Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

ehm.. hva har det med rasistisk å gjøre?

men nei, jeg er ikke rasist.

 

Når du aldri får se bilder og annen info om valpene i TILLEGG til en som prater dårlig norsk, DA bør det ringe ei bjelle ;)

 

Strengt tatt ikke akkurat hva du skriver det da, men jeg ser poenget ditt.

Var ikke akkurat så jeg trodde du var rasisitisk heller, bare at den setningen du skrev kan misforståes ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde så absolutt vært strengere krav til hundehold. dyrehold generelt.

 

Diesel har dusjet seg i kveld, og fått forhudsrens, faktisk! Noen andre her som tar det på hannbikkja si?

Han var så turbo rundt rundt i stua at jeg sendte han på soverommet. Håper bare han ikke legger seg i senga :!:

vask022ca1.jpg

Lenke til kommentar

Seff! har mange beinbilder, dumma :p

Mange hannhuner kan få stram hannhundlukt ja, og jeg har kjent et på Diesel i det siste. æk!

Han er jo i rette aldere nå da..for makering og slikt. Så jeg tenkte det var på tide :)

Utrolig ekkelt.. så jeg holdte der nede med en vaskeklut, NEKTA å ta på greiene. Det var litt av et syn :!:

 

Omg. Diesel ble jo dusjet i går. Gjett hvor mye hår det var i senga i dag da??

ca titusen.

Jeg sverger på at det lå igjen ei bikkja i senga når han stod opp. :blink:

Han fikk seg en omgang med børsta utendørs.

 

Diesel er tyve mnd i dag :woot:

 

Spørsmål til dere alle:

Får hunden(e) din gave til jul og bursdag?

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Nææ for en fin tråd kan jeg få være med?

 

Jeg er en 7 og en halv uke gammel Boxer tispevalp som har fått navnet Toya av mine nye eiere som skal hente meg om en uke fra i dag :)

 

De valgte meg grunnet de syntes jeg er vakker og en skikkelig tøff jente som gjerne bryner meg på faren min som vist nok er en skikkelig plugg på 45 kilo.

 

Jeg har 7 søsken og alle har fått nye foreldre men jeg ble faktisk valgt helt først så det bruker jeg mot guttene i gjengen her når de prøver seg "girlpower" heter det på menneskespråk tror jeg?

Min nåværende matmor tror ikke at jeg blir av de største slik min far men nett og fin og slank sies det her.

 

Jeg må fortelle litt om mine nye foreldre også for de liker jeg :love:

 

Mamma er veldig snill og har hatt en hund før i nesten 15 år og den var hennes hele tiden fra hun bare var 10 år gammel. Den hunden var en tøffing da han var blanding av sort elghund og golden R men lignet mest på elghunden i lynnet og hadde jaktegenskaper til og med men hun elsket han og savner han enda selv om det nå har gått over et år siden han ble borte "tårer" hos den som skriver...

 

Nå har Mamma endelig både tid og lyst på en hund igjen og hun har alltid hatt et godt øye til Boxer da hun hadde en slik som bestevenn i mange år da hennes hyttenabo hadde en slik tispe akkurat som meg selv.

 

Så til Pappan min han er veldig kosete til å være så stor og så liker han veldig å leke med meg, jeg tror han er en liten luring men det skal jeg nok finne mer ut av etter hvert. Jeg liker han veldig godt og noen sa at det var kjærlighet ved første blikk mellom oss to? Pappa har også hatt hund før en Rottweiler og den var vel så tøff som Mamma sin men allikevel en snill familiehund.

 

Jeg er litt heldig for jeg slipper å flytte langt da nåværende matmor og mine nye foreldre bor bare 2 mil fra hverandre, vi bor i Norges største kommune som produserer korn så her har jeg mange områder hvor jeg kan løpe og rase fra meg. Det er også mye skog der jeg bor og Mamma og Pappa syntes det er koselig å gå turer der så jeg gleder meg veldig til neste Fredag for da skal jeg få all oppmerksomheten helt helt alene uten denne gjengen jeg har rundt meg nå.

 

Ha en hyggelig hundehelg og en boxerklem til dere alle :)

post-85184-1224242891_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...