Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag kom snøen. Bikkja er like glad som i våres :D Hu løper rundt som en gærning og skal ha meg til å kaste snøballer som hun kan jage. Hu blir like skuff hver gang, for enten går de i stykker, ellers så er de iskalde å tygge på :!: Hun hadde på seg genser, jakke og fikk pressa en refleksvest uttapå, så ut som en feit mops med underdimensjonert rumpe :p Vralta avgårde for det var vanskelig å gå ordentlig hehe.

Er kult med snø så lenge hun leker, men med en gang vi står stille i to sekunder, vil hun hjem igjen.

Lenke til kommentar
Marit:

 

I sommer var jeg på utstilling med en tjukk Geisha. I naboringen ble Lancashire Heeler stilt ut. Det var bare en i klassen , og den lignet veldig på en litt tjukk Dvergpinscher, så jeg sa til typen at vi burde gå dit istdet :D Nydelige valper da , det er jo akkurat slik jeg liker de :love:

 

ja, det er flotte hunder, men FY for noen arbeidsjern! Og Kruttønner! Beintøffe saker det her. Trine som har de valpene på bildene driver oppdrett av bruksschæfer, aussie og heeler... Og Heelern er den tøffeste av de, og den som krever mest. ;)

Lenke til kommentar

Dyrt :ph34r: På dyrebutikken selger de ei hundekurv til 2000 kroner. Finnes det virkelig så gærne folk ? Det finnes grenser. Jeg kjøpte refleksvest til Thea i dag, for hun manglet. Halv pris :) Nå har begge to refleksvest. Thea har fra før refleksbånd.

 

Hundene mine kostet meg en rikelig sum penger i dag alikevel de da. Da jeg kom hjem hadde de ødelagt sin første ting.......... SOFAEN. Fy fader.. Så nå blir det ny sofa på oss.. jeg spanderer :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe den refleksvesten i morgen :)

Den senga. Ei svart, med "saueskinn" som pute ? Den er utrolig fin da. Skulle kjøpe den. meen, Diesel kommer uansett ikke til å bruke den(senga er tingen) så da blir det bortkastet penger :p

 

 

Hvordan da ødelagt sofaen? :p

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Stolt Mamma jeg ble i dag :)

 

Det er ikke lett og ta bilder av en valp gitt og jeg syntes hun ser så stor ut på bildene men hun er jo bare ca 40 cm lang :!: Det ble noen nærbilder i dag og ja kvaliteten er ikke bra men jeg er bare så stolt at jeg måtte poste de alikevel :love:

Så nydelig :love: Gratulerer så mye! Skal bli artig å følge dere videre.

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri brukt 2000 på hundeseng! Var den med hvitt saueskinn i ja. Typen min syntes den var utrolig kul da, men ingen hundeseng er verdt 2000.

 

Jo, i går kom jeg hjem fra jobb og gikk tur som vanlig. Når jeg kom hjem fra turen gikk jeg rundt i leiligheten og smårydda litt, og oppdaget sånn bommulsøl i soffaen. Lurte jo selvsagt på hvilken bamse Thea hadde slakta denne gang ( hun liker å bite hull i bamser og rive ut all vatten). Plukka opp rotet og oppdaget et STORT gapende hull i "skinnsofaen" (tviler på at det er ekte skinn..). Da har en eller begge hunder kost seg med å grave opp et lite hull, og så revet det opp skikkelig.. Hullet var ca 11-12 cm langt og 4cm bredt :ermm:

 

En ting er at jeg ønsket meg ny sofa , men ikke AKKURAT nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...