Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Juliess;

Ser for meg at det kan bli grisete å sende det med post :!:

L_C;

Hvor stor er denne fryseren da? Vi har ei bod, men usikker på hvordan det er med stikkontakter der inne.

Pappa sin gikk til helvette(han glemte å ha i kontakten etter å ha fønet(faktisk)håret sitt.hehe).. Lurer på å få han til å kjøpe seg ny :p

Du kan sikkert få en "beinbætta". Skal hente det i kveld. Aner som sagt ikke hvor mye og hvordan det ser ut :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Det er en sånn stor fryseboks-. 200 liter eller noe. Den er gammel og lite vakker å se på, så jeg hadde ikke villet ha den andre plasser i en bod. Men den fungerer. Vi brukte den helt til vi arva en nyere en i sommer når mora mi skifta ut sin boks med ett fryseskap. :)

Sier ikke nei takk til litt fot-knask til hundene nei :)

Lenke til kommentar

Ellers takk, men vi kjøper nok en til neste år. I mellomtiden skal jeg tvinge pappa til å kjøpe seg en..hehe :) "de har fryser på butikken" fikk jeg til svar i dag.

Skal hente v&h etterpå Tidligere har vi prøvd nr 33. Lurer på å kjøpe 25 nå, med fisk. Noen som har erfaring med fisken i forhold til den vanlige?

Lenke til kommentar

Jeg syns det lukter helt forjævlig jeg.... :!:

Det er jo ikke såå ille. Tar meg fem min pr pølse å legge det i brødposer.

Diesel er stressa. Han tripper fram og tilbake på stua-kjøkkenet. Han har nemlig ikke fått noe særlig til mat i dag, og ikke så mye i går(et måltid tørrfor).

Skal hente vom om et kvarter da :) Han sier fra når kveldsen er på overtid.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Spørs om ikke vi skal skaffe oss skikkelig vom nå også, er snart tom for vomen jeg kjøpte på dyrebutikken.. men synes det er litt stress å dra til privatfolk for å handle hundemat jeg da.. :ermm: Mye enklere å ta med kortet og handle på butikken.

I går var jeg og typen opptatt med noe i ett minutt (eller ti), og mens vi var ute av stua hadde Geisha åpnet kjøkkenskapet, henta seg en pakke Ritz-kjeks, og spist nesten til krampa tok henne...

Lenke til kommentar
Ja , ikke sant :!: For meg spiller det liten rolle om bikkjene mine bæsjer klokka 16:00 eller klokken 19:00. Eller om den ene bæsjer klokka 16 og den andre klokken 19 :!:

MEN, om den ene sku drite klokka 17!!! DA! :p

Bridie får kun mat en gang om dagen, og det er når vi står opp. Da spiser hu først, så slipper vi hu i hagen. Da gjør hu begge deler med engang. Veldig kjekt sånn.

Lenke til kommentar

Min skal ut før den spiser om morgenen og gjør to ganger nr 1 og en skikkelig nr 2 :p

Så skal hun inn å ha maten sin, før det er i gang å mase om at hun vil på tur.

Min får mat 2 ganger om dagen, men den andre runden med nr 2 er mer ustabil når kommer i løpet av kvelden, og har ikke noen sammenheng direkte med siste måltidet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...