Notatblokk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Send gjerne et par hit, med pels og klover Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis dere har en kjeller eller noe har jeg en stor fryseboks til overs som jeg kan gi bort Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Juliess; Ser for meg at det kan bli grisete å sende det med post :!: L_C; Hvor stor er denne fryseren da? Vi har ei bod, men usikker på hvordan det er med stikkontakter der inne. Pappa sin gikk til helvette(han glemte å ha i kontakten etter å ha fønet(faktisk)håret sitt.hehe).. Lurer på å få han til å kjøpe seg ny Du kan sikkert få en "beinbætta". Skal hente det i kveld. Aner som sagt ikke hvor mye og hvordan det ser ut Endret 13. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er en sånn stor fryseboks-. 200 liter eller noe. Den er gammel og lite vakker å se på, så jeg hadde ikke villet ha den andre plasser i en bod. Men den fungerer. Vi brukte den helt til vi arva en nyere en i sommer når mora mi skifta ut sin boks med ett fryseskap. Sier ikke nei takk til litt fot-knask til hundene nei Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ellers takk, men vi kjøper nok en til neste år. I mellomtiden skal jeg tvinge pappa til å kjøpe seg en..hehe "de har fryser på butikken" fikk jeg til svar i dag. Skal hente v&h etterpå Tidligere har vi prøvd nr 33. Lurer på å kjøpe 25 nå, med fisk. Noen som har erfaring med fisken i forhold til den vanlige? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Den lukter litt anderledes. Bikkja mi liker den ikke. Går i 33 her. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva da lukt... VÆRRE eller annet? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Lukta litt gammel vom kanskje. Synes ingen av vomene lukter noe ille egentlig. Er som kjøttdeig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg syns det lukter helt forjævlig jeg.... :!: Det er jo ikke såå ille. Tar meg fem min pr pølse å legge det i brødposer. Diesel er stressa. Han tripper fram og tilbake på stua-kjøkkenet. Han har nemlig ikke fått noe særlig til mat i dag, og ikke så mye i går(et måltid tørrfor). Skal hente vom om et kvarter da Han sier fra når kveldsen er på overtid. Endret 13. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Mine får ikke måltider, de har mat hele tiden.. mest jeg som er lat, og det funker mtp. at ingen av dem er feite eller kjempetynne Men, skal begynne med det. Mer praktisk mtp. treningen og kontroll av sult. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Diesel kunne sikkert ha spist vom til krampa tok han Tørrfor er han ikke noe særlig glad i, så den hadde kattene spist opp.. eller.. han hadde spist den selv. Går fra ikkesulten til suulten når kattene nærmer seg maten hans Kan jeg få spise i fred og ro?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ... og at du veit når de skal drite. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Diesel bæsjer til forskjellige tider på døgnet han, og alt etter hvor aktiv han er Det kan umulig være noe særlig å leke med full mage. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kun dårlige mobilbilder, men: Aiko og Arja. Freaky edit: Aiko var forresten med på sin første leteaksjon helga som var. Endret 14. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spørs om ikke vi skal skaffe oss skikkelig vom nå også, er snart tom for vomen jeg kjøpte på dyrebutikken.. men synes det er litt stress å dra til privatfolk for å handle hundemat jeg da.. Mye enklere å ta med kortet og handle på butikken. I går var jeg og typen opptatt med noe i ett minutt (eller ti), og mens vi var ute av stua hadde Geisha åpnet kjøkkenskapet, henta seg en pakke Ritz-kjeks, og spist nesten til krampa tok henne... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ... og at du veit når de skal drite. Ja, so? De bæsjer jo bare ute uansett Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, so? De bæsjer jo bare ute uansett Ja , ikke sant :!: For meg spiller det liten rolle om bikkjene mine bæsjer klokka 16:00 eller klokken 19:00. Eller om den ene bæsjer klokka 16 og den andre klokken 19 :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kjedelig hvis den må superdrite hver dag mens man er på jobb da. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja , ikke sant :!: For meg spiller det liten rolle om bikkjene mine bæsjer klokka 16:00 eller klokken 19:00. Eller om den ene bæsjer klokka 16 og den andre klokken 19 :!: MEN, om den ene sku drite klokka 17!!! DA! Bridie får kun mat en gang om dagen, og det er når vi står opp. Da spiser hu først, så slipper vi hu i hagen. Da gjør hu begge deler med engang. Veldig kjekt sånn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Min skal ut før den spiser om morgenen og gjør to ganger nr 1 og en skikkelig nr 2 Så skal hun inn å ha maten sin, før det er i gang å mase om at hun vil på tur. Min får mat 2 ganger om dagen, men den andre runden med nr 2 er mer ustabil når kommer i løpet av kvelden, og har ikke noen sammenheng direkte med siste måltidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå