bjaraas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, 4 timer fra kongsvinger ca. Skal bygge hus en time unna stockholm, så da blir det enda lengre å kjøre over til gamlelandet. Så om noen fra hundetråden er på de trakter en gang er det bare å svinge innom så hundene kan løpe fritt på engene! Alt klart til valpen kommer. Har kjøpt inn teppe til å sove på, en liten matskål, mat, tyggeleike. Alt annet hu trenger arver hun fra Igor. Litt nervøst nå faktisk, men det skal bli utrolig moro med en hund til. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var på butikken idag, andre "billigmerker" er Beneful og selvfølgelig Friskies. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dere som bruker Eukanuba.. Hvor mye betaler dere for en 15kg sekk? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) 550 tror jeg. ca. 190 for 3kg. Har ikke bil, så jeg må ofte kjøpe 3kg poser mens jeg venter på at noen kan gi meg en ride. Endret 4. november 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ok.. Jeg trur det er 698,- for sekken her.. Syns det var litt i det meste laget... Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 tatt julekort bilder idag jeg.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det nest siste var det desidert beste, Marit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synd det nest siste var noe uklart. Det første så hun litt trist på Likte det siste godt. Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg likte også best det siste, selv om det nest siste var veldig morsomt.. Kjempefine bilder og jeg blir helt misunnelig jeg... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det nummer to hadde vært genialt hvis lua fortsatt satt på Lurer på å ikke ta noen julebilder av Diesel og, hihi, hvis snøen kommer Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det nest siste var det desidert beste, Marit. Ja, bare synd det ble litt uskarpt.... . Synd det nest siste var noe uklart. Det første så hun litt trist på Likte det siste godt. hehe, hu ER trist på det første... Eller kanskje mer "gaaaaad, GIDDER du??" hehe Jeg likte også best det siste, selv om det nest siste var veldig morsomt.. Kjempefine bilder og jeg blir helt misunnelig jeg... Ja, det siste ble nok det beste sånn julekortmessig EGENTLIG... Men jeg tok 260 bilder, og dette er ikke de eneste Valget av julekort er tatt, og det kommer vel ut her nærmere jul tenker jeg Det nummer to hadde vært genialt hvis lua fortsatt satt på Lurer på å ikke ta noen julebilder av Diesel og, hihi, hvis snøen kommer julebilder må man ha! Problemet mitt nå er at fantasien begynner å ta slutt etter å hatt julekort bilder med bikkja siden 1999... Buffy måtte jo stille opp i alle mulige kostymer tilslutt Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Da har vi fått henta valpen trygt hjem til Falun. Hun er veldig liten og søt og skal få navnet Vesla. Har fått knipsa litt bilder, men er ikke allverden å skryte av. Kanskje får ønske seg speilrefleks til jul... Vesla vil gjerne smake på korv med mos. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så nyyydelig Hvilken farge vil hun få som stor? NaboFelix er veldig lys; Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ja, hun er en goding! Og veldig tøff! Bokser etter Igor om han kommer for nærme og fyker rundt i leiligheten som en orkan. Hun har jo samme far som Igor, så jeg vil tro fargen blir noenlunde lik som hans. Moren hadde også tilnærmet lik farge. Sånn ser Igor ut nå - her sammen med Trixie Trixie er sjef Og her er Igor som liten tass - 5 uker eldre enn hva Vesla er nå Endret 5. november 2008 av bjaraas Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Igor ser veldig "høy" ut? Felix er mere kompakt.. En stund siden jeg har tatt bilde av han nå, men skal gjøre det en dag, slik at jeg får sammelignet med dine Er Trixie også din hund? Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Igor er høy ja. Litt høyere enn hva rasestandaren tillater...To dommere ha påpekt og målt høyden hans, og begge har gitt han cert. Trixie tilhører Jeanettes(min samboer) mammas hund. Hun føder opp samojeder. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Grattis med ny valp! Blir ikke valpesjuk da Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Grattis med ny valp! Blir ikke valpesjuk da Du kan få låne vår om nettene mushi Neida tulla har blitt så flink nå så. bjaraas helt nydelig alså Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hun kan ligge i senga under dyna mi Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen nye av harehunden Harley :)Nærmer seg 6mnd gammel Tok ham midt i et Beagle uuuuuul (hehe) Liker ikke mobilkameraet denne lille tassen. Også et jeg har redigert litt i Pshop (bare raskt og gale) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå