor en ikke langt unna meg som blir klipt.. Personlig syns jeg det er mye finere enn det lange håret. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er enig med Turtlis anng. det lange håret. Som oftest blir de det tjafsete og rart også. Mye finere når de blir klippt. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 NKK Hamar i helgen! Bare som tilskuere da, skal ha med Siri. Skal stille Fanny der jeg "Bare" 137 flatter påmeldt... 66 tisper - så det blir en "liten" konkurranse... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nå har jeg akkurat levert nabobikkja. Jeg så en "liten" hund på veien, med et bånd på slep. Ropte på han, og han fikk komme inn å herje litt Da jeg skulle levere han åpet ikke folket før etter tre runder med ringeklokka. Eieren åpnet.. halvfull... klokke halv tre! De skulle sette han ute i bånd, men hadde ikke greid det, siden han var løs Hva syns dere m denne saken; Markkur på resept Endret 21. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som vet hva den svarte , ulveaktige hunderasen heter.....den har tykk , luftig pels ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Svart Schæfer ? Endret 21. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå