Catkin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 På Breivoll med Cody. ^^, Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Boxervalper er 50% awesomeness og 100% cuteness. Takk det var veldig koselig jeg skrev nok kanskje litt vel mye men er jo som en liten mor som venter på et lite barn og vi gleder oss masse God helg til deg! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Boxerre er dødelig sjarmerende hunder. Det er den rasen jeg kunne tenkt meg å hatt. Meen jeg kan ikke ha hund. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har en god venninne som akkurat hentet sin 8 uker gamle boxer jente. Søtt lite conehead Lykke til med valpen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Utrolig livlige hunder! Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Idag har ponni gifta seg, lol. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Utrolig livlige hunder! Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!: Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) forklar..? Kom en proff fotograf for å bruke henne og en annen nakenhund jeg kjenner i en fotokonkurranse. Tok bilder av dem som om de gifta seg forran en stavkirke. Ponni hadde brudekjole, slør, perlekjede og brudebukett, brudgommen hadde dress og sløyfe. Ble utrolig flotte bilder! Gleder meg til jeg får dem. Artig opplevelse, selv om det var litt kaldt å stå ute i under ti grader i tre timer. Endret 17. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kom en proff fotograf for å bruke henne og en annen nakenhund jeg kjenner i en fotokonkurranse. Tok bilder av dem som om de gifta seg forran en stavkirke. Ponni hadde brudekjole, slør, perlekjede og brudebukett, brudgommen hadde dress og sløyfe. Ble utrolig flotte bilder! Gleder meg til jeg får dem. Artig opplevelse, selv om det var litt kaldt å stå ute i under ti grader i tre timer. Regner med vi får se dem når den tid kommer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jada Får alle bildene som ble tatt idag på cd, pluss den endelige bildet rammet inn Er spent på hva han får til. Han sa at han lett kunne sitte å redigere bildet i 10 timer o_0 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Noen som handler på canis her inne? Jeg gir bort et gavekort på 60 kroner til førstemann som sender meg en pm Verdi kroner 60. Utløper om 10 dager Endret 18. oktober 2008 av L_C Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som handler på canis her inne? Jeg gir bort et gavekort på 60 kroner til førstemann som sender meg en pm Verdi kroner 60. Utløper om 10 dager Da kan vi dobble det med mitt også Verdi kroner 60. Utløper om 10 dager Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Utrolig livlige hunder! Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!: Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer Regnet med at da hadde funnet denne tråden jeg tipset deg om. Det blir spennede å hilse på Toya og det er en kar ved navn Miko som gleder seg veldig til å få en veninnne Klem Bordern PS-Hun er jo bare vakker da Endret 18. oktober 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
granny Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som handler på canis her inne? Jeg gir bort et gavekort på 60 kroner til førstemann som sender meg en pm Verdi kroner 60. Utløper om 10 dager Da kan vi dobble det med mitt også Verdi kroner 60. Utløper om 10 dager Jeg har også et.... Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Utrolig livlige hunder! Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!: Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer Regnet med at da hadde funnet denne tråden jeg tipset deg om. Det blir spennede å hilse på Toya og det er en kar ved navn Miko som gleder seg veldig til å få en veninnne Klem Bordern PS-Hun er jo bare vakker da Takk brodern Miko skal få kjørt seg nå :!: Jeg har sendt deg en PM les den kjære deg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det går ikke an å bruke mer enn ett gavekort på Canis for hver gang man handler, dessverre.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Brudebildet: Er ikke helt ferdig enda, mer redigering som står igjen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nææh så søtt Totalt unødvendig med giftemål, men en dag skal Diesel gifte seg med kjæresten Zita :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå