Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig livlige hunder!

Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!:

 

Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem :)

 

Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer :)

Lenke til kommentar
forklar..?

Kom en proff fotograf for å bruke henne og en annen nakenhund jeg kjenner i en fotokonkurranse. Tok bilder av dem som om de gifta seg forran en stavkirke. Ponni hadde brudekjole, slør, perlekjede og brudebukett, brudgommen hadde dress og sløyfe. Ble utrolig flotte bilder! Gleder meg til jeg får dem. :)

Artig opplevelse, selv om det var litt kaldt å stå ute i under ti grader i tre timer. :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Kom en proff fotograf for å bruke henne og en annen nakenhund jeg kjenner i en fotokonkurranse. Tok bilder av dem som om de gifta seg forran en stavkirke. Ponni hadde brudekjole, slør, perlekjede og brudebukett, brudgommen hadde dress og sløyfe. Ble utrolig flotte bilder! Gleder meg til jeg får dem. :)

Artig opplevelse, selv om det var litt kaldt å stå ute i under ti grader i tre timer. :wee:

Regner med vi får se dem når den tid kommer? :wee:

Lenke til kommentar
Utrolig livlige hunder!

Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!:

 

Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem :)

 

Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer :)

 

Regnet med at da hadde funnet denne tråden jeg tipset deg om. Det blir spennede å hilse på Toya og det er en kar ved navn Miko som gleder seg veldig til å få en veninnne ;)

 

Klem Bordern

 

PS-Hun er jo bare vakker da

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Utrolig livlige hunder!

Bikkja mi liker ikke å leke med Boxere... :!:

 

Tusen takk alle sammen vi gleder oss veldig til å få jenta hjem :)

 

Zaroos det er vel generelt for flere hunder da de møter en Boxer kanskje da de aldri gir seg og som du sier er livlige og livsglade til tusen. Det er jo en del av sjarmen syntes jeg da og med dressur så kan slikt bli enklere selv om jeg elsker denne siden ved Boxer :)

 

Regnet med at da hadde funnet denne tråden jeg tipset deg om. Det blir spennede å hilse på Toya og det er en kar ved navn Miko som gleder seg veldig til å få en veninnne ;)

 

Klem Bordern

 

PS-Hun er jo bare vakker da

 

Takk brodern Miko skal få kjørt seg nå :!: Jeg har sendt deg en PM les den kjære deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...