twisted_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noe spesiell annonse på husky-valper til 500 kr stykket. Ikke noe om hva slags husky engang, men neppe sibirsk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tipper det er en huskyblanding jeg, og en tjuvparring. Alaskan, neppe noen Siberian. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noe spesiell annonse på husky-valper til 500 kr stykket. Ikke noe om hva slags husky engang, men neppe sibirsk. Leveringsklare om ca en måneds tid, og født 25 oktober Au da..... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Får håpe det er en skrivefeil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg håper dypt og inderlig det. De er jo ikke mer enn en måned gamle, i så fall. Kanskje hun mente 25. september. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Umulig å si... Det er jo mange som mener at valpene kan selges så fort de er avvendt fra tispa. Da er jo ikke tispa intr i dem lenger, og de kan flyttes. hmmm... sende en mail til vedkommende kanskje? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I tillegg ser det ut som bikkja ligger ute, mtp høyet den ligger i.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Får tilsendt en oppskrift på parkdress til bikkja snart Hu fryser jo halvt ihjel og ingenting som er ferdiglaget passer henne, hu har jo ikke brystkasse og er tynn som en mynde. Blir morro å sy for hånd Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Valpene ser helt nyfødte ut, så jeg tror nok hun har tenkt å selge dem ca 1 mnd gamle ja... UFF... det er så mange uvitende der ute.... synd man ikke kan kommentere i slike annonser... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan alltids sende mail, men selgeren blir sikkert bare sur og gidder ikke svare. Samme med dem som har tenkt å avle fordi det er så søtt. De blir piss-sure om man sier at det kanskje ikke er så smart, så gjør det det sikkert 70% på trass. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Det går jo an å sende en "seriøs" mail da, hvor du spør om ditt og datt Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Valpene ser helt nyfødte ut, så jeg tror nok hun har tenkt å selge dem ca 1 mnd gamle ja... UFF... det er så mange uvitende der ute.... synd man ikke kan kommentere i slike annonser... Skriv en mail til finn.no da. Er det flere som gjør det, vil det jo kanskje bli tatt hensyn til også Det burde jo være noe der som gjør uvitende kjøpere obs på hva de ser på.. Edit: altså forslag til kommentardel. Endret 27. oktober 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Får tilsendt en oppskrift på parkdress til bikkja snart Hu fryser jo halvt ihjel og ingenting som er ferdiglaget passer henne, hu har jo ikke brystkasse og er tynn som en mynde. Blir morro å sy for hånd Nå vet du Mushi at jeg syr dekken og slikt, det er bare å spørre det, er ikke veldig dyr heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Syr du dekken til store og? Jeg skulle hatt ett eller to til Diesel nå som vinteren kommer. Et fleece eller noe, og ett regndekken. Og evt et refleks. Noen som kan linke til hundesider som selger det? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå vet du Mushi at jeg syr dekken og slikt, det er bare å spørre det, er ikke veldig dyr heller. Det hadde jeg glemt! Sendt deg pm jeg Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Syr du dekken til store og? Jeg skulle hatt ett eller to til Diesel nå som vinteren kommer. Et fleece eller noe, og ett regndekken. Og evt et refleks. Noen som kan linke til hundesider som selger det? Det er ikke noe problem å sy til store hunder. Syr også dekken i tykk vadmel som også tåler ganske mye regn. Tror ikke fleece egner seg så veldig godt til dekken. I såfall bare som for. Lager også regndekken i sort "skinn". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kult! Har du bilder av tidligere verk -til store hunder? Send meg pm da.. med ca pris! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg tror ikke jeg ville brukt så mye varme klær til bikkja om vinteren hvis jeg var deg, da kan det fort hende at han får dårlig vinterpels etterhvert... (Gjelder selvfølgelig ikke nakenhunder. Dårlig med vinterpels der i alle fall. ) Endret 28. oktober 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dårlig vinterpels?? hehe. Han kan risikere å få mindre pels ja, hvis jeg pakker han inn, noe jeg ikke skal Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Trodde hunder hadde pels for en grunn jeg.. (Jada, nakne og korthårete hunder bør ha på seg noe hvis det er mange minusgrader ute.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå