Turtlis Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gikk tur med nabohunden i kveld(Shibavalp). Som takk fikk jeg ei plate melkesjokolade og en for Hills til Diesel Passet han et døgn her i sommer. Når jeg leverte han fikk jeg en pose godis.. Joda, oppi lå det tusen kroner!! Nesten så jeg ikke vil ta imot, men hva skal man gjøre når de insisterer? Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gikk tur med nabohunden i kveld(Shibavalp).Som takk fikk jeg ei plate melkesjokolade og en for Hills til Diesel Passet han et døgn her i sommer. Når jeg leverte han fikk jeg en pose godis.. Joda, oppi lå det tusen kroner!! Nesten så jeg ikke vil ta imot, men hva skal man gjøre når de insisterer? De synes sikkert det er deilig å ha noen å spørre som de vet tar godt vare på den . Ta i mot med god samvittighet du - de har sikkert råd til det! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hjemme hos oss er det to stk som blir ekstra glade når "faren" kommer hjem! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå tenkte jeg "eh.ok?" Så dukket bildet heldigvis opp(treg pc) :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her kommer et bilde! (for de med treg PC) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har du sett den svarte senga på Zoo, med "saueskinn" i bunnen?? Står under skjermen med dyrebilder, ved foret. Jeg har sååå lyst til å kjøpe den til Diesel, men den koster tusen kr for mye føler jeg (2000 ca). Mannfolket sa han skulle kjøpe den hvis han slipper å ha Diesel i senga. NIKS !! :!: Hvor mange forsøk må du ha for å finne Pit Bullen? http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html edit: Diesel fikk som jeg skrev over en sekk med mat. Han har i går og i dag fått vom og tørrfor. Herrefred, det stinker her. Han fiser ille av "bobbelurene"/tørrforet. *dåne* Han er heller ikke så glad i klumper. Tror ikke vi kommer til å kjøpe en sekk når denne er tom, for å si det mildt. ALDRI mer tørrfor til mine hunder når det funker fjell med v&h Endret 4. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Vi har tatt en liten haug med bilder i dag Thea Geisha: Synes dette bildet av Thea ble litt fint Løper Snubler! Ikke alle er like tålmodige når de blir bedt om å sitte for godbiten... Her var jo begge så søte at jeg bare måtte få det med... Endret 4. oktober 2008 av L_C Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Søte på en slags "I DON'T WANT TO DIE YET, SWEET JESUS!" måte... Helt til du husker at de veier 100 gram tilsammen ;p Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, nånei, dette er 7600 gram hund tilsammen. Rart jeg ikke har blitt dratt overende av muskelkraften deres for lengst :!: Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hehehe hele 7600! men du, hvor gammel er thea nå? skal hun være så liten, eller vokser hun til og blir lik geisha etterhvert? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har prøvd å feite opp bikkja nå over noen mnd. Hun ser kraftigere ut, ribbeina stikker ikke så mye ut lengre. Veide henne for 1,5 mnd siden, da veide hun 4,3 kg og hun veier akkurat det samme nå Hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvor mange forsøk må du ha for å finne Pit Bullen? http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html Har tatt den før, men trengte 2 forsøk.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) hehehe hele 7600! men du, hvor gammel er thea nå? skal hun være så liten, eller vokser hun til og blir lik geisha etterhvert? Thea fyller 9 mnd om en uke:) Hun har ikke lagt på seg på veldig lenge, men jeg synes hun har vokst litt alikevel de siste månedene.. Da hun var 5 mnd gammel veide hun 2,9 kg. I dag veier hun 3,1 . Hun blir neppe like stor som Geisha for å si det slik Mushi: Er ikke Ponni stor til å være CC? Hvis hun veier 4,6 kg mener jeg.. og når hun er 11 mnd gammel er det vel ike meningen at hun skal legge på seg så veldig mye mer med mindre hun er alt for tynn Endret 6. oktober 2008 av L_C Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Mushi: Er ikke Ponni stor til å være CC? Hvis hun veier 4,6 kg mener jeg.. og når hun er 11 mnd gammel er det vel ike meningen at hun skal legge på seg så veldig mye mer med mindre hun er alt for tynn Hun veier 4,3. Kinesere har blitt utrolig digre de siste åra. Ikke uvanlig med hannhunder over 7 kg. Min er litt for grov bygget til å være tispe, vekta er ok. Hunder legger jo automatisk på seg når de setter seg i kroppen i form av masse og muskler. Hun er i mye aktivitet, dermed får hun mer mat. Driter jo i hvor mye hun veier egentlig, bare synes det var rart at hun ikke gikk opp i vekt. Endret 6. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I dag ble Maia 1år:D!!! Noe jeg ikke trodde hun skulle bli med tanke på hvor syk hun har vært siste halvåret. wooohoo Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer Er hun "out of the woods" ennå? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Verdens lengste hundespann Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg møtte ei jente på 11-12 år i dag som har fått seg et nytt leketøy: En Chihuahuavalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå