Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valpene ser helt nyfødte ut, så jeg tror nok hun har tenkt å selge dem ca 1 mnd gamle ja... UFF... det er så mange uvitende der ute.... synd man ikke kan kommentere i slike annonser...

 

Skriv en mail til finn.no da. Er det flere som gjør det, vil det jo kanskje bli tatt hensyn til også :)

 

Det burde jo være noe der som gjør uvitende kjøpere obs på hva de ser på..

 

Edit: altså forslag til kommentardel.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
Får tilsendt en oppskrift på parkdress til bikkja snart :D Hu fryser jo halvt ihjel og ingenting som er ferdiglaget passer henne, hu har jo ikke brystkasse og er tynn som en mynde. Blir morro å sy for hånd :p

 

 

Nå vet du Mushi at jeg syr dekken og slikt, det er bare å spørre det, er ikke veldig dyr heller.:)

Lenke til kommentar
Syr du dekken til store og? :p

 

Jeg skulle hatt ett eller to til Diesel nå som vinteren kommer.

Et fleece eller noe, og ett regndekken. Og evt et refleks.

Noen som kan linke til hundesider som selger det?

 

Det er ikke noe problem å sy til store hunder. Syr også dekken i tykk vadmel som også tåler ganske mye regn.

Tror ikke fleece egner seg så veldig godt til dekken. I såfall bare som for. Lager også regndekken i sort "skinn".

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg ville brukt så mye varme klær til bikkja om vinteren hvis jeg var deg, da kan det fort hende at han får dårlig vinterpels etterhvert... :ermm:

(Gjelder selvfølgelig ikke nakenhunder. Dårlig med vinterpels der i alle fall. :p )

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...